۳۰۰۸۰۳
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

چرا مناظره «شرق» و «کیهان» لغو شد؟

پس از لغو پخش مناظره‌ی مهدی رحمانیان (مدیر مسؤول شرق) با حسین شریعتمداری (مدیر مسؤول کیهان) در برنامه «نگاه یک» که بدون توضیحی از سوی صداوسیما اتفاق افتاد، ایسنا در گفت‌وگویی علت این مساله را جویا شد.

خبرگزاری ایسنا: پس از لغو پخش مناظره‌ی مهدی رحمانیان (مدیر مسؤول شرق) با حسین شریعتمداری (مدیر مسؤول کیهان) در برنامه «نگاه یک» که بدون توضیحی از سوی صداوسیما اتفاق افتاد، ایسنا در گفت‌وگویی علت این مساله را جویا شد.

مهدی رحمانیان درباره‌ی علتی که از سوی صداوسیما برای لغو پخش این مناظره عنوان شده است، خاطرنشان کرد: سازندگان «نگاه یک» دلیل لغو این برنامه را به من اینگونه اعلام کردند که برنامه‌ای دیگر قرار است جایگزین «نگاه یک» شود.

او همچنین خاطرنشان کرد که تا یک ساعت قبل از انجام این گفت‌وگو - یعنی حدود ساعت ۱۹ - قرار بوده است که مناظره مهدی رحمانیان (مدیر مسؤول شرق) با حسین شریعتمداری (مدیر مسؤول کیهان) در قالب نگاه یک انجام شود.

رحمانیان همچنین اعلام کرد که صبح روز گذشته - یکشنبه - برای حضور در نگاه یک از وی دعوت شده است و او عصر همان روز - دوم اسفند - به این دعوت پاسخ مثبت داده است.

مدیر مسؤول روزنامه شرق در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه آیا پخش این مناظره را در آینده‌ای نزدیک محتمل می‌بیند؟ پاسخ منفی داد و تصریح کرد: من احتمال این اتفاق را بسیار ضعیف می‌بینم و از گفت‌وگویی که با من داشتند این برداشت را نکردم.

در حالی که قرار بود ساعاتی دیگر مهدی رحمانیان (مدیر مسؤول شرق) با حسین شریعتمداری (مدیر مسؤول کیهان) در برنامه «نگاه یک» تلویزیون حاضر شوند، این برنامه لغو شد.

خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا در گفت‌وگویی با عوامل سازنده برنامه «نگاه یک» و همچنین روابط عمومی شبکه اول، خبر لغو این برنامه با حضور مدیران مسؤول روزنامه‌های شرق و کیهان را جویا شد که این خبر به تایید رسید.

بر این اساس برنامه «نگاه یک» که در آستانه انتخابات روز جمعه خبرگان رهبری و شورای اسلامی، به تهیه‌کنندگی حسن نهضت هر شب حوالی ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه به روی آنتن شبکه یک می‌رود، امشب پخش نخواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج