جاباما
۳۰۱۴۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

داوران احتمالی دربی مشخص شدند

سرپرست سازمان ليگ فدراسيون فوتبال، ترکي، قهرماني، فغاني و مظفري‌زاده را از کانديداي قضاوت بازي پرسپوليس و استقلال اعلام کرد و درباره تعامل با سرمربي تيم ملي گفت: هيچ مشکلي با کي‌روش نداريم.

ورزش 3: سرپرست سازمان ليگ فدراسيون فوتبال، ترکي، قهرماني، فغاني و مظفري‌زاده را از کانديداي قضاوت بازي پرسپوليس و استقلال اعلام کرد و درباره تعامل با سرمربي تيم ملي گفت: هيچ مشکلي با کي‌روش نداريم.

سرپرست سازمان ليگ فدراسيون فوتبال از برگزاري هفتاد و پنجمين شهرآورد بزرگ پايتخت بين دو تيم پرسپوليس و استقلال در روز جمعه سوم شهريور از ساعت ۱۹ در استاديوم بزرگ آزادي خبر داد.

غلامرضا بهروان افزود: تاريخ برگزاري شهرآورد تهران در روز سوم شهريور قطعي است و زمان اين ديدار به هيچ عنوان تغيير نخواهد کرد.

وي تصريح کرد: بازي دو تيم پرسپوليس و استقلال تهران در هفته ششم ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور جام خليج فارس را داوران ايراني قضاوت خواهند کرد.

سرپرست سازمان ليگ فوتبال از کانديداي چهار داور ايراني براي بازي پرسپوليس و استقلال خبر داد و افزود: آقايان محسن ترکي، محسن قهرماني، عليرضا فغاني و سعيد مظفري‌زاده براي قضاوت اين بازي از شانس زيادي نسبت به بقيه برخوردار هستند.

بهروان از برگزاري جام حذفي فوتبال باشگاه‌هاي کشور خبر داد و بيان داشت: در فصل جاري ليگ فوتبال فشرده است و به همين منظور قصد داريم جام حذفي امسال با حضور تيم‌هاي ليگ برتري و ليگ دسته اولي به صورت تک‌حذفي برگزار شود.

وي گفت: در سال گذشته در جام حذفي فوتبال کشور تيم‌هاي ليگ دسته دوم و قهرمان استان‌ها حضور داشتند که در برنامه ليگ برتر و اردوهاي تيم ملي تداخل ايجاد مي‌کرد.

بهروان از تاخير دو روزه برخي بازي‌ها در ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور در هفته پنجم خبر داد و يادآور شد: اين تاخير به خاطر اردوي يک هفته‌اي تيم ملي فوتبال کشور در مجارستان و بازي دوستانه مقابل تونس است.

اين مسئول گفت: تيم ملي فوتبال در روز ۲۵ مرداد در بوداپست مجارستان با تيم ملي فوتبال تونس بازي تدارکاتي را انجام مي‌دهد.

وي ادامه داد: هفته پنجم ليگ برتر فوتبال کشور در برخي بازي به جاي ۲۷ مرداد با دو روز تاخير در روز ۲۹ مرداد برگزار مي‌شود.

سرپرست سازمان ليگ فوتبال کشور در ادامه از برگزاري فصل جديد ليگ دسته يک فوتبال کشور از ۲۳ شهريور خبر داد و ابراز داشت: در سال جاري ۲۸ تيم در دو گروه ۱۴ تيمي به صورت رفت و برگشت با هم رقابت مي‌کنند.

بهروان از کاهش تيم‌ها در ليگ دسته يک اشاره کرد و گفت: در فصل جديد ۹ تيم از ليگ دسته يک فوتبال باشگاه‌هاي کشور سقوط مي‌کنند.

وي تصريح کرد: در برنامه چهارساله قصد داريم ليگ دسته يک فوتبال باشگاه‌هاي کشور با حضور ۱۸ تيم در يک گروه به صورت رفت و برگشت برگزار شود.

سرپرست سازمان ليگ فوتبال کشور همچنين از برگزاري ليگ دسته دو فوتبال کشور در اوايل مهر ماه با حضور ۲۸ تيم خبر داد و افزود: اين تيم‌ها در دو گروه ۱۴ تيمي به صورت رفت و برگشت با هم مسابقه مي‌دهند.

اين مسئول از کاهش تيم‌ها در ليگ دسته دو هم اشاره کرد و متذکر شد: در ليگ دسته دو نيز ۹ تيم سقوط و چهار تيم صعود مي‌کنند.

وي در ادامه از برنامه‌ريزي منظم ليگ دسته يک و دوم فوتبال باشگاه‌هاي کشور خبر داد و يادآور شد: براي اينکه برنامه ليگ تغيير نکند در هر فصل دو هفته معوقه قرار داديم تا بازي‌هاي عقب افتاده برگزار شود.

بهروان تصريح کرد: براي اينکه شاهد فوتبال پاک در کشور باشيم تمام بازي‌هاي شهرآورد و هم‌استاني در ليگ دسته يک و دو در هفته‌هاي نخست برگزار مي‌شود.

سرپرست سازمان ليگ فوتبال کشور در توصيه به مديران باشگاه‌هاي بدهکار بيان داشت: تيم هاي حاضر در ليگ دسته يک و دو فوتبال باشگاه‌هاي کشور در صورت بدهکاري به بازيکنان و مربيان با کسر امتياز و جريمه مالي مواجه مي‌شوند.

وي از بدهکار بودن بيشتر باشگاه‌ها در ليگ دسته يک و دو فوتبال باشگاه‌هاي کشور خبر داد و گفت: در فصل جاري اين مسابقات فقط چند باشگاه مشکل بدهکاري و حضور در ليگ ندارند.

بهروان با انتقاد از برخي رسانه‌ها تصريح کرد: برخي از رسانه‌ها بي‌جهت مسائلي را عنوان مي‌کنند که صحت ندارد.

سرپرست سازمان ليگ فدراسيون فوتبال تصريح کرد: هيچ مشکلي با کارلوس کي روش سرمربي پرتغالي تيم ملي نيست، ولي بي‌جهت برخي‌ها به آن دامن مي‌زنند و از زبان خود مسائلي را عنوان مي‌کنند

اين مسئول از حضور شش تيم مازندراني در ليگ دسته يک و دو فوتبال کشور در فصل جاري خبر داد و خاطرنشان کرد: تيم‌هاي نساجي و سايپا شمال به عنوان دو نماينده مازندران در ليگ دسته يک فوتبال باشگاه‌هاي کشور هستند.

وي متذکر شد: تيم‌هاي صنعت و استقلال ساري، نوژن شهرداري نوشهر و نفت محمودآباد به عنوان چهار تيم مازندراني در ليگ دسته دوم فوتبال کشور هستند.

بهروان در پايان خاطرنشان کرد: نماينده‌هاي مازندران براي حضور در اين مسابقات با جذب بازيکن و مربيان باتجربه مشغول تمرين و اردوهاي مختلف هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج