۳۰۲۶۹۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اینفانتینو: آدم کسی نیستم

رئیس جدید فیفا می‌گوید اینکه مادر ۸۱ ساله‌اش شاهد پیروزی‌اش در انتخابات اخیر این نهاد بوده، هدیه فوق‌العاده‌ای برای او بوده است.

خبرگزاری تسنیم: جیانی اینفانتینو که جمعه شب در انتخابات ریاست فیفا به پیروزی رسید و تا سال ۲۰۱۹ هدایت فدراسیون جهانی فوتبال را بر عهده خواهد داشت، در انتقاد از اینکه برخی او را با رئیس پیشین این نهاد مقایسه می‌کنند، به سایت « SonntagsBlick» گفت: اینفانتینو، اینفانتینو است و بلاتر، بلاتر. سپ بلاتر دوره‌ای را در فیفا رقم زد. من هم امیدوارم دوران جدیدی را در فدراسیون جهانی فوتبال شکل دهم. من آدم کسی نیستم و به همین خاطر بود که رأی زیادی کسب کردم، ولی هنوز هم نظر مثبتی نسبت به میشل پلاتینی دارم.

وی در مورد احساسش پس از پیروزی در انتخابات اخیر فیفا گفت: بعد از پیروزی در انتخابات فکر کنم تنها چند دقیقه خوابیده باشم. همه چیز درست مثل این است که بین خواب و بیداری هستم. احتمالاً هنوز هم درک نکرده‌ام که چه اتفاقی افتاده و تنها کمی با خانواده‌ام این پیروزی را جشن گرفتیم. خیلی احساسی، اما سرشار از انرژی و اشتیاق هستم.

رئیس سوئیسی فیفا تأکید کرد: اطمینان نداشتم که در این این انتخابات به پیروزی برسم، با این حال آرامشم را حفظ کردم. در حالت عادی استرس زیادی دارم، ولی در روز انتخابات این حس را داشتم که هر کاری که لازم بوده را در کمپین انتخاباتی انجام داده‌ام و می‌خواستم از روزم لذت ببرم.

اینفانتینو گفت: بعد از اینکه نامم به عنوان پیروز انتخابات معرفی شد، غرق در احساسات شده و همسرم من را در آغوش گرفت. لحظه باورنکردنی بود. در کنار اینها همین که مادر ۸۱ ساله‌ام شاهد این لحظه بود، هدیه‌ای فوق‌العاده برایم بود که عمیقاً تحت‌تأثیرم قرار داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج