۳۰۳۱۷۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پلی آف لیگ برتر بسکتبال

پتروشیمی و شیمیدر به نیمه نهایی رسیدند

پتروشیمی و شیمیدر به نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال رسیدند.

خبرگزاری ایسنا: پتروشیمی و شیمیدر به نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال رسیدند.

رقابت‌های مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال عصر امروز با ۴ مسابقه آغاز شد که در پایان این دیدارها پتروشیمی و شیمیدر به مرحله نیمه نهایی صعود کردند و ماراتن دیگر تیم‌ها ادامه پیدا کرد.

در جریان این مسابقه‌ها، نفت آبادان که ۲ بر یک از شهرداری گرگان پیش بود، در گرگان به مصاف این تیم رفت و با نتیجه ۷۹ بر ۷۴ حریفش را شکست داد و با کسب سومین برد، در آستانه صعود به جمع ۴ تیم نخست لیگ قرار گرفت.

تماشاگران گرگانی در این مسابقه نیز حاشیه‌هایی ایجاد کردند که باعث وقفه مسابقه برای دقایقی شد. در نهایت نیز با مهیا شدن شرایط بازی، این دیدار ادامه پیدا کرد و به سود تیم مهمان خاتمه یافت.

در مشهد تیم ثامن میزبان شیمیدر بود و با توجه به اینکه سه بر صفر از مهمانش عقب بود، چیزی برای از دست دادن نداشت و به دنبال کسب نخستین برد بود تا رقابتش برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی ادامه‌دار شود اما شاگردان حاتمی در این مسابقه نزدیک ناکام بودند و ۶۵ بر ۶۴ برابر حریف خود مغلوب شدند تا شیمیدر به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

در تبریز پتروشیمی صدرنشین لیگ به مصاف شهرداری تبریز رفت و با نتیجه ۹۶ بر ۶۹ میزبانش را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی رسید.

اما در حساس‌ترین دیدار دانشگاه آزاد توانست شهرداری اراک را شکست دهد و رقابتش برای این تیم برای صعود به نیمه نهایی را به بازی بعدی بکشاند. اراکی‌ها ۳ بر یک از دانشگاه آزاد پیش هستند و پنجشنبه در خانه خود به مصاف این تیم می‌روند و در صورت پیروزی به جمع چهار تیم اضافه خواهند شد.

در مرحله نیمه نهایی پتروشیمی با برنده ماراتن دانشگاه آزاد، شهرداری اراک رقابت خواهد کرد و شیمیدر به مصاف برنده ماراتن نفت آبادان - شهرداری گرگان می‌رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج