۳۰۱۱۸۲
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

باران خوزستان را شست

پس از اینکه از آغاز هفته مردم خوزستان ساعت‌های سختی را در هجوم ریزگردها تحمل کردند باران رحمت الهی خاک را از سر و روی خوزستان زدود.

خبرگزاری تسنیم:‌ پس از اینکه از آغاز هفته مردم خوزستان ساعت‌های سختی را در هجوم ریزگردها تحمل کردند باران رحمت الهی خاک را از سر و روی خوزستان زدود.

از ساعتی پیش باران در شهرهای مختلف خوزستان باریدن گرفته و سبب شده هوای این استان که در این روزهای در اثر هجوم امواج ریزگردها به شدت آلوده بود به حالت طبیعی برگردد.

کوروش‌ بهادری درگفت‌وگویی با بیان اینکه مدل‌های هواشناسی از ادامه بارش باران در سطح استان خبر می‌دهند، اظهار داشت: گردو غبار موجود در سطح استان تاساعت ۷ بعد ازظهر امروز به‌صورت کامل فروکش می‌شود.

وی افزود: نقشه‌های‌هواشناسی بیشترین حجم باران را در نقاط شمالی‌و‌شرقی استان از جمله ایذه، دزفول ودهدز نشان می‌دهد.

رئیس سازمان هواشناسی خوزستان با بیان اینکه گردوغبار موجود در جو استان تا حدودی از بارش باران جلوگیری می‌کند، گفت: پیش‌بینی می‌شود که تا فردا شب در سطح اهواز ۱۵میلیمتر بارندگی داشته باشیم.

وی بابیان اینکه از شنبه هفته آینده یک سامانه بارشی جدید وارد خوزستان می‌شود، بیان کرد: امروز صبح در شهرهای‌دزفول، شوش و لالی شاهد بارش باران‌ بودیم و شب گذشته نیز در شهر حسینیه اندیمشک پدیده بارش باران گزارش شد.

بهادری عنوان کرد:ابزاری برای پیش‌بینی پدیده گردو غبار‌ در یک هفته زودتر در سطح خوزستان نداریم اما درصورت‌مشاهده مدل‌های هواشناسی مبنی بر وردو یا ایجاد پدیده گرد و غبار دراستان، از۲۴ ساعت قبل از وقوع اطلاع رسانی‌های لازم را به عمل خواهیم آورد .

از روز شنبه تا امروز غباری غلیظ تا ۲۴ برابر حد مجاز فضای خوزستان را فرا گرفته بود و در روز گذشته نیز به دلیل غلظت بالای آلایندگی‌های این پدیده مدارس و ادارات ۱۶ شهرستان خوزستان تعطیل شدند. امروز نیز بنابر اطلاعیه سازمان محیط زیست خوزستان بالا بودن غلظت گرد و غبار منجر به تعطیلی مدارس نوبت عصر در ۶ شهرستان شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الحمدلله رب العالمین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج