۳۰۱۱۰۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

نگهبانان کهکشان با بازی کرت راسل

استودیو مارول در سایت خود از تولید دنباله‌ی فیلم علمی-تخیلی نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy ۲) خبر داد. جیمز گان، کارگردان فیلم، با تایید این خبر به بعضی بازیگران جدید از جمله کرت راسل هم اشاره کرد. او در صفحه فیس‌بوکش نوشت: “تصویربرداری رسمی قسمت دوم نگهبانان کهکشان شروع شده و برای من هیچ‌چیز هیجان‌انگیزتر از این نیست.

دیجی کالا: استودیو مارول در سایت خود از تولید دنباله‌ی فیلم علمی-تخیلی نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy ۲) خبر داد. جیمز گان، کارگردان فیلم، با تایید این خبر به بعضی بازیگران جدید از جمله کرت راسل هم اشاره کرد. او در صفحه فیس‌بوکش نوشت: "تصویربرداری رسمی قسمت دوم نگهبانان کهکشان شروع شده و برای من هیچ‌چیز هیجان‌انگیزتر از این نیست.

نگهبانان کهکشان با بازی کرت راسل

نگهبانان کهکشان ۲ قرار است در پنجم ماه می ۲۰۱۷ (۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶) اکران شود.

فیلم موردعلاقه‌ی من وقتی یک پسربچه‌ی کوچولو بودم، قوی‌ترین مرد دنیا (The Strongest Man in the World) بود و خوشوقتم که اعلام کنم: بله… کرت راسل [بازیگر نقش کارآگاه ریلی] به جمع ما پیوست. همان‌طور که فکر می‌کردم راسل باحال‌ترین آدمی بود که می‌توانستم تصور کنم. این چند روزی که با راسل و بقیه‌ی بازیگران جدید گذراندیم، از بهترین روزهای عمرم بودند." او ادامه داده: "من هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم کس دیگری در جزیره‌ی اسباب‌بازی‌های عجیب‌وغریب ما از قلم افتاده باشد. اما حالا که این آدم‌ها اینجا هستند، معلوم شد اشتباه می‌کردم! در ماه‌های آینده سورپرایزهای بیشتری هم برای شما داریم؛ اما فعلا همین کافیست."

در سمت دیگر ماجرا، کرت راسل در ماه دسامبر تایید کرد که درخصوص نگهبانان کهکشان ۲ با جیمز گان مکالماتی داشته است. او که به‌تازگی در فیلم جدید تارانتینو یعنی «هشت نفرت‌‌انگیز» (Hateful Eight) به ایفای نقش پرداخته، اعتراف کرد آشنایی چندانی با نگهبانان کهکشان نداشته: "من هیچ‌چیز درموردش نمی‌دانم. درواقع یکی از آن چهار احمقی هستم که هنوز این فیلم را ندیده‌اند!" راسل به پادکست HSH گفته است: "ما تلفنی صحبت کردیم و مجبور شدم صادقانه بگویم ممنونم که مرا برای این نقش در نظر گرفتی. اما خب… اول باید داستان را بخوانم، بعد فیلمش را ببینم. چون الان هیچ ایده‌ای از این‌که چه باید کرد، ندارم!"

نگهبانان کهکشان ۲ قرار است در پنجم ماه می ۲۰۱۷ (۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶) اکران شود. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به «کریس پرت» (Chris Pratt)، «زویی سالدانا» (Zoe Saldana)، «وین دیزل» (Vin Diesel)، «بردلی کوپر» (Bradley Cooper) و… اشاره کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج