۳۰۲۳۰۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

اپل، سیری را به مک می‌ آورد

اپل در نظر دارد تا اواخر سال جاری میلادی دستیار صوتی موجود در گجت‌های مبتنی بر iOS خود را که سیری نام دارد در سیستم‌عامل مکینتاش نیز به کاربرانش عرضه کند.

zoomit.ir - حسین خلیلی صفا: اپل در نظر دارد تا اواخر سال جاری میلادی دستیار صوتی موجود در گجت‌های مبتنی بر iOS خود را که سیری نام دارد در سیستم‌عامل مکینتاش نیز به کاربرانش عرضه کند.

اپل، سیری را به مک می‌ آورد

اپل تصمیم دارد تا اواخر سال جاری میلادی سیری را به OS X آورده و از این‌رو کاربران رایانه‌های شخصی خود را نیز از امکان بکارگیری این دستیار صوتی بهره‌مند سازد. با توجه به شنیده‌ها به نظر می‌رسد این امکان پس از ارائه‌ی بروزرسانی جدید مکینتاش که پاییز سال ۲۰۱۶ منتشر می‌شود، در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

این اولین باری نیست که شاهد انتشار اخباری در مورد عرضه‌ی سیری روی مک هستیم. پیش از این نیز بارها اخباری در رابطه به ارائه‌ی این امکان روی مک‌های اپل منتشر شده است. اخبار اخیر برگرفته از اطلاعاتی است که توسط مارک گرومن منتشر شده است. گرومن یکی از افرادی است که اخبار و شایعات مطرح شده در مورد اپل را تعقیب می‌کند. براساس اطلاعات ارائه شده توسط گرومن، اپل در حال طی مراحل پایانی ارائه‌ی این امکان برای کاربران مک بوده و تا عرضه‌ی عمومی این ویژگی فاصله‌ی زیادی ندارد.

براساس اطلاعات ارائه شده توسط گرومن، سیری در مک روی نوار بالایی صفحه‌ی اصلی سیستم‌عامل مک یا همان Menu Bar قرار خواهد گرفت. آیکن این دستیار صوتی هوشمند در گوشه‌ی سمت راست بالا در کنار Spotlight Search قرار خواهد داشت؛ با کلیک روی آن پنجره‌ای شفاف باز خواهد شد که در میان آن نوارهای رنگی که نشان از انتظار سیری برای دستورات کاربر دارد، بصورت مواج نمایش داده خواهد شد.

همچون دستیار صوتی سیری در iOS، می‌توان با استفاده از دستور صوتی Hey, Siri بدون نیاز به وارد کردن دستورات دیگری از طریق کیبورد یا ترک پد، سیری را فراخواند. امکان فراخواندن سیری با استفاده از دستیار صوتی در آیفون ۶ و آیفون ۶ اس وجود دارد؛ با این تفاوت که در آیفون ۶ زمانی می‌توان از این دستور صوتی استفاده کرد که آیفون از طریق کابل شارژ به منبع تغذیه متصل شده باشد. همچون آیفون ۶، در مک نیز باید لپ‌تاپ یا رایانه‌ی مورد نظر مبتنی بر مک به برق متصل باشد تا بتوان با استفاده از دستور صوتی Hey Siri، این دستیار صوتی را فراخواند. سیری همچنین کلید میانبر اختصاصی خود را برای فراخوانی از طریق دسترسی فیزیکی خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج