۳۰۳۵۶۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

بازگشت «هری پاتر»

ساخت قسمت‌های جدیدی برای سری فیلم‌های هری پاتر (Harry Potter) در دست تولید است و نویسنده‌ی داستان اعلام کرده که حداقل دو نسخه‌ی دیگر از این مجموعه ساخته خواهد شد.

مجله دیجی کالا: ساخت قسمت‌های جدیدی برای سری فیلم‌های هری پاتر (Harry Potter) در دست تولید است و نویسنده‌ی داستان اعلام کرده که حداقل دو نسخه‌ی دیگر از این مجموعه ساخته خواهد شد.

آخرین نسخه‌ای که از فیلم‌های هری پاتر اکران شده بود، «هری پاتر و یادگاران مرگ: قسمت دوم» (Harry Potter and the Deathly Hallows Part ۲) نام داشت.

در مرداد ماه خبردار شدیم که فیلمبرداری نسخه‌ی تازه‌ای از فیلم هری پاتر آغاز شده؛ این فیلم با عنوان «هیولاهای شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها» (Fantastic Beasts and Where to Find Them) توسط شرکت برادران وارنر (Warner Bros) در دست تولید است. اما هیولاهای شگفت‌انگیز یکی از سه کتابی بود که قبلا در قالب ضمیمه در دنباله‌ی داستان اصلی منتشر شده بودند. با این حساب، دو فیلم دیگر نیز بر اساس دو کتاب باقی‌مانده از این سه گانه تولید خواهند شد.

بازگشت «هری پاتر»

عوامل دست‌اندرکار تولید فیلم اعلام کرده‌اند که هیولاهای شگفت‌انگیز در ۲۸ آبان ۱۳۹۵ اکران می‌شود، اما اطلاعی در مورد زمان اکران دو نسخه‌ی بعدی این سه‌گانه ارایه ندادند.

فیلم هیولاهای شگفت‌انگیز بر اساس دنیای قصه‌های هری پاتر و تمام موجودات با ظاهر عجیب و اسم‌های ناآشنای آن است و یکی از سه‌گانه‌ی جدید خواهد بود. در این داستان، کاراکتر هری حضور ندارد.

هیولاهای شگفت‌انگیز یکی از سه کتابی بود که قبلا در قالب ضمیمه در دنباله‌ی داستان اصلی منتشر شده بودند.

هری پاتر یک مجموعه فیلم هفت‌گانه است که از روی سری کتاب‌هایی با همین نام به قلم «جوان کتلین رولینگ» (Joanne Kathleen Rowling) نوشته شده است. این کتاب درباره دنیای جادو است که به موازات دنیای آدم‌های عادی جریان دارد و نیروهای خیر و شر در آن با یکدیگر در حال مبارزه هستند. قهرمان داستان پسری به نام هری پاتر است که در جستجوی هویت و توانایی‌هایش، درگیر مسایل پیچیده‌ی دنیای جادوگرها می‌شود. رولینگ دست از نوشتن ماجراهای پاتر و دوستان‌اش برنداشته و هشتمین کتاب هری پاتر با نام «هری پاتر و فرزند نفرین شده» (Harry Potter and the Cursed Child) هم در مرداد ماه عرضه خواهد شد.

فیلم هیولاهای شگفت‌انگیز درباره‌ی شخصیتی به نام «نیوت اسکمندر» (Newt Scamander) است و یک چمدان پر از موجودات خطرناک که فرار می‌کنند و دنیای جادو و آدم‌های معمولی را به هم می‌ریزند. داستان در سال ۱۹۲۶ و قبل از تولد هری و آغاز تمام اتفاقاتی که تا الان دیده بودیم، رخ می‌دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج