۳۰۱۴۴۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

واکنش فرکی به پیروزی خوب سپاهان

سرمربی سابق سپاهان با بیان این که این تیم در بازی با النصر بدون نقص بود، گفت: ترکیب سپاهان در بازی با النصر خوب بود.

خبرگزاری ایسنا: حسین فرکی درباره پیروزی سپاهان و ذوب آهن مقابل تیم‌های عربی در لیگ قهرمانان آسیا، اظها‌ر کرد: بازی‌های هر دو تیم را نگاه کردم. خوشحالم که این دو تیم مقابل تیم‌های عربی پیروز شدند و از طرفی نشان دادند که ایران در امنیت کامل است. باید به تیم‌هایمان نگاه ملی داشته باشیم. به خصوص در شرایطی که عده‌ای به دنبال حاشیه سازی برای ایران هستند. امیدوارم که این پیروزی‌ها تداوم داشته باشد.

سرمربی سابق سپاهان درباره پیروزی این تیم مقابل النصر نیز، خاطر‌ نشان کرد: باید حساب لیگ را از آسیا جدا کنیم. سپاهان که در نخستین بازی خود عملکرد قابل قبولی داشت و فکر می‌کنم در بازی برگشت هم تیم نه چندان با کیفیت النصر را شکست دهد.

او درباره گلزنی لوسیانو پریرا مقابل النصر نیز، ا‌ضافه‌ کرد‌: او بازیکن شناخته شده‌ای است. از روز اول با خودم به ایران آمد و بارها نشان داد که قابلیت های بالایی دارد. مشکل او و پادوانی در ابتدای فصل فنی نبود. آنها با محیط ایران آشنا هستند و به همین دلیل به ماندن آنها در تیم موافقت کردم. همان طور که پیش‌بینی کرده بودم شیبا به تیم بازگشت و موفق هم بود.

فرکی درباره ترکیب استیماچ برای بازی با النصر و نشاندن بازیکنان با تجربه روی نیمکت، تاکید کرد: درباره بازیکن خاصی صحبت نمی‌کنم، اما در کل ترکیب خوبی روانه میدان شده بود. سعید قائدی‌فر، بازیکن جوانی است که در دوران من به تیم آمد. حسین فاضلی هم ابتدای فصل قصد جدایی داشت، اما او را قانع کردم که در تیم بماند. علی کریمی هم بازیکن ملی‌پوش و خوب سپاهان است. از طرفی خلعتبری هم با دوندگی بالای خود نقش مهمی در این پیروزی داشت. سپاهان دیروز بی نقص عمل کرد.

این سرمربی درباره بازیکن سالاری گفت: در این باره بحثی ندارم. این موضوع به مدیران مربوط می‌شود که باید سعی کنند با آن مبارزه کنند.

فرکی درباره پیروزی ذوب آهن نیز، اظها‌ر کرد: این تیم در لیگ برتر و قهرمانان آسیا عملکرد خوبی داشته و روز گذشته هم کار بزرگی انجام داد. آنها توانستند در قطر لخویا را شکست دهند. گل محمدی نسبت به این تیم اشراف دارد و از طرفی ذوب آهن تغییرات کمی داشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج