۳۰۰۹۷۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ابر قهرمان میلیونر

این فیلم که در دومین هفته اکران بین‌المللی خود در ۷۴ کشور به روی پرده رفت، با صدرنشینی در گیشه سینماهای ۱۷ کشور به فروش ۸۵ میلیون دلار دست یافت.

ایسکا نیوز: این فیلم که در دومین هفته اکران بین‌المللی خود در ۷۴ کشور به روی پرده رفت، با صدرنشینی در گیشه سینماهای ۱۷ کشور به فروش ۸۵ میلیون دلار دست یافت.

ابر قهرمان میلیونر

«ددپول» که نمایش آن در سینماهای چین دومین بازار بزرگ سینمای جهان ممنوع اعلام شده است، در آخر هفته میلادی که گذشت 12 میلیون دلار در سینماهای کره جنوبی، 4.1 میلیون دلار در اسپانیا و 3.3 میلیون دلار در ایتالیا فروخت.

این فیلم ابرقهرمانی که کمپانی فاکس برای ساخت آن ۵۸ میلیون دلار هزینه کرده است، تاکنون در گیشه سینماهای آمریکا رقمی بالغ بر ۲۳۵ میلیون دلار فروخته است.

انیمیشن فانتزی «پری دریایی» محصول سینمای چین با فروش 56 میلیون دلاری این هفته خود مجموع فروش خود را به 421 میلیون دلار رساند تا با عبور از «شکارچی هیولا» (374 میلیون دلار) عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای چین را به نام خود ثبت کند.

انیمیشن «زوتوپیا» محصول کمپانی دیزنی نیز در ۲۲ بازار خارجی که به روی پرده رفت، ۳۱.۲ میلیون دلار کسب کرد که در این میان فرانسه با ۹.۲ میلیون دلار بهترین بازار این انیمیشن جدید بوده است.

از دیگر فیلم‌های پرفروش این روزهای سینمای جهان می‌توان به دنباله فیلم برنده اسکار «ببر خیزان، اژدهای پنهان: شمشیر سرنوشت» اشاره کرد که در اولین هفته نمایش 21 میلیون دلار فروخت، همچنین قسمت دوم فیلم چینی «میمون شاه» نیز به فروش 13 میلیون دلاری در آخر هفته گذشته میلادی دست یافت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج