۳۰۱۷۷۷
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

بوئینگ هایی که در راه ایران هستند +عکس

بوئینگ ۷۳۷، ۷۷۷ و ۷۸۷ سه مهمان جدید آسمان ایران هستند که قرار است تا چند ماه آینده و به واسطه مجوز شرکت بوئینگ به ایران برسند.

اقتصادنیوز: بوئینگ ۷۳۷، ۷۷۷ و ۷۸۷ سه مهمان جدید آسمان ایران هستند که قرار است تا چند ماه آینده و به واسطه مجوز شرکت بوئینگ به ایران برسند.

پس از لغو تحریم های هوایی علیه ایران، حالا راه ورود خرید هواپیما به ایران باز شده است و شرکت‌های تولید کننده نیز یکی پس از دیگری لیست فروش خود را رو میز ایران قرار می‌دهند.

این درحالی است که در روزهای گذشته اخباری مبنی بر احتمال لغو ورود هواپیمای ایرباس ۳۸۰ به ایران منتشر شد که البته این سخنان از سوی مدیرعامل ایران ایر به صورت احتمال مطرح شده است.

حالا باید منتظر ماند و دید که ۱۳۸ هواپیمای خریداری شده از فرانسه و تعدادی هواپیمای دیگر که هنوز جزئیات آن‌ها اعلام نشده است، چه زمانی به ایران می‌رسند.

چندی پیش یک روزنامه آمریکایی رسما اعلام کرد دولت آمریکا به شرکت هواپیمایی بویینگ مجوز داده تا مذاکرات خود را با ایرلاین‌های ایرانی باز کند؛ مجوزی که می‌تواند در طول ماه‌های آینده به ایجاد نخستین قرار‌دادهای تجاری بین شرکت‌های هواپیمایی ایران و آمریکا پس از چند دهه منجر شود.

ایران‌ایر که در سال‌های نه چندان دور به عنوان یکی از اصلی‌ترین مشتری‌های شرکت بویینگ به حساب می‌آمد در طول هفته‌های گذشته قرار‌داد خرید تعداد زیادی از هواپیماهای شرکت ایرباس را به ثبت رسانده اما با این وجود همچنان نیاز جدی به تامین هواپیماهای جدید دارد.

با توجه به سابقه خوب همکاری‌ها میان ناوگان هوایی ایران و تولیدات شرکت بویینگ به نظر می‌رسد در صورتی که دولت آمریکا به شکل قطعی محدودیت‌های موجود بر سر راه بویینگ را بردارد، احتمال نهایی شدن توافق‌هایی برای خرید هواپیماهای جدید بویینگ وجود خواهد داشت.

با توجه به این‌که بویینگ یکی از قدیمی‌ترین تولید‌کننده‌های هواپیماهای مسافرتی در جهان به حساب می‌آید، تاکنون مدل‌های فراوانی از هواپیماهای این شرکت وارد بازار‌های جهانی شده، اما به نظر می‌رسد در صورت فراهم شدن شرایط برای ایران گزینه‌های پیش‌روی کشور روی چند مدل خاص از تولیدات این غول هواپیمایی آمریکا متمرکز خواهد شد.

بوئینگ۷۸۷ که مدرن‌ترین تولید شرکت هواپیمایی بویینگ به حساب می‌آید، پس از تاخیری چند باره سرانجام در سال ۲۰۱۱ نهایی شد. این جت مسافربری دو موتوره و پهن پیکر شرکت بویینگ که تعداد صندلی‌هایش بین ۲۱۰ تا ۳۳۰ نفر تخمین زده می‌شود با توجه به سوخت‌گیری پایین و تولید بسیار مدرنی که دارد بسیار مورد توجه بوده است تا جایی که بویینگ اعلام کرده سریعا آمار پیش‌فروش به این مدل از هواپیما اختصاص پیدا کرده است تا جایی که تاکنون ۸۰۰ فروند از آن پیش‌فروش شده است و در این بین یک شرکت ایرلاین ژاپنی با ۵۵ سفارش اصلی‌ترین مشتری این بویینگ به حساب می‌آید.

طراحی مدرن و مصرف سوخت پایین جزو گزینه‌های جدی است که می‌تواند برای ایرلاین‌های ایرانی مهم بوده و در عمل به توافق برای خرید این هواپیما منجر شود.

بوئینگ هایی که در راه ایران هستند +عکس

بوئینگ هایی که در راه ایران هستند +عکس

بوئینگ هایی که در راه ایران هستند +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بویینگ خیلی بهتر از ایرباسه

    • بدون نام

      برادر بزرگوار سنگ بزرگ علامت نزدن است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج