۳۰۱۷۱۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تشکر حماس از ایران

جنبش مقاومت اسلامی "حماس" از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران و کمک‌های آن به ملت فلسطین که در برابر رژیم صهیونیستی به پا خواسته‌اند، تقدیر و تشکر کرد.

خبرگزاری ایسنا: جنبش مقاومت اسلامی "حماس" از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران و کمک‌های آن به ملت فلسطین که در برابر رژیم صهیونیستی به پا خواسته‌اند، تقدیر و تشکر کرد.

اسامه حمدان مسئول روابط خارجی حماس تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در ۳۷ سال پیش باعث شد که ایران همپیمان رژیم صهیونیستی، (در دوره نظام شاهنشاهی) جای خود را به ایران مخالف سرسخت این رژیم بدهد.

وی در جریان کنفرانس مطبوعاتی که در ساختمان سفارت ایران در بیروت به منظور "اجرایی شدن وعده های تهران برای حمایت از انتفاضه قدس" برگزار شده بود ، اعلام کرد: ما امروز در برابر یک نسل از فلسطینیان مبارز و شهادت طلب قرار گرفته ایم که تغییر راهبردی در معادله منازعه با رژیم صهیونیستی ایجاد خواهند کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین از بیروت، وی افزود: هر کسی فکر می کند که ملت فلسطین صلح و سازش با رژیم صهیونیستی را قبول خواهد کرد و ضمن پذیرش آن، حاضر به همزیستی مسالمت آمیز با آن در کمال صلح و امنیت خواهد شد، به خصوص امیدهایی که ژنرال دایتون آمریکایی در سر داشت، خیالی باطل است که هرگز محقق نخواهد شد؛ چرا که نسلی که امروز نقش اصلی را در انتفاضه قدس ایفا می کند، همان نسلی است که در دوران توافقنامه اسلو دیده به جهان گشوده است و این جوانان نسل شهادت طلب هستند.

اسامه حمدان تاکید کرد: نابودی رژیم صهیونیستی تنها دستاوردی برای ملت فلسطین نیست، بلکه دستاوردی برای امت های عربی و اسلامی است، اما برخی کشورها و در راس آنها آمریکا سعی در تثبیت موقعیت این رژیم در جهان عرب و اسلام دارند.

وی افزود: انتفاضه ملت فلسطین در اراضی اشغالی و مقاومت قهرمانانه ما در نوار غزه، رژیم اشغالگر قدس را از روی نقشه محو خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج