جاباما
۳۰۲۴۲۰
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

پیام روحانی خطاب به ملت بزرگ ایران

رییس جمهوری در پیامی با ستایش از مردم بزرگ ایران که با حماسه آفرینی خود در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی را محقق کردند، تاکید کرد که نام جمهوری اسلامی ایران با نمایش قدرت انتخاب ملت، بلندآوازه تر شد.

خبرگزاری ایسنا: رییس جمهوری در پیامی با ستایش از مردم بزرگ ایران که با حماسه آفرینی خود در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی را محقق کردند، تاکید کرد که نام جمهوری اسلامی ایران با نمایش قدرت انتخاب ملت، بلندآوازه تر شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی اطمینان داد: دولت تدبیر و امید با هر منتخبی که نام او از صندوق آراء بیرون آید، پیمان می بندد تا با همکاری یکدیگر آینده‌ای پرامید و باعزت را برای ایران و ایرانیان عزیز رقم بزند.

متن پیام رییس جمهوری خطاب به ملت بزرگ ایران به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفتم اسفند ۱۳۹۴ در تاریخ ایران عزیز، سرنوشتی پرافتخار و ماندگار یافت. انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، فرصتی شد تا اقتدار ایران اسلامی دوباره رخ نماید و سیمای باعظمت این ملت وفادار، بار دیگر چون خورشیدی تابان در منظر جهانیان بدرخشد.

آفرین بر همت و عزم بلندتان، غیرت و پایمردیتان؛ و بر عشق و احساسات پاک همه شما ایرانیان که با حضور آگاهانه و همدلی، همواره وطن عزیز خود را در آغوش وفا و اعتماد گرفته اید. حضور پوپا و پر مهرتان را سپاس می گویم و در مقابل عظمت روح و بلندی همت تان سر تعظیم فرود می آورم. امروز همه مسرور و شادمانیم که دعوت به حضور گسترده و رهنمودهای رهبری معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای با حماسه آفرینی شما ملت بزرگ تحقق یافت.

این نظام برخاسته از اندیشه هدایتگر و الهی حضرت امام خمینی (ره)، آرمانهای ملتی مومن و آزاده، و جهاد و فداکاری شهدا و ایثارگران گرانقدر است. و اینک؛ قدم ها و قلم های شما در هفتم اسفند، در امتداد همان نهضت شورانگیز، امیدی دوباره و عظمتی مضاعف آفرید و به همه خدمتگزاران انگیزه خدمت بیشتر بخشید.

نتیجه انتخابات هرچه باشد، جمهوری اسلامی ایران بلند آوازه تر شده است؛ نظام و رهبری و ملت پیروز شده اند؛ و این مردم ایران هستند که بار دیگر اراده و قدرت انتخاب خود را به نمایش گذاشتند تا عموم خدمتگزاران و بویژه دولت برگزیده ملت، اعتبار و توان بیشتری یابند.

رقابت پایان یافت؛ حال وقت آن است که با همدلی و همزبانی ملت و دولت، راهی تازه بگشاییم؛ و به اتکاء توان داخلی و استفاده از فرصت های خارجی، فصلی نو در رشد و شکوفایی اقتصاد ملی بگشاییم.

از همه گروهها، سلیقه ها و شخصیت های سیاسی و همچنین نامزدهای محترم انتخابات که با حضور قانونمند و اخلاقی، شور آفرین رقابت شدند؛ و همچنین شورای محترم نگهبان و وزارت محترم کشور، هیاتهای اجرایی و نظارت، دستگاهها و نهادها، رسانه ها و فعالان عرصه اطلاع رسانی، و نیروهای پرتلاش نظامی و انتظامی که در تحقق این حماسه و افتخار نقشی ارزنده ایفا نمودند؛ تقدیر می نمایم.

دولت تدبیر و امید با هر فرد منتخبی که نام او از صندوق آراء بیرون آید، پیمان می بندد تا با همکاری یکدیگر آینده ای پرامید و باعزت را برای ایرانیان عزیز رقم بزند.

به شکرانه این نعمت بزرگ در پیشگاه الهی سجده شکر بجا می آوریم و در برابر ملت بزرگ ایران به احترام می ایستیم و به شما مردم که افتخار تاریخ ایران زمین هستید، درود می فرستیم.

حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران

۷ اسفند ۱۳۹۴
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تبریک تبری روحانی عزیز تبریک

    • بدون نام

      ما هم مچکریم

    • لیلا

      مرسی حداقل از این ادبیات فاخرتون. دیگه حالمون بد میشه از این و ادبیات لمپن و فحاش بعضی ها...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافقم!

    • بدون نام

      چاكرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج