جاباما
۳۰۲۶۷۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

عرضه G۵ با تراشه‌ اسنپ‌دراگون ۶۵۲

مدیر بخش فروش ال جی در شیلی، دلیل این تفکیک بازار را تحلیل بازخوردهایی بیان کرد که از اپراتورهای مختلف منطقه‌ی آمریکای لاتین دریافت کرده است.

مجله دیجی کالا - فرزانه احسانی مؤید: شرکت ال جی نسخه‌ای از گوشی LG G۵ که دارای تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۵۲ است را برای عرضه در بازار آمریکای لاتین در نظر گرفته است. این در حالی است که سایر گوشی‌های G۵ دارای تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ هستند.

عرضه G5 با تراشه‌ اسنپ‌دراگون 652

قبلا که این گوشی ال جی با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۵۲ توسط GFX Bench ارزیابی شده بود، تصور می شد که مدل لایت (Lite) از سری G۵ باشد، ولی حالا رسما مشخص شده که نسخه‌ای از G۵ است که برای بازار خاصی در نظر گرفته شده.

ال جی در کنفرانس جهانی موبایل MWC ۲۰۱۶ که مدتی پیش برگزار شده بود، صحبتی از تولید G۵ در دو مدل به میان نیاورده بود. این شرکت که گوشی G۵ را به عنوان پرچم‌دار جدیدش یک روز قبل از کنفرانس معرفی کرده بود، نه هنگام معرفی و نه طی مراسم، نگفته بود که در تعدادی از این گوشی، تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۵۲ تعبیه خواهد شد و قرار است این سری فقط به بازار آمریکای لاتین ارسال شود.

«کریستیان کورئا» (Cristián Correa)، مدیر بخش فروش ال جی در شیلی، دلیل این تفکیک بازار را تحلیل بازخوردهایی بیان کرد که از اپراتورهای مختلف منطقه‌ی آمریکای لاتین دریافت کرده؛ و همچنین ارزش ارز این کشورها در بازار جهانی را عامل دیگری برای اجرای این استراتژی عنوان کرد.

علاوه بر این، شرکت ال جی در کنار G۵ یک هدست واقعیت مجازی به اسم LG ۳۶۰ هم جزو مجموعه‌ی Friends گوشی عرضه کرده که این هدست هم به بازار آمریکای لاتین عرضه نمی‌شود. کورئا دلیل این اقدام را استقبال بسیار کمرنگ کاربران آن منطقه از تکنولوژی واقعیت مجازی عنوان کرده است.

مجموعه Friends شامل هفت قطعه تجهیزات جانبی است که ال جی به همراه پرچ‌مدار جدیدش، یعنی گوشی G۵ به کاربران عرضه کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج