۳۰۲۶۴۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

گجت‌های عجیب و غریب نمایشگاه MWC ۲۰۱۶

در MWC ۲۰۱۶ با محصولات مختلفی مواجه شدیم. از تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت‌ها گرفته تا گجت‌های پوشیدنی و محصولات واقعیت مجازی از جمله وسایلی بودند که سر و صدای زیاد به ‌پا کردند.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: در MWC ۲۰۱۶ با محصولات مختلفی مواجه شدیم. از تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت‌ها گرفته تا گجت‌های پوشیدنی و محصولات واقعیت مجازی از جمله وسایلی بودند که سر و صدای زیاد به ‌پا کردند.

گجت‌های عجیب و غریب نمایشگاه MWC 2016

البته این وسیله‌ها تنها چیزهایی نبودند که در این نمایشگاه معرفی شدند. شرکت‌های مختلف لوازم متفاوتی را به این نمایشگاه آورده بودند که در نوع خودشان جالب توجه بودند.

در ادامه می‌توانید بهترین وسیله‌های عجیبی که شرکت‌های فعال در حوزه‌‌ی تکنولوژی معرفی کرده‌اند را مشاهده کنید:

شرکت سونی با چند محصول هوشمند مختلف به MWC ۲۰۱۶ آمده بود. از جمله این وسیله‌ها می‌توان به «اکسپریا پروژکتور» )Xperia Projector( اشاره کرد. با این وسیله می‌توان تصاویر را روی سطوح مختلف به نمایش درآورد. این پروژکتور به راحتی به تلفن‌های همراه هوشمند متصل می‌شود و می‌تواند تصاویر مختلف پخش کند.

گجت‌های عجیب و غریب نمایشگاه MWC 2016

دستگاه بعدی شرکت سونی «اکسپریا ایجنت» )Xperia Agent( نام دارد. این محصول که ظاهر بسیار زیبا و جالبی هم دارد به عنوان یک دستیار شخصی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این وسیله‌ی هوشمند می‌تواند به هر کسی که وارد اتاق می‌شود، سلام کند یا با فرمان‌های صوتی برخی کارهای از پیش تعریف شده را انجام دهد.

گجت‌های عجیب و غریب نمایشگاه MWC 2016

شرکت ال جی در زمان معرفی گوشی G۵ یک ربات گرد به نام Rolling Bot را معرفی کرد. این ربات به یک دوربین مجهز شده و با تلفن‌های همراه هوشمند می‌توان آن را کنترل کرد.

گجت‌های عجیب و غریب نمایشگاه MWC 2016

نمایشگاه MWC ۲۰۱۶ تنها جای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها نبود و شرکت «اورال-بی» )Oral-B( هم محصولی به نام Genius را معرفی کرد. یک مسواک هوشمند که با دوربین جلوی تلفن همراه کاربر هماهنگ می‌شود. برنامه‌ای که برای این مسواک طراحی شده به کمک دوربین تلفن همراه می‌تواند به بهتر مسواک زدن دندان‌ها کمک کند.

گجت‌های عجیب و غریب نمایشگاه MWC 2016

تبلت Project Tango محصولی جدید از طرف گوگل است که با استفاده از دوربین‌هایی که برای آن طراحی شده می‌تواند از هر محیطی عکس‌برداری سه‌بعدی کند.

گجت‌های عجیب و غریب نمایشگاه MWC 2016

این کفش هوشمند در نمایشگاه امسال نظر افراد مختلف را به سمت خودش جلب کرد. این کفش هوشمند که )IoFIT( نام دارد به کاربران می‌گوید که به چه صورت باید راه بروند یا بدوند. کفش IoFIT به یک سنسور تشخیص فشار مجهز شده و می‌تواند متوجه نوع ایستادن کاربران بشود.

گجت‌های عجیب و غریب نمایشگاه MWC 2016

شرکت چینی Oppo یک دستگاه جدید به نام Super VOOC را معرفی کرد. این دستگاه یک شارژر موبایل است که می‌تواند در کمتر از ۱۵ دقیقه باتری یک گوشی را به شکل کامل شارژ کند.

گجت‌های عجیب و غریب نمایشگاه MWC 2016

گوگل در این نمایشگاه یک ربات نقاش آورده بود. رباتی که می‌توانست چهره‌ی افراد مختلف را طراحی کند. این ربات به وسیله‌ی دوربین از کاربران عکس می‌گرفت و آن را به نقاشی تبدیل می‌کرد.

گجت‌های عجیب و غریب نمایشگاه MWC 2016
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج