۳۰۳۰۸۲
۴ نظر
۵۰۸۰
۴ نظر
۵۰۸۰
پ

مقایسه تیپ هالیوودی‌ ها و بازیگران ایرانی

جشنواره سی و چهارم فیلم فجر ماه گذشته با اعلام برندگان خود در بخش های مختلف به کار خود پایان داد و مثل هر سال جشنواره امسال نیز حواشی خاص خود را داشت اما در این میان لباس ها و نوع آرایش برخی بازیگران آن چنان خودنمایی می کرد که مردم و اهالی رسانه به موضوع اصلی این جشنواره نمی پرداختند.

خبرگزاری میزان: جشنواره سی و چهارم فیلم فجر ماه گذشته با اعلام برندگان خود در بخش های مختلف به کار خود پایان داد و مثل هر سال جشنواره امسال نیز حواشی خاص خود را داشت اما در این میان لباس ها و نوع آرایش برخی بازیگران آن چنان خودنمایی می کرد که مردم و اهالی رسانه به موضوع اصلی این جشنواره نمی پرداختند و در واقع حاشیه ها بسیار پررنگ تر از موضوع اصلی جشنواره بود.

مقایسه تیپ هالیوودی‌ ها و بازیگران ایرانی

این گونه است که جشنواره فیلم فجر،کارکرد خود به عنوان محفلی سالیانه برای دور هم جمع شدن اهالی سینما و تعامل آنها با اصحاب رسانه و تماشاگران علاقه مند را از دست داده و به اجتماعی برای نمایش آخرین مدهای پوشش و آرایش تبدیل شده است.

مقایسه تیپ هالیوودی‌ ها و بازیگران ایرانی

جشنواره فیلم فجر گویا تبدیل به محلی برای ارائه جدیدترین مدهای لباس و جدیدترین ترفندهایی که سبک جشنواره را بیشتر شبیه به نمایشگاه مد و لباس می کند، شده است و کمتر شاهد پوشش اسلامی-ایرانی و رفتارهایی که مطابق با فرهنگ کشورمان است، هستیم.

مقایسه تیپ هالیوودی‌ ها و بازیگران ایرانی

با مقایسه کوتاه بر لباس های شرکت کنندگان این مراسم و برخی از بازیگرانی که در جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کردند این سوال پیش می آید که آیا برخی از بازیگران ما از تهاجم فرهنگ غربی پیشی گرفتند؟

مقایسه تیپ هالیوودی‌ ها و بازیگران ایرانی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کامبیز

      اخه اینا هنرپیشه نیستن دلقکن......انتظار نداشته باشیم که مثلا نوید محمدزاده یا محسن افشانی که بیشتر هله هوله به حساب میان تا هنرپیشه با مثلا دی کاپریو مقایسه کنیم

    • مهدی

      لطفا برای هنر و هنرمندان واقعی ارزش قائل شوید ؛ اینها فقط بازیگر هستند . واقعا برای جلب توجه و مورد تایید قرار گرفتن چه کارها که نمی کنند . هنرمند واقعی تعهد دارد ؛ تهد نسبت به جامعه ، نسبت به فرهنگ ملی ، نسبت به ارزشهای والای انسانی ، تعهد نسبت به ذات هنر و ... . اینها فقط بازیگر هستن پول می گیرند و بازی می کنند و برایشان هم مهم نیست که چه نقشی را بازی کنند ؛ به قول آقای اسد زاده ( بازیگر قلاده های طلا) در پاسخ گزارشگر که چرایی بازی در آن فیلم را از او پرسیده بود خیلی راحت گفت که من یک بازیگرم و کاری به چیز دیگر ندارم ؛ پول می گیرم و بازی می کنم . تا زمانی که شایسته سالاری حاکم نشود سخن گفتن از هنر و هنرمند کاری بیهوده است .

    • بدون نام

      هاها,جالب گفته:برخی از بازیگران ما از تهاجم فرهنگ غربی پیشی گرفتند غربی ها مراقب باشن بازیگرای ما بهشون تهاجم نکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا .... مگه دی کاپریو غربی نیست؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج