جاباما
۳۰۲۴۳۰
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

گوشت گاوهای روسی در راه ایران

یک مقام سازمان نظارت بر محصولات کشاورزی روسیه (روس سلخوز نادزور) از امضای پروتکلی در مورد شرایط گوشت گاو صادراتی به ایران در آینده نزدیک خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: یک مقام سازمان نظارت بر محصولات کشاورزی روسیه (روس سلخوز نادزور) از امضای پروتکلی در مورد شرایط گوشت گاو صادراتی به ایران در آینده نزدیک خبر داد.

مقام «روس سلخوز نادزور» روز شنبه به خبرگزاری روسیا سگودنیا گفت: توافق نهایی و امضای پروتکلی برای شرایط بهداشتی صادرات گوشت گاو روسیه به ایران در نشست آتی گروه کاری دامپزشکی و مسایل بهداشت غذایی که از روز ۲۹ ماه فوریه تا اول مارس در تهران برگزار می شود، انجام خواهد گرفت.

وی افزود: اگر در تاریخ برنامه ریزی شده این پروتکل میان ایران و روسیه امضا شود، تولیدکنندگان گوشت گاو می توانند از تمام مراکزی که مجوز صادرات گرفته اند، گوشت به ایران صادر کنند.

مقام «روس سلخوز نادزور» همچنین گفت که انتظار می رود پیش نویس پروتکل شرایط برای صادرات گوشت ماکیان (مرغ) در آینده نزدیک توسط طرف ایرانی ارائه شود.

کارشناسان سازمان دامپزشکی ایران امسال دو مرتبه برای تست سیستم های کنترل روسی در زمینه تولید گوشت گاو و مرغ به این کشور سفر کرده اند.

سازمان «روس سلخوز نادزور» (نظارت بر محصولات کشاورزی روسیه) اعلام کرده که این سازمان با صادرات گوشت به ایران موافقت کرده، اما برای واردات گوشت مرغ و گوشت گاو بدون استخوان از ایران ابتدا پیش شرط هایی بهداشتی را برای موافقت تعیین کرده است.

ایران و روسیه در یک سال اخیر و پس از آن که مسکو در پاسخ به تحریم های غربی ، واردات محصولات کشاورزی و گوشت از این کشورها را منع کرد، همکاری های گسترده ای در این زمینه آغاز کرده اند.

روسیه در ماههای اخیر به تعدادی از مراکز صادرات محصولات دریایی ایرانی مجوز برای صادرات این محصولات به بازار روسیه را صادر کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خدا

      اینا گاو هاشون هم عرق خورن!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج