۳۰۲۶۱۰
۱ نظر
۵۰۶۱
۱ نظر
۵۰۶۱
پ

ورزشی به نام پاساژنوردی

چند سالی می شود که اوقات فراغت جوان ها به دو قسمت خیابان گردی و پاساژگردی تقسیم شده و خیلی هایمان با رفقا برنامه می ریزیم که مثلا فلان روز برویم پاساژ کوروش وقت بگذرانیم.

مجله خوشحالی - فائزه خابوری، مریم سعیدپور: چند سالی می شود که اوقات فراغت جوان ها به دو قسمت خیابان گردی و پاساژگردی تقسیم شده و خیلی هایمان با رفق برنامه می ریزیم که مثلا فلان روز برویم پاساژ کوروش وقت بگذرانیم. اما پاساژگردی تنها به معنی متر کردن راهروها و نگاه انداختن به ویترین مغازه ها نیست. تازگی ها خیلی امکانات دیگری به مراکز خرید اضافه شده که حتی منقدان این نوع تفریح را مشتری ثابت پاساژگردی کرده.

امکاناتی مثل شهر کتاب های مختلف، پردیس های سینمایی و فودکورت های متنوع که می توانند تجربه خرید و یا حتی وقت گذرانی در این پاساژها را لذت بخش تر کنند. در این مطلب سعی کردیم یک راهنمای پاساژگردی جمع و جور تهیه کنیم که اگر یک روز دلتان خواست با خانواده و یا رفقا گشتی در یکی از پاساژهای تهران بزنید راحت تر بتوانید تصمیم بگیرید که کدام مقصد برای شما مناسب تر است.

ارگ سنتر Shopping Center

پاساژ ارگ یا همان ارگ سنتر هم مرکز خریدی است که تازگی ها در میدان تجریش افتتاح شده است. مرکز خریدی که یکی از مدرن ترین مراکز تجاری در تهران به حساب می آید. در این مجموعه می توانید هم از برندهای مختلف خری کنید و هم از امکاناتی مثل دسترسی به اینترنت پرسرعت، دسترسی به کانال های ماهواره ای و شبکه های داخلی، پذیرایی توسط رستوران های مختلف، شهربازی و... استفاده کنید.

ورزشی به نام پاساژنوردی

سه طبقه از طبقات این مرکز خرید به صورت مستقیم به خیابان سعدآباد راه دارند. یکی از طبقات هم مسیری مستقل از سمت خیابان ولیعصر دارد. در خیابان سعدآباد این پاساژ حدود ۲۰۰ متر نمای طولی را به خودش اختصاص داده که با معماری خاص اش جلوه زیبایی به خیابان بخشیده است.

• مقدار تقریبی پیاده روی برای این پاساژ: ۴۷۰۰ متر
• مقدار کالری ای که در این پاساژ می سوزانید: 265 کالری

برندها: یراساس گفته های مدیر فروش این مجموعه معتبرترین برندهای پوشاک، زیورآلات، ساعت و طلا و جواهر در این مرکز تجاری دور هم جمع شده اند. از کاتون و آدیداس گرفته تا چروتی، هارمونی، ماسیمو دوتی و چیکو. شاید نکته قابل توجه این مجتمع افتتاح یکی از اولیه شعبه های ال سی وایکیکی تهران در این مکان باشد. برندی که با شعار «پوشیدن لباس خوب حق هر کسی است» در 23 کشور دیگر هم نمایندگی دارد و با کیفیت بالا و قیمت مناسب انتخاب خوبی برای خرید لباس به شمار می آید.

طبقات: این مجتمع 5 طبقه است که یک طبقه آن به طور کامل به طلا و جواهر و ساعت اختصاص داده شده، طبق بعدی معلق به پوشاک و عطر و لوازم آرایشی است همچنین در طبقه سوم می توانید از فود کورت و رستوران های موجود استفاده کنید. طبقه پنجم هم که آخرین طبقه تجاری است، دارای شهربازی و سالن همایشی با 250 نفر ظرفیت با نام خلیج فارس است. علاوه بر اینها یک رستوران بسیار بزرگ هم در طبقه آخر قرار دارد.

رستوران و کافه: یک فود کورت بزرگ به اضافه 9 کافه هم در این مجموعه پیدا می شوند. همچنین یک رستوران بزرگ 2000 متری هم روی بام این ساختمان قرار دارد که با وجود همجواری این رستوران و فضای سبز 7000 متری بام مجتمع ارگ، غذا خوردن در آن بسیار پروسه لذتبخش و جذابی خواهدبود.

ورزشی به نام پاساژنوردی

پارکینگ: این مجتمع ۵ طبقه پارکینگ دارد و یکی از پیشرفته ترین پارکینگ های تهران به حساب می آید. ۱۰۱۷ واحد پارکینگ به اضافه سیستم اتوماسیون ثبت پلاک در پارکینگ و سیستم پرداخت قبض از طریق خودپرداز از دیگر ویژگی های این مرکز خرید هستند.

دیگر امکانات: امکانات دیگر این مرکز خرید یک واحد آمفی تئاتر ۲۰۰ نفره است که در طبقه پنجم واقع شده و یک شهربازی سرپوشیده ۳۰۰۰ متری که آن هم در همین طبقه قرار دارد. وجود کارواش و تون آپ در این مجتمع هم از آن چیزهایی است که در کمتر مرکزی خریدی مشابه اش را پیدا می کنید، روف گاردن، شهر کتاب و اینترنت و وایرلس هم از دیگر امکانات مرکز خرید ارگ هستند.

• آدرس: تهران، میدان تجریش، خیابان سعدآباد
• در محدوده زوج و فرد و طرح ترافیک نیست.


کوروش Shopping Center

کوروش هم پاساژ تازه تاسیسی است که با معماری خاص و مدرنش سر زبان ها افتاده. احتمالا صاحبان این مجتمع به فکر بازدهی بیشتر و سریع تر سازه شان بوده اند، یک عالمه مغازه کوچک را کنار هم چیده اند و به جای اینکه تعداد کمتری مغازه بزرگ و کاربردی در نظر بگیرند، ۵۵۰ واحد تجاری با متراژهای متوسط را در این مجموعه جا داده اند.

ورزشی به نام پاساژنوردی

اما با این وجود کوروش نقطه قوتی دارد که آن را نسبت به باقی پاساژها متمایز می کند و آن سینماهای موجود در آن است؛ سینماهایی که جزو بهترین سینماهای تهران به حساب می آیند. در کل اگر از شلوغی بازارها خوشتان می آید، حوصله ماندن در ترافیک و رفت و آمد بین جمعیت زیادی از مردم را دارید، این مرکز خرید می تواند گزینه مناسبی برای گذراندن اوقات شما باشد. اما اگر ترجیح می دهید در یک جای نسبتا خلوت قدرم بزنید و آخرین کالکشن های برندهای مختلف را تماشا کنید، دور کوروش را خط بکشید.

• مقدار تقریبی پیاده روی برای این پاساژ: ۱۶۶۰ متر
• مقدار کالری ای که در این پاساژ می سوزانید: 1000 کالری

برندها: این یک ضدپیشنهاد است، از کوروش خرید نکنید. تقریبا در این مرکز خرید هیچ برند خاص و مهمی پیدا نمی شود و همه مغازه های آن ارائه اجناس معمولی هستند. انبوه جنس های کیفیت پایین با قیمت های سرسام آور باعث شده این مرکز خرید جای خوبی برای خرید لوازم مورد نیاز شما نباشد. با وجود معماری خوب و فضای دلنشین کلی مجتمع، بیشتر مغازه های موجود مملو از اجناس درجه دو هستند و چیز دندانگیری نمی توان در آنها پیدا کرد.

طبقات: این مجمتع 18 طبقه دارد که 9 تای آن زیرزمین و 9 تای آن روی زمین است؛ از طبقه منفی 9 تا منفی 3 پارکینگ قرار دارد، طبق منفی دو بورس طلا و جواهر است و طبقه منفی یک و طبقه اول هم کاملا در اختیار واحدهای تجاری است. در طبقه دوم شهربازی و فودکورت را می توان دید و طبقه سوم گیشه سینماها و مهدکودک را در خود جای داده. همچنین در طبقه چهارم، 6 سالن سینما و یک عدد گالری در طبقه پنجم رستوران، یک گالری دیگر و از همه مهم تر فروشگاه نشر چشمه و در طبقه ششم هم دوباره 6 سالن سینمای دیگر موجود است.

رستوران و کافه: طبقه دوم مجتمع کوروش یک فودکورت درست و حسابی دارد که برندهای پارت، پستو، سالسا، آناتولیف نالسوز، سوپراستار و.. را می توان در آن پیدا کرد. این مجموعه رستوران ها دقیقا بغل شهربازی قرار دارند. شاید اگر بخواهید یک وعده غذای آرام و بی سر و صدا بخورید در این محیط امکانش فراهم نباشد در این صورت می توانید کمی سر کیسه را شل تر کنید و به رستوران نائب در طبقه چهارم و یا رستوران بین المللی کوروش در طبقه هفتم بروید و یک غذای باکیفیت تر را تجربه کنید. در رستوران طبقه هفتم علاوه بر سالن مسقف یک عدد بالکن وی آی پی هم موجود است که هنگام صرف غذا در آنجا می توانید منظره شهر را تماشا کنید.

ورزشی به نام پاساژنوردی

دیگر امکانات: و اما می رسیم به بهترین بخش ماجرا یعنی پردیس سینمایی کوروش. این پردیس سینمایی بی شک یکی از بهترین نمونه های موجود در ایران است و طبق آخرین استانداردهای بین المللی ساخته شده است. گواه آن هم این که در این پردیس هر جای سالن که قرار داشته باشید می توانید پرده سینما را به خوبی ببینید، بدون اینکه نیاز باشد به خاطر نفر جلویی خودتان را کلی این طرف و آن طرف بکشید.

• آدرس: بزرگراه شهید ستاری، بالاتر از بزرگراه شهید حکیم
• در محدوده زوج و فرد طرح ترافیک نیست.


پالادیوم Shopping Center

پالادیوم را می توان لوکس ترین مرکز خرید تهران نامید. از نظر طراحی داخلی و ساخت جزو مراکز خرید درجه یک به حساب می آید. اجناس هم مانند خود مرکز خرید اکثرا درجه یک و از برندهای معتبر هستند. برخورد پرسنل هم در نوع خودش مثال زدنی است. این فروشگاه ۱۲۰ واحد تجاری دارد و ۳۵ رستوران و کافی شاپ دارد و علاوه بر اینها هایپرمارکت، باشگاه ورزشی و اولین شعبه بوکلند هم در پالادیوم مشغول فعالیت هستند.

ورزشی به نام پاساژنوردی

• مقدار تقریبی پیاده روی برای این پاساژ: ۳۲۰۰ متر
• مقدار کالری ای که در این پاساژ می سوزانید: 180 کالری

برندها: وقتی مرکز خریدی با این مختصات و کیفیت آغاز به کار می کند، طبیعی است که خیلی از مغازه های آن متعلق به برندهای مختلف باشد. نایک، جین وست، کلارک، آدولفو دومینگز، مون بلان، سوارسکی، لیوجو و جیوکس از جمله برندهای موجود در این مرکز خرید هستند.

طبقات: این مجموعه 11 طبقه در ضلع شمالی دارد، 13 طبقه در ضلع جنوبی و 6 طبقه هم زیر همکف، 2 سری پله برقی و 6 آسانسور دارد.

رستوران و کافه: پالادیوم 2 فود کورت دارد. یکی در طبقه همکف و دیگری در طبقه سوم. در طبقه سوم پالادیوم یک فوت کورت 4 هزار مترمربعی با انواع خوردنی ها و غذاهای متنوع وجود دارد که موجب شده پالادیوم بیشتر از آنکه با مغازه های خاصش شناخته شود با خوراکی های خوشمزه اش معروف شود. علاوه بر اینها 3 رستوران بزرگ هم در طبقه چهارم مجموعه وجود دارند.

ورزشی به نام پاساژنوردی

پارکینگ: پارکینگ پالادیوم در ایام هفته رایگان است و فقط آخر هفته ها برای پارک هزینه دریافت می شود.

دیگر امکانات: همچنین می توان به کتاب فروشی بوکلند اشاره کرد. یکی دیگر از امکانات خوب پالادیو وجود سالن ورزشی و استخر در آن است. کلوپ ورزشی پالادیوم یکی از مرتفع ترین باشگاه های ورزشی تهران است که در طبقه ششم این برج واقع شده، خیاطی و آرایشگاه و خشکشویی، گل فروشی، قنادی، آجیل فروشی و داروخانه هم از دیگر امکانات این مرکز خرید است که همگی در طبقه اول آن واقع شده اند.

• آدرس: تهران: خیابان مقدس اردبیلی، بعد از میدان الف، جنب کوچه عروضی
• در محدوده زوج و فرد و طرح ترافیک نیست.


الماس ایران Shopping Center

الماس ایران از نظر زیبایی و معماری زیبایی های کوروش یا پالادیوم را ندارد و یک مرکز خرید کلاسیک سقف بلند است که تعداد زیادی از ۹۰ مغازه موجود در آن هم نمایندگی برندهای مختلف هستند. در این مرکز خرید از اغذیه فروشی و رستوران هم خبری نیست و برای صرف غذا باید به قسم پشتی پاساژ مراجعه کنید. نه شهربازی دارد و نه حتی بستنی فروشی، کسانی که به مرکز خرید به چشم محلی برای گذراندن اوقات فراغت و تفریح نگاه می کنند، بی شک حوصله شان در الماس ایرانیان سر می رود.

ورزشی به نام پاساژنوردی

• مقدار تقریبی پیاده روی برای این پاساژ: ۱۶۶۰ متر
• مقدار کالری ای که در این پاساژ می سوزانید: 100 کالری

برندها: اینجا بهشت برندبازهاست. همه نوع برندی در این مرکز خرید پیدا می شود؛ لویس ویتون، کلارک، اچ اند ام، آدیداس، امگا، بنتلی، براشکا، بنتون، مون بلان، آلوراس، زارا، اسپریت و مانگو تعدادی از برندهای موجود در این مرکز خرید هستند. شاید خرید از این برندها برای خیلی ها هزینه بالایی داشته باشد اما اگر از حراج این برندها اطلاع پیدا کنید می توانید اجناس باکیفیت و درجه یکی را با قیمتی مناسب تهیه کنید.

طبقات: این مجموعه 3 طبقه است که در 2 طبقه اول لباس و جواهرات و... ارائه می شود و طبقه سوم هم بیشتر خانوادگی است و فروشگاه های لوازم خواب و لوازم منزل و اسباب بازی را می توان در آن پیدا کرد. یک ردیف پله برقی و 2 آسانسور همیشه خلوت هم در این مرکز خرید وجود دارد که برای جا به جایی در طبقات می توانید از آنها استفاده کنید.

رستوران و کافه: فودکورت، رستوران ها و کافه های این مجموعه هیچ کدام به داخل پاساژ راه ندارند و در آنها همه به محوطه بیرونی مجتمع باز می شود. در پشت ساختمان محلی برای فودکورت مجتمع درنظر گرفته شده، آناتولی، ته دیگ، امیر چاکلت، تیهو و.. از رستوران هایی هستند که یک شعبه آنها را در الماس ایران می شود پیدا کرد.

ورزشی به نام پاساژنوردی

پارکینگ: پارکینگ الماس ایران همان محوطه بیرونی مجتمع است. محوطه بزرگی که ظرفیت خوبی هم دارد. اما اگر در پارکینگ جای پارک نبود ماشین خود را به هیچ وجه در روزهای عادی کنار خیابان پارک نکنید که احتمال حمل شدنش توسط جرثقیل زیاد است.

دیگر امکانات: یکی از نکاتی که توانسته مجتمع الماس ایران را بین ساکنان شرق تهران محبوب کنید وجود فروشگاه شهروند در طبقه های پایینی آن است. وجود این فروشگاه تواسنته تعداد زیادی از خانواده ها را هم به این مرکز خرید بکشاند، شیرینی فروشی لاریسا هم که یکی از معروف ترین شیرینی فروشی های منطقه به حساب می آید در این مجتمع قرار دارد. اگر به این مرکز خرید رفتید حتما سری هم به این شیرینی فروشی بزنید و شیرینی ها و بستنی هایش را امتحان کنید.

در طبقه دوم این مرکز خرید شهر کتاب الماس وجود دارد؛ جایی که به هر چیزی شبیه است جز شهر کتاب. وجود لوازم متفرقه برای فروش و آرشیو ناقص کتاب ها باعث شده این شهر کتاب مثل بقیه شهر کتاب ها چندان مورد پسند کتابخوان ها قرار نگیرد اما در عوض در طبقه سوم یک واحد فروش محصولات فرهنگی وجود دارد که بار فرهنگی فضا را یک تنه به دوش می کشد. در این واحد می توان تمام فیلم های بزرگ تاریخ سینما را از ابتدا تاکنون به صورت دوبله تهیه کرد. همچنین این مغازه آرشیو پروپیمانی هم از آلبوم های موسیقی دارد و نمی گذارد علاقه مندان به هنر دست خالی آن را ترک کنند.

• آدرس: بلوار ارتش، خیابان نیروی زمینی، مرکز خرید ایرانیان
• در محدوده زوج و فرد و طرح ترافیک نیست.


تیراژه Shopping Center

مرکز خرید تیراژه بیشتر از آن که یک مرکز خرید باشد، جایی برای خوشگذرانی است. جایی که خانواده ها می توانند بین ویترین های رنگی و شلوغ چرخی بزنند و غذایی بخورند و بچه را هم ببرند شهربازی و اوقات خوبی بگذرانند. از نظر طراحی هم مرکز خرید تیراژه به دلیل دارا بودن یک سقف بلند و نورپردازی خوب و زرق و برق دکوراسیون مغازه ها و همین طور پیچیدن صدای جیغ و داد بچه ها در شهربازی در کل جای خوشحالی به حساب می آید و به درد گردش و وقتگذرانی می خورد اما به اندازه ای که در این مرکز خرید می توانیم روز خوبی را تجربه کنیم نمی توانیم خرید خوبی را هم چاشنی ماجرا کنیم.

ورزشی به نام پاساژنوردی

چون اکثر اجناسی که در این پاساژ قابل خرید هستند را می توان در فروشگاه های محلی با قیمت بسیار کمتری تهیه کرد. البته باید گفت به دلیل وجود شهربازی در این مجتمع تعداد زیادی از ۳۵۰ واحد موجود، به لباس کودک و اسباب بازی و این جور چیزها اختصاص داده شده اند.

• مقدار تقریبی پیاده روی برای این پاساژ: ۲۰۰۰ متر
• مقدار کالری ای که در این پاساژ می سوزانید: 112 کالری

برندها: در تیراژه برخلاف تصور نمی توان ردپایی از برندهای مطرح پیدا کرد و تعداد انگشت شماری از برندها مانند نایک و زیباک و زارا در این مجتمع نمایندگی دارند.

طبقات: این مجتمع از 4 طبقه تجاری زیر همکف، همکف، اول و دوم تشکیل شده است که طبقه پنجم آن هم متعلق به سرزمین عجایب است.

رستوران ها و کافه ها: اگر دنبال تجربه های جدید خوراکی هستید تیراژه یکی از بهترین مکان ها برای شماست. به دلیل وجود فضای باز و غرفه های کوچکی که کنار هم قرار داده شده اند در تیراژه انواع و اقسام خوراکی ها را می توان امتحان کرد. از ذرت مکزیکی و پاستیل های رنگارنگ گرفته تا پیتزا قیفی و کول کاپ و کورن داگ و... اما پیشنهاد ما برای تنوع طلب ها بازدید از شعبه یوگوبری در طبقه دوم است؛ جایی که ماست بستنی های هیجان انگیزی را با ترکیب انتخابی و میوه های مختلف به مشتری ها عرضه می کنند.

ورزشی به نام پاساژنوردی

پارکینگ: مشکل بزرگ این مرکز خرید جای پارک است. پارکینگ تیراژه پشت پاساژ است که هم دسترسی به آن سخت است و هم ظرفیتش نسبت به مراجعه کنندگان کم است.

دیگر امکانات: مهم ترین ویژگی تیراژه غرب وجود سرزمین عجایب در طبقه آخر آن است. این شهربازی سرپوشیده با وجود محدودیت در فضا طراحی خوبی دارد و در آن علاوه بر بازی های مکانیکی مختلف، بازی های کامپیوتری، غرفه های مسابقه و شعبده بازی و... هم وجود دارد.

• آدرس: بزرگراه اشرفی اصفهانی، پایین تر از پل همت، مرکز خرید تیراژه
• در محدوده طرح ترافیک و زود و فرد نیست.


تندیس Shopping Center

تندیس یک پاساژ جمع و جور است با ۱۷۷ واحد تجاری در ۲ طبقه که اکثر فروشگاه های آن نمایندگی برندهای مختلف هستند دکورهای زیبا و طراحی ساده و کاربردی این مرکز خرید آن را در بین مردم منطقه محبوب کرده است. اکثرا اجناس متفرقه در تندیس را در مراکز خرید دیگر با قیمت های پایین تر می توان پیدا کرد اما گذراندن وقت در یک مرکز خرید آرام و بدون هیاهو ویژگی ای است که از نظر خیلی از مخاطبان این مجتمع به قیمت بالای اجناس می ارزد.

ورزشی به نام پاساژنوردی

• مقدار تقریبی پیاده روی برای این پاساژ: ۱۲۰۰ متر
• مقدار کالری ای که در این پاساژ می سوزانید: 68 کالری

برندها: اکثر مغازه های این مجتمع برند هستند؛ لوییس ویتون، زارا، لوی اشتراوس، اسپریت، دیور از برندهای موجود در تندیس هستند. اما با وجود این اگر از مغازه های متفرقه زمانی غیر از حراج خرید می کنید، مطمئن باشید که دارید برای جنسی با کیفیت معمولی گاهی تا 2 برابر قیمت واقعی آن جنس پول می پردازید.

طبقات: تندیس 9 طبقه دارد که 4 طبقه آن تجاری و 5 تای بقیه اداری هستند. در این مرکز خرید یک ردیف پله برقی و یک آسانسور هم وجود دارد که همین تعداد هم حتی در شلوغ ترین ساعات روز برای مراجعان این پاساژ کافی است.

رستوران کافه: از بوفه اردک آبی معروف گرفته تا الیزه و وشه همه جزو زیرمجموعه های شرکت صبا هستند مجموعه ای که کیفیت را مهم ترین اصل کارش قرار داده است. اگر به قول معروف آدم دهن داری هستید و در یک وعده غذایی به اندازه دو پرس معمولی نوش جان می کنید، مسلما بوفه پیشنهاد بهتری برای شما می تواند باشد. پس به اردک آبی در طبقه اول این مجموعه بروید اما اگر به کیفیت غذا بیشتر از کمیت آن اهمیت می دهید یا قرارهای عاشقانه دارید، مستقیما به طبقه آخر ساختمان بروید. روی بام مجتمع تندیس رستوران الیزه قرار دارد.

پارکینگ: تندیس 3 طبقه پارکینگ دارد که پاسخگوی نیاز مراجعان است اما طراحی آن مشکلات زیادی را برای برخی رانندگان به وجود آورده است.

دیگر امکانات: تندیس یک شهر کتاب خیلی خوب هم در طبقه منفی دو دارد. شهر کتابی که فضایی بزرگ و یک عالمه خرت و پرت و مجسمه و زیورآلات قشنگ برای هدیه دادن دارد.

• آدرس: میدان تجریش، ابتدای خیابان جعفری، مرکز خرید تندیس
• در محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد نیست.


تیراژه دو Shopping Center

تیراژه دو هم شبیه همتای غربی اش یک مرکز خرید چندمنظوره است اما با این تفاوت که این بار جنبه های فرهنگی قضیه بالاتر رفته و علاوه بر خرید از برندهای مختلف در این مجتمع هم می توان فیلم دید و هم کتاب خرید. فضای این مرکز خرید نسبت به تیراژه یک کمی کوچک تر است اما امکانات بیشتری دارد و در شرق تهران مرکز خرید همه کاره ای به حساب می آید.

ورزشی به نام پاساژنوردی

• مقدار تقریبی پیاده روی برای این پاساژ: ۱۷۳۰ متر
• مقدار کالری ای که در این پاساژ می سوزانید: 95 کالری

برندها: تیراژه دو 200 واحد تجاری دارد که اکثر آنها در اختیار برندهای مختلف قرار دارد؛ از اکو، فابی، دانیلی تا تیسوت و سواچ و ویکتورینوکس. یکی از شعبه های ال سی وایکیکی ترکیه در تهران هم در این مرکز خرید وجود دارد. با اینکه این برند جزو برندهای درجه یک به حساب نمی اید اما قیمت های مناسب و کیفیت استاندارد اجناسش نسبت به جنس های چینی های موجود در بازار باعث شده گزینه مناسبی برای خرید خیلی از خانواده ها باشد.

طبقات: این مجموعه 8 طبقه دارد که از هایپرمارکتی در طبقه منفی دو شروع می شود و تاش هربازی طبقه 6 ادامه پیدا می کند.

رستوران ها و کافه ها: طبقه سوم تیراژه یک فودکورت به معنای واقعی دارد. در این قسمت از پاساژ می توان انواع خوردنی ها را تجربه کرد از برندهای غذایی آناتولی ترکیه، باربیکیوی مغولی، هانی، بنه گیلکی، بونو ایتالیاییف لاوانسی دریایی گرفته تا انواع نوشیدنی های مختلف.

ورزشی به نام پاساژنوردی

پارکینگ: این مجموعه هم یک پارکینگ چند طبقه مجانی دارد که می توانید ماشینتان را در آن پارک کنید و بدون نگرانی هر چه قدر دلتان می خواهد به گشت و گذار در مرکز خرید بپردازید.

دیگر امکانات: هایپرمارکتی هم با مساحت ۲۵۰۰ مترمربع در طبقه منفی دو قرار دارد. سرزمین عجایب هم که مانند نمونه قبلی سر جایش در طبقه آخر قرار دارد. در یک فضای ۳۵۰۰ مترمربعی و سرپوشیده. خوبی شهربازی تیراژه دو هم این است که چون تازه تاسیس است یکسری بازی ها را برای اولین بار در ایران می توانید در این شهربازی تجربه کنید.

• آدرس: اتوبان امام علی به سمت جنوب، خروجی شهید مدنی، جنب ایستگاه مترو مدنی
• در محدوده طرح ترافیک نیست و در محدود طرح زوج و فرد می باشد.


اندیشه Shopping Center

پاساژ اندیشه در خیابان سهروردی مخصوص خرید خانم هاست، چون از کفش و کیف و مانتو گرفته تا لباس شب و لوازم آرایش و... در آن پیدا می شود. خیلی از خانم ها روز دوم برج بعد از گرفتن حقوق خودشان یا همسران راهی این پاساژ می شوند و دلی از عزا در می آورند. اکثر اجناس این مرکز خرید جنس های وارداتی ترکیه ای هستند و عمدتا وعده گاه کسانی که در هر وضعیت و با هر سطح درآمدی دلشان می خواهد لباس خوب بپوشند.

ورزشی به نام پاساژنوردی

• مقدار تقریبی پیاده روی برای این پاساژ: ۶۶۰ متر
• مقدار کالری ای که در این پاساژ می سوزانید: 37 کالری

برندها: برند خاصی در این مرکز خرید شعبه ندارد و به جز یکی، دو برند ابر کرومبی و دیوید جونز نمایندگی دیگری در این پاساژ پیدا نمی کنید.

طبقات: این مجتمع 3 طبقه دارد با 2 آسانسور اما از پله برقی خبری نیست و برای رفت و آمد می توانید از پله های بزرگ وسط پاساژ استفاده کنید.

رستوران و کافه: در اندیشه رستوران یا کافه مجزا وجود ندارد. در طبقه پایینی پاساژ چند غرفه اغذیه فروشی وجود دارند که می توانید در آن چیزهایی برای خوردن پیدا کنید. اما از پاساژ که بیرون بیایید در خیابان سهروردی تا دلتان بخواهد رستوران و فست فود وجود دارد. از قدیمی ترین شعبه نایب و رستوران البرز گرفته تا عطاویچ و آواچی. اگر به فکر میان وعده خوراکی بودید هم حتما سری به بستنی فروشی همیشه شلوغ دم میدان پالیزی بزنید و معجون های خوشمزه اش را امتحان کنید.

پارکینگ: یک پارکینگ طبقاتی بزرگ هم کنار پاساژ اندیشه راه اندازی شده که نه تنها خیال کسانی که به قصد خرید به پاساژ می آیند را راحت می کند، بلکه اگر طرف های سهروردی و شریعتی هم کاری دارید این پاساژ می تواند بهترین گزینه برای جای پارک ماشینتان باشد.

دیگر امکانات: به خاطر اتمسفر زنانه پاساژ اندیشه شاید بتوان آن چند بوتیک لباس مردانه و لوازم جانبی موبایل را جزو دیگر امکانات این مرکز خرید دانست. مغازه هایی که احتمالا فقط به این علت به راه افتاده اند که وقتی خانم ها مشغول خرید هستند خیلی هم حوصله همسرانشان از منتظر ایستادن سر نرود.

• آدرس: سید خندان، سهروردی شمالی، میدان پالیزی، مرکز خرید اندیشه
• در محدوده طرح ترافیک نبوده ولی در محدوده طرح زوج و فرد می باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همه‌چی برای تهرانی ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج