۳۰۲۹۳۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

هشدار CIA درباره «دونالد ترامپ»

رئیس سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) گفت، این احتمال وجود دارد که در صورت روی کار آمدن دونالد ترامپ به عنوان رئیس‌جمهور، ارتش آمریکا از اجرای برخی از دستورات وی سرپیچی کند.

خبرگزاری ایسنا: رئیس سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) گفت، این احتمال وجود دارد که در صورت روی کار آمدن دونالد ترامپ به عنوان رئیس‌جمهور، ارتش آمریکا از اجرای برخی از دستورات وی سرپیچی کند.

مایکل هایدن، رئیس سابق سیا که بین سال‌های ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۵ ریاست آژانس امنیت ملی آمریکا را هم در دست داشت، گفت که اظهارات دونالد ترامپ جمهوری‌خواه که برای رسیدن به پست ریاست جمهوری تلاش می‌کند، سوالات بسیاری را بر می‌انگیزد.

وی در مصاحبه با بیل ماهر، تحلیل‌گر و مجری مشهور آمریکایی گفت: اگر ترامپ بخواهد پس از پیروزی هم مطابق سخنانش در کارزارهای انتخاباتی عمل کند، من شخصا بسیار نگران می‌شوم.

ترامپ اوایل همین ماه در کارولینای جنوبی گفته بود که وی از روش بازجویی غرق مصنوعی (القای حس خفگی با ریختن آب بر سر مظنون) و تکنیک‌های بازجویی مشابه آن حمایت می‌کند چرا که منجر به دریافت اطلاعات حیاتی از تروریست‌ها می‌شود.

وی در مصاحبه با یو اس ای تودی از اقدام هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه دولت اول اوباما برای استفاده از سرور شخصی انتقاد کرد و گفت که آژانس‌های اطلاعات خارجی هم احتمالا به این نکته پی‌برده و همین آن را به هدفی با اهمیت تبدیل می‌کند.

رئیس سابق سیا همچنین گفت که خود را به آب و آتش می‌زند تا به ایمیل‌های سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه دسترسی پیدا کند.

وی افزود: اگر من هنوز رئیس آژانس امنیت ملی بودم و فردی به من می‌گفت که می‌توانم به ایمیل‌های سرگئی لاوروف دسترسی پیدا کنم، من چه میزان انرژی بابت آن صرف می‌کردم؟ قطعا خودم را به آب و آتش می‌زدم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج