۳۰۲۱۶۷
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

همه فناوری های رییس جمهور آمریکا

پانزدهم فوریه در کشور آمریکا به عنوان روز رییس جمهور شناخته می شود و به همین مناسبت، تمام فناوری هایی را که رییس جمهور آمریکا در دفتر کار و زندگی شخصی خود مورد استفاده قرار می دهد، بررسی کردند.

هفته نامه عصر ارتباط: پانزدهم فوریه در کشور آمریکا به عنوان روز رییس جمهور شناخته می شود و به همین مناسبت، تمام فناوری هایی را که رییس جمهور آمریکا در دفتر کار و زندگی شخصی خود مورد استفاده قرار می دهد، بررسی کردند.

تبلت iPad ۳

همه فناوری های رییس جمهور آمریکا

روی میز اصلی در دفتر کار اوباما نسل سوم رایانه لوحی iPad اپل موجود است. البته او به صورت همزمان یک روی این میز چند دستگاه مک، رایانه شخصی، گوشی بلک بری و مدل های دیگر iPad را هم در اختیار دارد. تبلت رییس جمهور آمریکا به ابزارهای امنیتی ویژه مجهز بوده و با سیاست های سایبری کاخ سفید سازگار شده است.


رایانه MacBook Pro

همه فناوری های رییس جمهور آمریکا

این لپ تاپ ۱۵ اینچی از سال ۲۰۱۱ وارد دفتر ریاست جمهوری آمریکا شد و روی میز کار اصلی قرار گرفت. رییس جمهور از این لپ تاپ در زمینه های مختلف استفاده می کند که از جمله آنها می توان به ارسال توییت و پاسخ دادن به پرسش های مردم روی شبکه اجتماعی reddit اشاره کرد.


هواپیمای Air Force One

همه فناوری های رییس جمهور آمریکا

این هواپیمای نظامی به پیشرفته ترین سیستم های ارتباطی مجهز شده است و برای سفرهای هوایی اوباما مورد استفاده قرار می گیرد. این هواپیما که ایمنی کامل رییس جمهور را برقرار می کند، قادر است ارتباط او را با همه نقاط جهان برقرار کند.

هواپیمای Boeing ۷۴۷-۲۰۰B شامل ۸۵ خط تلفن، سیستم های رادیویی دو طرفه، سیستم ارتباطی ماهواره ای برای برقراری ارتباط با زمین، اینترنت ایمن و ده ها شبکه تلویزیونی می شود.


نوت بوک Latitude E6420 دل

همه فناوری های رییس جمهور آمریکا

اگرچه روی میز اصلی کار اوباما یک مک بوک موجود است ولی او از یک نوت بوک دل هم استفاده می کند. مشابه این نوت بوک در هواپیمای شخصی اوباما هم وجود دارد و معمولا این دستگاه برای دریافت آخرین اخبار و اطلاعات به کار گرفته می شود. روی این نوت بوک سیستم عامل ویندوز نصب شده و از نرم افزارهای امنیتی طبقه بندی شده در آ« استفاده شده است.


گوشی Curve 8300 بلک بری

همه فناوری های رییس جمهور آمریکا

اگرچه این روزها انواع گوشی های هوشمند روی کار آمده اند ولی رییس جمهور آمریکا یک دستگاه Curve ۸۳۰۰ بلک بری در اختیار دارد که آخرین سیستم های امنیتی در آن به کار گرفته شده است. این گوشی برنامه های ویژه برای به اشتراک گذاری اسناد و مدارک را هم دارد. ماه می گذشته کاخ سفید استفاده از آیفون را هم برای کارمندان خود تایید کرد ولی رییس جمهور هنوز سراغ این گوشی نرفته است.


سینمای خانگی کاخ سفید

همه فناوری های رییس جمهور آمریکا

این سینمای خانگی به فناوری سه بعدی مجهز شده است و هر زمان که خانواده اوباما بخواهند فیلم تماشا کنند، در این مکان می نشینند. این سینما در ضلع شرقی کاخ سفید واقع شده است و رییس جمهور برای آنکه از طریق امواج تلویزیونی با مردم به صورت زنده صحبت کند، در این مکان حاضر می شود.


اتومبیل The Beast

همه فناوری های رییس جمهور آمریکا

این اتومبیل پیشرفته برای سفرهای درون شهری رییس جمهور مورد استفاده قرار می گیرد. پنجره های ضد گلوله، مخزن گاز مخصوص شلیک به اطراف و راننده مجهز به سلاح های دفاعی از جمله مشخصات این خودرو است. این خودرو در سال ۲۰۰۹ در شرکت جنرال موتورز ساخته شد و در آن گیرنده اینترنت ایمن، گیرنده تلفن با خطوط مستقیم تلفن ماهواره ای و ... وجود دارد.

تلفن ویژه Unified IP Phone ۷۹۶۵G سیسکو، تلفن فوق برای تماس با روسای جمهور دنیا، خودروی هوشمند Chevrolet Volt برای رانندگی شخصی رییس جمهور، نوت بوک HP Elitebook ۶۹۳۰p، صفحه لمسی هفت اینچی AMX Modero، نمایشگر بزرگ دیواری Modero Video Wall Touch Panel، تلفن کنفرانسی Polycom Soundstation۲، ربات BeamPro مخصوص کنفرانس های ویدیویی و ... از دیگر فناوری های شخصی رییس جمهور آمریکا محسوب می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صوری

      به جز لپ تاپ که مال منم همونه٬بقیه رو دلم خواست.
      پس منم کاندیدای ریاست جمهوری امریکا میشم.به من رای بدین.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بی مزه

    • محسن

      همه ی داره جز اون تلفن پاناسونیک معروف!!!!!!!!

    • ماهیار سلطانی رفیعی

      مسئولان محترم سایت. پیغامی از طرف بنده در تاریخ 14/12/94 آمده که جعلی است و از طرف بنده نیست و این کار که از طرف شخص مغرضی انجام شده در سایت های دیگر تکرار شده. لطفا این پیغتم سریعا حذف و این پیام بنده جایگزین شود. ممنون. لطفا سریعا اقدام شود. با تشکر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج