۳۰۱۶۴۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

اینترنت ارزان فیسبوک برای تمام دنیا

شرکت فیسبوک از ماه زوئن سال ۲۰۱۵ مشغول کار بر روی پروژه ای است که خواهد توانست تمام مردم جهان را به اینترنت ارزان قیمت تجهیز کند!

وب‌سایت زوم تک - سینا اشتری: شرکت فیسبوک از ماه زوئن سال ۲۰۱۵ مشغول کار بر روی پروژه ای است که خواهد توانست تمام مردم جهان را به اینترنت ارزان قیمت تجهیز کند!

این غول دنیای ارتباطات چندی پیش خبر از ساخت هواپیماهایی اختصاصی داد که با پرواز بر روی مناطق محروم از اینترنت به مردم ساکن مناطق مذکور اینترنت ارزان را ارائه خواهد کرد.

اینترنت ارزان فیسبوک برای تمام دنیا

اسم این هواپیما Aquila Aircraft می باشد،تمام سطح فوقانی آن از سلولهای خورشیدی پوشده شده است که به آن اجازه می دهد که ۳ الی ۶ ماه به طور مداوم در ارتفاع ۹۰۰۰۰ پایی پرواز کند ،عرض بالهای آن برابر با یک Boeing ۷۳۷ است اما وزنی در حدود یک خودرو دارد.

فیسبوک چند سالی است که به دنبال حل مشکل دسترسی مردم دنیا به شبکه ی اینترنت است و این پروژه تنها یکی از این تکنولوژی های ساخت این شرکت به منظور حل مشکل دسترسی به اینترنت می باشد.

به گفته ی مارک زاکربرگ،مدیر عامل شرکت فیسبوک هدف از این پروژه تجهیز نقاطی از کره ی زمین به اینترنت است که به دلیل مشکلات جغرافیایی و یا کوتاهی دولت در ایجاد زیرساخت های مخابراتی در حال حاضر به شبکه ی جهانی دسترسی ندارند،این هواپیما ها از طریق اشعه ی لیزر با یکدیگر و همچنین با ایستگاه های مخابراتی روی سطح زمین متصل می شوند و به این طریق می توانند به نقاط تحت پوشش خود اینترنت را هم از طریق Wifi و هم از طریق LTE ارائه نمایند.

مارک زاکر برگ در خصوص زمان شروع این پروژه می گوید:ما قصد داریم تا در ماه های آینده و در سال جاری میلادی دوره ی آزمایشی اجرای آن را شروع کنیم،اگر پروژه با موفقیت اجرا شود ما علاوه بر ارائه ی اینترنت اختصاصی خودمان می توانیم با اپراتورهای مخابراتی دیگر هم همکاری نماییم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج