۳۰۳۳۲۶
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

عنایتی: دو بار به علی دایی رای دادم

مهاجم تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: در نظرسنجی برنامه ۹۰ دو بار شرکت کردم که هر دو بار به علی دایی رای دادم.

خبرگزاری فارس: رضا عنایتی در خصوص حضورش در جمع بهترین مهاجمان نوک بعد از انقلاب اظهار داشت: باید به رای مردم و کارشناسان احترام بگذاریم. جا دارد به علی دایی هم تبریک بگویم. بی‌شک او نفر اول در این زمینه است. تعصب و افتخاراتی که برای ایران به دست آورده مثال‌ زدنی است. من کوچکترین فرد در آن جمع بودم و اینکه توانستم در رتبه سوم قرار بگیرم و دست همه کسانی که به من رای دادن و رای ندادند را می‌بوسم.

وی در مورد اینکه خودش به چه بازیکنی رای داده، تاکید کرد: من با دو موبایل رای دادم که هر دو بار به علی دایی رای دادم.

عنایتی در مورد اینکه تنها او در جمع بهترین مهاجمان بازی می‌کند و سایر نفرات خداحافظی کردند و اینکه چه زمانی قصد خداحافظی دارد، تاکید کرد: تا زمانی که شرایطم خوب باشد و پیشنهاد از باشگاهی داشته باشم بازی خواهم کرد. اما وقتی دیگر پیشنهادی نباشد بالاجبار باید خداحافظی کنم. حالا این پیشنهاد فرقی نمی‌کند که در ایران و یا خارج از کشور باشد.

مهاجم‌ سیاه‌جامگان یادآور شد: اسطوره‌های ما خودشان خداحافظی کردند و دیگران هم بعد از آن چیزی نگفتند و با آنها خداحافظی کردند. اما من تا زمانی که از تیمی پیشنهاد داشته باشم خداحافظی نخواهم کرد. مطمئن باشید روزی که خداحافظی کنم دیگر پیشنهاد نداشتم. من دیر آمده‌ام و دیر هم می‌خواهم بروم.

عنایتی در مورد شرایط سیاه‌جامگان و بازی این تیم مقابل استقلال خوزستان گفت: ما بازی حیاتی مقابل استقلال داریم. تیم‌های ویسی یک خوبی دارند و آن اینکه فوتبال بازی می‌کنند. ما هم در نیم‌فصل دوم شرایط‌مان خوب شده و امیدوارم بتوانیم در این دیدار به پیروزی برسیم.

وی در مورد اینکه مشکلات مالی سیاه‌جامگان چقدر است، تاکید کرد: نمی‌توانیم بگوییم که تیم مشکلات مالی ندارد. به هر حال در فوتبال ما همه تیم‌ها با مشکلات مالی روبرو هستند اما شرایط نرمالی داریم. بازیکنان ۳۰-۴۰ درصد قراردادشان را دریافت کردند. البته نیاز داریم تا مسئولان به تیم بیشتر کمک کنند. هر چه به پایان لیگ نزدیک‌تر می‌شویم بازیکنان به دنبال مطالبات‌شان هستند و عدم رسیدگی به تیم می‌تواند تاثیرگذار باشد.

مهاجم سیاه‌جامگان در مورد اینکه مدیرعامل این باشگاه کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال شده، گفت: من این خبر را از شما شنیدم. به هر حال همین که مدیرعامل ما شجاعت به خرج داده و به عنوان کاندیدا خود را معرفی کرده جای تبریک دارد. من هم هر کاری از دستم بربیاید انجام می‌دهم. او ۲۵-۲۶ سال است که در استان فعالیت می‌کند و تجربه خوبی دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ترمز

      خخخخخخخخـــــــخخخخخخخخخ
      دروغ میگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج