۳۰۱۸۹۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نامه دفتر آیت الله مصباح به وزارت کشور

مسئولان دفتر آیت الله مصباح اعلام کردند: با توجه به اینکه آیت الله مصباح یزدی به عنوان "مصباح" مشهور بوده و کاندیدای دیگر به این اسم در جامعه شهره نیست، قطعا آرای با عنوان "مصباح" متعلق به علامه مصباح یزدی بوده است.

خبرگزاری میزان: مسئولان دفتر آیت الله مصباح اعلام کردند: با توجه به اینکه آیت الله مصباح یزدی به عنوان "مصباح" مشهور بوده و کاندیدای دیگر به این اسم در جامعه شهره نیست، قطعا آرای با عنوان "مصباح" متعلق به علامه مصباح یزدی بوده است.

دفتر حضرت آیت الله مصباح یزدی با اشاره به تماس های متعدد مردمی به این دفتر و ابراز گلایه و نگرانی از درج عنوان "مصباح" برای یکی دیگر از کاندیداها توسط وزارت کشور، اعلام کرد در نامه ای رسمی به ستاد انتخابات وزارت کشور و شورای نگهبان بصورت قانونی به این موضوع اعتراض کرده و پیگیر اصلاح بنر نصب شده در شعب اخذ رای و اصلاح این اشتباه در مرحله شمارش آراء شده است.

مسئولان دفتر آیت الله مصباح یزدی در گفتگویی اعلام کردند: با توجه به اینکه آیت الله مصباح یزدی به عنوان "مصباح" مشهور هستند و فرد دیگری از کاندیداهای حاضر در انتخابات خبرگان استان تهران به این اسم در جامعه شهره نبوده و مورد خطاب قرار نمی گیرد، قطعا آراء با عنوان "مصباح" متعلق به آیت الله مصباح یزدی بوده است و لازم است وزارت کشور در این زمینه اقدام لازم را در دستور کار قرار دهد؛ این درحالی است که موضوع از طریق شورای نگهبان به عنوان ناظر بر اجرای بدون تخلف انتخابات نیز پیگیری خواهد شد.

گفتني است، اين نامه پس از آن منتشر شد که در بنر نصب شده از سوي فرماندراي تهران در شعب اخذ راي، در مقابل نام حجت الاسلام غلامرضا مصباحي مقدم، شهرت وي به عنوان «مصباح» و «مصباحي مقدم» قيد شده است. اما دفتر آيت الله مصباح يزدي تاکيد دارد که آرايي با عنوان «مصباح» بايد به نام و ي ثبت شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج