۳۰۳۹۸۶
۵۰۲۰
۵۰۲۰
پ

۳۰ باستان‌ شناس خارجی در راه ایران

۳۰ باستان‌شناس خارجی از ۱۳ کشور در چهاردهمین کنگره باستان‌شناسی که توسط پژوهشکده باستان‌شناسی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

خبرگزاری ایسنا: ۳۰ باستان‌شناس خارجی از ۱۳ کشور در چهاردهمین کنگره باستان‌شناسی که توسط پژوهشکده باستان‌شناسی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

این باستان شناسان در کنار باستان‌شناسان ایرانی به ارایه مقاله و گزارش درباره آخرین دستاوردهای باستان‌شناسی خواهند پرداخت.

باستان‌شناسانی از کشورهای ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، ژاپن، آمریکا، استرالیا، دانمارک، اتریش، هلند، لهستان، آلمان، انگلیس و ترکیه برای شرکت در این همایش اعلام آمادگی کرده‌اند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به «رافائل بیشونه»، «ویتومسینا»، «ابرهاردسوئر»، «سباستین گندت»، «برنوجنیتو» و «پیتر فلستنر » اشاره کرد که با باستان شناسان ایرانی در کاوش‌های باستان‌شناسی مشارکت داشته‌اند.

چهاردهمین همایش باستان شناسی ایران به منظور ارائه آخرین پژوهش‌های باستان شناسی ۱۶ تا ۱۸ اسفند ماه سالجاری توسط پژوهشکده باستان شناسی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری برگزار می‌شود.

این همایش به ارائه مقاله‌های علمی درباره کاوش‌های میدانی، بررسی و شناسایی محوطه‌های باستانی و تاریخی و بازنگری اطلاعات گذشته و نمایشگاه یافته‌های باستان‌شناختی سال ۹۳ می‌پردازد.

نمایشگاه دستاوردهای کاوش‌های باستان شناسی سال ۱۳۹۳ که۳۰ محوطه باستان شناسی را شامل می‌شود، نیز همزمان با برگزاری چهاردهمین گردهمایی سالانه باستان شناسی ایران برپا می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج