۳۰۲۳۶
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

مشاغل پیشین ستاره های هالیوود

آنها هم روزی مثل بسیاری از ما، زندگی ساده و شغل هایی معمولی یا حتی بسیار پیش پا افتاده داشته اند، اما برای تحقق رویاها و آرزوهای شان دست از تلاش نکشیدند و ستاره شده اند.

مشاغل پیشین ستاره های هالیوود

کسب و کار: گاهی اوقات آنچنان در هیاهو و زرق و برق زندگی ستاره ها و سوپراستارها محو می شویم که فراموش می کنیم آنها هم روزی مثل بسیاری از ما، زندگی ساده و شغل هایی معمولی یا حتی بسیار پیش پا افتاده داشته اند، اما برای تحقق رویاها و آرزوهای شان دست از تلاش نکشیدند و ستاره شده اند.

متن زیر رونوشت می شود به همه نوجوان ها و جوان های پرآرزویی که می خواهند راه صد ساله را یک شبه طی کرده و از همان اول یک شغل دندان شکنِ پول سازِ دهن پرکن داشته باشند.

سیلوستر استالونه

مشاغل پیشین ستاره های هالیوود

اگر سیلوستر استالونه را نشناسید حتما اسم «راکی» یا «رمبو» به گوش تان خورده است. آیا می دانستید آقای بازیگر پیش از اینکه سوپر استار و شخصیت رویایی پسربچه ها شود، در باغ وحش «سنترال پارک» نیویورک کار می کرده و وظیفه اش تمیز کردن قفس شیرها بوده است!؟


ووپی گلدبرگ

مشاغل پیشین ستاره های هالیوود

هیچ فکرش را می کردید بانوی کمدین ۵۴ ساله هالیوودی و برنده جایزه اسکار به خاطر فیلم «روح» که حداقل پنج بار از همین تلویزیون خودمان پخش شده، زمانی در «غسالخانه» کار می کرده!؟ وظیفه او آراستن مو و لباس متوفیان قبل از قرار گرفتن در تابوت بوده است. جالب است بدانید او وقتی جوان تر بوده شغل های متفاوت دیگری را نیز تجربه کرده است؛ مثلا وی مدتی کارگر ساختمانی و آجرچین هم بوده است!


اورلاندو بلوم

مشاغل پیشین ستاره های هالیوود

«ارباب حلقه ها» را دیده اید؟ کاراکتر «لگولاس»، یکی از یاران اصلی حلقه را به خاطر می آورید؟ شخصیت «پاریس» فیلم «تروآ» را چطور؟ «دزدان دریایی کارائیب» و «ویل ترنر» - پسرک داستان ساز- را چطور؟!

حتی اگر هیچ کدام از این فیلم ها را ندیده باشید حتما متوجه شده اید که با یک بازیگر جوان، اما پیشتاز انگلیسی مواجهیم. اورلاندو بلوم وقتی ۱۶ ساله بوده در یک شکارگاه کار می کرده و برای کبوترها دام پهن می کرده است.


هیوجکمن

مشاغل پیشین ستاره های هالیوود

آقای بازیگر استرالیایی و بازیگر فیلم های هالیوودی مشهوری چون «استرالیا» و سه گانه «مردان ایکس» و کلی فیلم دیگر قبل از اینکه ستاره شود تنها یک دلقک ساده بوده است. او برای هر اجرا ۵۰ دلار می گرفته و به گواه اطرافیان و طبق گفته خودش دلقک بسیار بدی بوده است!

او در یک مصاحبه گفته بود من سه سال از زندگی ام را از این طریق گذراندم. یادم است در یک مهمانی دختر بچه شش ساله ای لباس مادرش را کشید و گفت: «این دلقک خیلی افتضاح است، او هیچ کار بامزه ای بلد نیست.» جکمن از این خاطره با خنده یاد می کند و می گوید او راست می گفت.


برد پیت

مشاغل پیشین ستاره های هالیوود

برد پیت روزی روزگاری مرغ بوده! باور کنید. او لباس عروسکی مرغ می پوشیده و جلوی یک رستوران ادا درمی آورده و بروشور دست مردم می داده تا آنها را به هر طریقی که شده جذب رستوران کند. بعدا که دیده این کارها برای او نان و آب نمی شود، راننده لیموزین آدم های معروف شده و ناگهان ... ستاره متولد می شود!

همه چشم ها را به خود خیره می کند. لباس پوشیدن و حرکاتش الگوی پسربچه ها می شود، صاحب چندین بچه می شود ... و خودتان باقی قصه را می دانید. او واقعا مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی طی کرده است، نه؟


وارن بیتی

مشاغل پیشین ستاره های هالیوود

بازیگر کلاسیک و کارکشته سینما که خیلی از ما او را با فیلم «بانی و کلاید» به خاطر می آوریم حرفه اش را از سن ۱۷ سالگی در تئاتر ملی واشنگتن آغاز کرده است.

البته اگر دقیق تر بخواهید او کارش را از راهروهای تئاتر ملی واشنگتن شروع کرده. بله. او شب ها گشت می زده تا موش هایی که در راهروها تردد می کرده اند را شکار کند! حالا اینکه چطور از آنجا به اینجا رسیده ما هم نمی دانیم.


میک جَگِر

مشاغل پیشین ستاره های هالیوود

دارنده لقب افتخاری «Sir» و برنده جایزه های گلدن گلوب و گرَمی؛ خواننده، ترانه سرا، تهیه کننده موسیقی و فیلم و بازیگر انگلیسی که بیشتر شهرتش را در جایگاه خواننده گروه «رولینگ استونز» کسب کرده است، زمانی در یک بیمارستان روانی در لندن باربر بوده و هفته ای ۹۰ شیلینگ دستمزد می گرفته است.

این مبلغ به حساب سال ۱۹۶۱، یعنی همان موقع ها که او در کالج لندن درس اقتصاد می خوانده و به این شغل هم مشغول بوده می شود حدود ۵۲ دلار.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مريم سراواني

      چه جالب بود واقيعا اين هليوود خعلي جالب هسته نيسته؟؟

      پاسخ ها

      • Maryam

        ای بابا نمیتونی فارسی تایپ کنی خوب انگلیسی بنویس آخه واقیعا چیه؟هلیوود آخه؟خعلی؟هسته؟نیسته؟

    • shamaye

      خیلی جالب بود مخصوصآ برد پیت

    • فاطی

      عالی بود!مخصوصا برد پیت!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج