۳۰۳۳۳۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

تاثیر انتخابات بر حل مشکلات مالی تلویزیون

مسعود بهبهانی‌نیا که پس از مجموعه «کیمیا» مدتی است مشغول نگارش یک سریال تاریخی جدید است، تولید این مجموعه در سال آینده را منوط به حل مشکلات مالی سازمان صداوسیما دانست. او ابراز امیدواری کرد که با برگزاری انتخابات اخیر، اتفاقات خوبی در این زمینه بیفتد.

خبرگزاری ایسنا: مسعود بهبهانی‌نیا که پس از مجموعه «کیمیا» مدتی است مشغول نگارش یک سریال تاریخی جدید است، تولید این مجموعه در سال آینده را منوط به حل مشکلات مالی سازمان صداوسیما دانست. او ابراز امیدواری کرد که با برگزاری انتخابات اخیر، اتفاقات خوبی در این زمینه بیفتد.

این نویسنده درباره‌ی نگارش سریال تاریخی «صبح نزدیک است» که قرار است در ۳۰ قسمت ساخته شود،‌ گفت: طراحی اولیه این مجموعه انجام شد و اکنون مشغول نگارش سناریو هستیم. قسمت‌های پایانی فصل اول به‌زودی نگارشش به پایان می‌رسد و فصل دوم را آغاز می‌کنیم. این مجموعه قرار است در سه فصل روایت شود که فصل اول مربوط به سال ۱۳۳۲ می‌شود.

وی توضیح داد: همه چیز به بودجه و حل شدن مساله مالی سازمان صداوسیما بستگی دارد که آیا این مشکلات مالی حل می‌شود یا خیر. اگر این گره باز شود خیلی از اتفاقات ممکن است بیفتد. امیدوارم با انتخابات اخیر مجلس خبرگان و شورای اسلامی اتفاقات اقتصادی خوبی بیفتد تا بتوانیم گذشته‌مان را جبران کنیم.

بهبهانی‌نیا سپس درباره‌ی تولید سریال تاریخی «صبح نزدیک است» تاکید کرد که برای تولید عجله‌ای نیست.

وی خاطرنشان کرد: برای پایان نگارش این سریال عجله‌ای نداریم؛ چراکه در حال حاضر دورنمایی برای تولید این سریال نداریم. پیش از این قرار بود این سریال برای تابستان ۹۵ ساخته شود اما تا زمانی که بودجه نباشد سرعت و شتاب هم نخواهد بود، بنابراین با آرامش و تمرکز بیشتری متن این سریال را نگارش می‌کنیم تا به موقع در زمان خود تولید شود.

نویسنده سریال‌های «خاک سرخ»، «نرگس» و «ترانه مادری» در پایان درباره‌ی قصه سریال تاریخی «صبح نزدیک است» گفت: قصه «صبح نزدیک است» خانوادگی است ولی در بستر تاریخ، ما زندگی خانوادگی یکسری شخصیت‌ها را روایت می‌کنیم که برایشان اتفاقات تاریخی پیش می‌آید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج