۳۰۲۳۵۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سه گانه‌های هیوندای یونیک در ژنو +عکس

شرکت خودروسازی هیوندای با انتشار تصویری جدید، وعده معرفی محصولات سه گانه هیوندای یونیک (احتمالا مخصوص بازارهای اروپا) را داد، خودرویی که یکی دو روز پیش نسخه الکتریکی آن را در کره جنوبی معرفی کرده بود.

وب‌سایت خودروبانک: شرکت خودروسازی هیوندای با انتشار تصویری جدید، وعده معرفی محصولات سه گانه هیوندای یونیک (احتمالا مخصوص بازارهای اروپا) را داد، خودرویی که چند روز پیش نسخه الکتریکی آن را در کره جنوبی معرفی کرده بود.

سه گانه‌های هیوندای یونیک در ژنو +عکس

اگر از نسخه هیبریدی شروع کنیم، به پیشرانه‌ای ۱.۶ لیتری بنزینی می‌رسیم که قدرت تولیدی‌اش به ۱۰۵ اسب بخار می‌رسد و این در حالی است که یک موتور الکتریکی ۴۴ اسب بخاری هم در کنار این پیشرانه بکار گرفته شده که در مجموع خروجی قدرتشان به ۱۴۱ اسب بخار (با اتلاف انرژی) می‌رسد. برای تامین نیروی موتور الکتریکی نیز از باتری‌های لیتیوم پلیمری ۱.۵۶ کیلووات ساعتی استفاده شده و پیشرانه درون سوز بنزینی هم می‌تواند در هر کیلومتر مسافت پیموده شده، تنها ۷۹ گرم گازهای آلاینده تولید کند.

سه گانه‌های هیوندای یونیک در ژنو +عکس

در نسخه پلاگین هیبریدی نیز برعکس نسخه هیبریدی که مزیت شارژ کردن توسط پریز خانگی را هم دارد، از موتوری بنزینی ۱.۶ لیتری مشترک با نسخه هیبریدی سود می‌برد، ولی در عوض موتور الکتریکی قوی‌تری برای آن در نظر گرفته شده که با کمک باتری‌های لیتیوم پلیمری ۸.۹ کیلووات ساعتی، می‌تواند ۶۱ اسب بخار قدرت تولید کند.

نسخه تمام الکتریکی هم به یک موتور قدرتمند الکتریکی ۱۲۰ اسب بخاری با گشتاور فوری ۲۹۵ نیوتن متری مجهز شده که باتری‌های لیتیوم یون پلیمری ۲۸ کیلووات ساعتی نیروی مورد نیاز موتور را تامین می‌کند که در عمل می‌تواند به حداکثر سرعتی ۱۶۵ کیلومتر بر ساعتی با محدوده حرکتی مفید و استاندارد ۲۵۰ کیلومتری تنها با یکبار شارژ دست پیدا کند.

سه گانه‌های هیوندای یونیک در ژنو +عکس

سه گانه‌های هیوندای یونیک در ژنو +عکس

سه گانه‌های هیوندای یونیک در ژنو +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج