۳۰۱۳۲۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

اکسپریا Z۶ هیچگاه معرفی نمی شود

سونی دیگر هیچ گوشی هوشمندی از سری Z معرفی نخواهد کرد و قرار است گوشی‌های هوشمند سری X کاملا جایگزین سری پرچم‌دار Z شود. این موضوع بدین معنی است که اکسپریا Z۶ ممکن است هیچگاه معرفی نشود.

oomit.ir - امین فیض پور: سونی دیگر هیچ گوشی هوشمندی از سری Z معرفی نخواهد کرد و قرار است گوشی‌های هوشمند سری X کاملا جایگزین سری پرچم‌دار Z شود. این موضوع بدین معنی است که اکسپریا Z۶ ممکن است هیچگاه معرفی نشود.

اکسپریا Z6 هیچگاه معرفی نمی شود

سونی همین هفته خانواده‌ی جدیدی از سری گوشی‌های هوشمند خود را معرفی کرد؛ سری اکسپریا X. دیروز در مراسمی مخصوص در MWC ۲۰۱۶، کمپانی ژاپنی سونی از سه گوشی جدید این سری با نام‌های XA، X و X Performance پرده برداشت.

با اینکه اکسپریا Z۵ خیلی وقت نیست راهی بازار‌های جهانی شده، اما توقع داشتیم گوشی جدیدی از سری Z معرفی شود؛ اما اینطور که پیداست گوشی هوشمندی از سونی با نام اکسپریا Z۶ نخواهیم داشت.

بنا به گفته‌ی بخش آلمانی شرکت سونی، سری X قرار است کاملا جایگزین سری Z شود. این گفته در واقع جواب نظرات طرفداران این کمپانی در فیس‌بوک بوده و به آن‌هایی که نگران عرضه نشدن نسخه‌ی جدیدی از سری Z بوده‌اند، گفته شده که چنین دستگاهی وجود نخواهد داشت. با توجه به این گفته باید اکسپریا X Performance را پرچم‌دار جدید این کمپانی بدانیم.

اکسپریا Z6 هیچگاه معرفی نمی شود

ال‌جی و سامسونگ همچنان سری پرچم‌دارهای خود را با گلکسی S و ال‌جی G ادامه خواهند داد؛ اما ظاهرا رقیب ژاپنی آن‌ها شروع یک سری جدید برای پرچم‌دارها را مناسب و ضروری دیده است. البته سونی با اینکه نام پرچم‌دار خود را از اکسپریا Z۶ به اکسپریا X Performance تغییر داده، اما در این گوشی جدید هم شاهد تغییرات زیادی نیستیم و سونی المنت‌های طراحی این دستگاه را متحول نکرده است. با این حال پشت این دستگاه از فلز برس خورده ساخته شده و برخلاف سری Z دیگر در قاب پشتی این دستگاه شاهد شیشه نیستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج