۳۰۲۷۱۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

رئیس جمهور سوئیس در محک +عکس

رئيس کنفدراسیون سویيس در مؤسسه خیریه محک حضور یافت.

برترین ها: رئيس کنفدراسیون سویيس در مؤسسه خیریه محک حضور یافت. محک در این دیدار، ظرفیت‌های حمایتی، درمانی و پژوهشی این سازمان مردم‌نهاد، که حاصل ۲۵ سال اعتماد و همراهی مردمان ایران با کودکان مبتلا به سرطان است را در معرض دید یوهان اشنایدر آمان رئیس کنفدراسیون سوییس و هیأت همراه قرار داد.

در این دیدار که با حضور معاون وزير صنعت، معدن و تجارت، سفیر سوییس، هیأت بلند پایه‌ سیاسی، اقتصادی و علمی سوییس، اعضای اتاق بازرگانی ایران و سوییس، و با حمایت اتاق بازرگانی ایران و سوییس برگزار شد، یوهان اشنایدر آمان، تنها کنفرانس مطبوعاتی خود در سفر به ایران را در محک به عنوان عضو افتخاری اتاق بازرگانی ایران و سوییس با حضور رسانه‌های این کشور که وی را همراهی می نمودند، برگزار کرد.

اشنايدر آمان در مراسم روز شنبه پس از بازديد از محك، تنها کنفرانس مطبوعاتی خود در سفر به ایران را برگزار كرد و سپس به منظور ايراد سخناني در سالن آمفی تئاتر محك حضور يافت، با فعاليت‌هاي مؤسسه خيريه محك آشنا شد و در پايان به نواي موسيقي ايراني گوش سپرد.

رئيس اتاق بازرگاني ايران و سوييس: محك وجهه انساني ايران را به نمايش گذاشت

شریف نظام مافی رئیس هیأت مدیره اتاق ایران و سوییس كه اين برنامه با حمایت و میزبانی اين اتاق برگزار شد، با تاکید بر اینکه مؤسسه خیریه محک عضو افتخاری اتاق بازرگانی ایران و سوییس است از توجه همیشگی محك به مفهوم مسئوليت اجتماعي و پیوند بین حوزه خیریه و فعالان عرصه اقتصادی تقدیر کرد و افزود: «محك مؤسسه‌اي مردم نهاد است كه در سال‌هاي گذشته با وجود تحريم‌هاي اقتصادي در مسير رشد حركت كرده تا اين هدف خود را كه هيچ كودك مبتلا به سرطاني از فقر و عدم تأمين هزينه‌هاي درمان فوت نكند.»

وي درخصوص انتخاب محك برای حضور رئیس جمهور سوييس گفت: «تلاش كرديم با انتخاب اين مؤسسه مردم‌نهاد، وجهه انساني ايران را در كنار وجهه اقتصادي و سياسي آن به نمايش بگذايم.»

رئیس هیات مدیره اتاق بازرگاني ايران و سوييس در پايان گفت: «اميدوارم بتوانيم با فعاليت‌هاي خود زمينه كسب و كار رقابتي را با سوييس فراهم كرده و پلي ايجاد كنيم تا تمدن هر دو كشور به هم پيوند يابند.»

جواد کرباسی‌زاده، رئيس هيأت مديره محك حضور رئيس جمهور و هيأت بلند پايه سوييسي را خوشامد گفت.

مديرعامل محك: لزوم پرداختن به ابعاد سیاسی، اقتصادي، علمی و اجتماعي براي توسعه پایدار در دوران پسا تحريم

آراسب احمدیان مدیر عامل محک ضمن معرفي و ارائه گزارش عملكرد اجمالي از ۲۵ سال فعاليت اين سازمان، با اشاره به اینکه هم اکنون كشور در حال ورود به فصل جدیدی از مناسبات سیاسی، اقتصادی و علمی در فضای بین‌المللی است، گفت: «در کنار ارائه ظرفیت‌های سیاسی، اقتصادی، فنی و علمی کشور که توسط دولت و بخش خصوصی به هیأت‌های خارجی بازدید کننده، سازمان‌های مردم‌نهاد نیز به عنوان بازیگران عرصه جامعه مدنی می‌توانند با نمایش ظرفیت‌های عظیم اجتماعی موجود در ایران به عنوان یکی از الزامات توسعه پایدار و متوازن، بُعد دیگری از توانمندی‌های کشور عزیزمان را با جهانیان به اشتراک بگذارند.»

رييس جمهور سوييس: محك سازمان شگفت انگيزي است

رئیس کنفدراسیون سوییس به عنوان سخنران پاياني مراسم گفت: «شكوفايي ظرفیت اجتماعی برای آنچه در محک دیدم بهترین توصيفي است که می‌توان استفاده کرد. در کمتر از چند دقيقه این ظرفیت را برای کمک‌رسانی به کودکان مبتلا به سرطان دیدم و از اینکه یک سازمان مردم نهاد خود را مسئول این موضوع کرده نشانه این ظرفیت است. این را می‌توان به خوبی دید که در ایران یک فرهنگ برای موضوع انساندوستی حاکم است که این فقط در حوزه مادی نیست.»

وی ضمن تاکید به اینکه علاقه‌مند است قدردانی و احترام خود را نسبت به ظرفیت اجتماعی کشورمان نشان دهد ادامه داد: «تصور نمي‌كردم بازدید از چنین ظرفیتی در انتظارم باشد. ايران به سمت پیشرفت حركت مي‌كند و من از سر تجربه می‌توانم بگویم که شانس توسعه برای ایران بسیار زیاد است.»

رئيس جمهور سوييس ضمن قدرداني از اعضاي اتاق بازرگاني، اعضاي هيأت مديره و امناي محك با بيان اينكه دستاوردها و جوايز بين‌المللي ارزشمند محك نشان فعاليت حرفه‌اي اين سازمان است، گفت: «محك سازمان شگفت انگيزي است و فعاليت حرفه‌اي و گسترده محك در زمينه حمايت از كودكان مبتلا به سرطان مرا شگفت‌زده‌ كرده است.»

اشنايدر آمان افزود: «من وقتي كودكي را ديدم كه در حين بيماري مي‌خنديد و ما را اميدوار مي‌كرد تا او را در مسير مبارزه با بيماري همراهي كنيم، بسيار تحت تأثير قرار گرفتم و از شما براي اين فضاي بشردوستانه كه با نوآوري در خدمات حمايتي پديد آمده قدرداني مي‌كنم. محك با وجود تحريم‌هاي اقتصادي فعاليت خود را استمرار بخشيده و اميدواريم پس از برجام و توافق‌هاي هسته‌اي روابط دو جانبه ايران و سوييس در همه زمينه‌ها بهبود يابد.»
رئيس جمهور سوييس در پايان با اشاره به گزارش مديرعامل مؤسسه خيريه محك درخصوص همكاري‌های بين‌المللي صورت گرفته با جهانيان، از فعاليت‌هاي بشردوستانه مؤسسه خيريه محك تقدير كرد.

محك ظرفيت جامعه مدني ایران را در بازديد رييس جمهور سوييس ارائه كرد

در پايان اين ديدار لوح نقاشي كودكان محك با حضور سعيده قدس بنيانگذار، دكتر محمد رفيعي عضو هيات امنا و مديره محك و محمد رضا فياض معاون توسعه معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استانها وزارت صنعت، معدن و تجارت به رييس جمهور سوييس اهدا شد.

اين بازديد فرصتي براي به نمايش گذاشتن این حقیقت است که ایرانیان با اراده و نیک اندیشی آرزوهای بزرگ را با همت‌های بلند به واقعیت بدل مي‌کنند. امروز و با فراهم شدن فرصت تعامل بیشتر با جهانیان پس از پشت سر گذاشتن تحریم‌ها، نشان دادن دستاوردهای اجتماعی و مدنی ایران بزرگ‌ترین پاسداشت محک نسبت به اعتماد 25 ساله ياوران محك است.

دیدار رییس جمهور و هیأت بلند پایه سوییسی در حالی انجام شد که مؤسسه محک به تازگی در ارزيابي بین‌المللیNGO Benchmarking که توسط بزرگ‌ترین شرکت بازرسی بین‌المللی سوئیس بر مبنای استانداردهای حاکم بر سازمان‌های کلاس جهانی انجام شده است، در بين 299 سازمان غیر دولتی در جهان حائز رتبه چهارم شد. لازم به ذکر است که این مؤسسه در ممیزی قبلی در سال 1392 در بین 263 سازمان در جهان حائز رتبه دهم بوده است.

رئیس جمهور سوئیس در محک +عکس

رئیس جمهور سوئیس در محک +عکس

رئیس جمهور سوئیس در محک +عکس

رئیس جمهور سوئیس در محک +عکس

رئیس جمهور سوئیس در محک +عکس

رئیس جمهور سوئیس در محک +عکس

رئیس جمهور سوئیس در محک +عکس

رئیس جمهور سوئیس در محک +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج