جاباما
۳۰۳۰۰
۳ نظر
۵۰۳۱
۳ نظر
۵۰۳۱
پ

آنتونيو باندراس مردی اهل خانواده و محبوب در سینمای آمریکا

درعشق و زندگي موفق است و عزت، مقام و اقتدار به دست مي‌آورد. او به فلسفه و راز و رمز عشق مي‌ورزد. ذاتا ناصح و الهام‌بخش ديگران است و هميشه بسيار خوش برخورد و اجتماعي است.

آنتونيو باندراس مردی اهل خانواده و محبوب در سینمای آمریکا


برترین ها: درعشق و زندگي موفق است و عزت، مقام و اقتدار به دست مي‌آورد. او به فلسفه و راز و رمز عشق مي‌ورزد. ذاتا ناصح و الهام‌بخش ديگران است و هميشه بسيار خوش برخورد و اجتماعي است.

آنتونيو باندراس مردی اهل خانواده و محبوب در سینمای آمریکا

میهن پرست احساساتی

آنتونيو خود را يك بازيگر اسپانيايي مي‌داند كه در ايالات‌متحده زندگي و كار مي‌كند. با اينكه همه او را به‌عنوان يكي از بازيگران مطرح فيلم‌هاي هالیوود مي‌دانند اما خودش دوست دارد درسينماي اسپانيا نيز ديده شود و مي‌گويد: «خودم را عميقا وابسته و متعلق به سينماي اسپانيا مي‌دانم و هرزمان كه پيشنهاد خوبي از سوي صنعت سينماي كشورم به من بشود با كمال ميل همكاري خواهم كرد. من هم مثل بقيه بازيگران بين‌المللي فعاليتم را محدود به سينماي كشورم نكرده و در پروژه‌هاي خوب بين‌المللي كه خارج از مرزهاي اسپانيا ساخته مي‌شوند، بازي مي‌كنم.»


عاشق فرزندانش است

يكي از تجربه‌هاي سينمايي آنتونيو باندراس، صداپيشگي در مجموعه «شرك» بود كه به جاي گربه چكمه‌پوش صحبت مي‌كرد. طبق گفته‌هاي باندراس فرزندانش هميشه از او مي‌خواستند كه در پروژه‌هاي انيميشن و زنده كه براي بچه‌ها ساخته مي‌شود همكاري كند. او مي‌گويد: «فرزندانم از خود من خوشحال‌تر هستند كه نسخه سينمايي گربه چكمه‌پوش ساخته شده است.»

سليقه‌اش درانتخاب غذا و ورزش بهترين مشخصه براي معرفي شخصيتش است

باندراس عاشق غذاهاي تند و چرب است و اهل ورزش نيز هست و به سواركاري و شمشيربازي علاقه بسياری دارد.


فعالیت هایی غیر از سینما

آنتونيو باندراس به‌دليل كارهاي سياسي و مخالفت با ديكتاتوري ژنرال(فرانسيسكو فرانكو)در اسپانیا در دوره جواني (هنگامي كه حدودا ۲۰ساله بود) چهار بار دستگير و زنداني شد. پس از آن در سال ۱۹۸۰ به مادريد رفت و مدتي به‌عنوان فروشنده و همچنين پيش‌خدمت كار كرد.


اتفاقات در زندگی او مهم است

پدرومادر آنتونيو بسيار سختگير بودند و آنتونيو در كودكي بسيار خشن بود و قصد داشت فوتباليست شود اما بعد از شكستگي پايش در 14سالگي فوتبال را كنار گذاشت و به تئاتر روي آورد.

آنتونيو باندراس مردی اهل خانواده و محبوب در سینمای آمریکا

مي‌تواند سريع تصميم بگيرد

آنتونيو در ۱۴سالگي درسالن تئاتر محلي مالاگا يك نمايش موزيكال را ديد و به‌طور ناخودآگاه احساس كرد به بازيگري علاقه‌مند است و از همان روز تصميم گرفت بازيگر شود.


جزئيات نگرانش مي‌كند

آنتونيو باندراس هيچ‌وقت نمي‌خواسته يك ستاره سينماي تجاري باشد و زماني هم كه در ايالات‌متحده و فيلم‌هاي آن ايفاي نقش مي‌كند، بيشتر به دنبال نقش‌ها و فيلم‌هاي خوب است و اصراري ندارد كه درهرنوع پروژه‌اي بازي كند. باندراس در اين مورد مي‌گويد:‌ «زندگي پرهياهوي سينماي تجاري و تبليغات دروغين آن را دوست ندارم. براي من پذيرش جاروجنجال‌هاي آن، كار ساده‌اي نيست. »

آنتونيو باندراس مردی اهل خانواده و محبوب در سینمای آمریکا

در زندگي او سفر نقش مهمی دارد

آنتونيو باندراس در ۱۴سالگي در مدرسه هنرهاي دراماتيك مالاگا ثبت‌نام كرد و پس از آن وارد تئاتر محلي اسپانيا شد. اين گروه تئاتر به مدت ۵سال به سراسر اسپانيا سفر و در خيابان و مكان‌هاي مختلف برنامه اجرا كرد.در زندگی اش تقریبا همیشه در سفر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وحید

      خیلی هم پایبند به زندگیشه از فیلماش معلومه!!!!!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • خاله سوسکه

        +++++دقیقاًبعد از خوندن این مطلب جمله شما به ذهنم رسید

    • بدون نام

      این هنوز پایبند به زندگیشه تو فیلماش این کارارو می کنه وای به حال اونایی که پایبند نیستند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج