۳۰۴۰۶۴
۱۰ نظر
۵۰۰۶
۱۰ نظر
۵۰۰۶
پ

قتل هولناک زن جوان بعد از تجاوز

جوان افغان پس از آزار و اذیت زن ۳۵ساله او را به قتل رساند و دستش را برید تا بتواند طلاهایش را سرقت کند. این جنایت هولناک دوم اسفندماه امسال در محله اسلام‌آباد شهر جم در استان بوشهر رخ داد.

روزنامه شرق: جوان افغان پس از آزار و اذیت زن ۳۵ساله او را به قتل رساند و دستش را برید تا بتواند طلاهایش را سرقت کند. این جنایت هولناک دوم اسفندماه امسال در محله اسلام‌آباد شهر جم در استان بوشهر رخ داد.

آن روز مأموران پلیس در جریان قتل زنی در خانه‌اش در این محله‌ قرار گرفتند و راهی آنجا شدند. مقتول زنی حدودا ٣٥ساله بود که به‌نظر می‌رسید با انگیزه سرقت طلاهایش به قتل رسیده است. مأموران پلیس در بررسی‌های تخصصی دریافتند که قاتل پس از ورود به خانه این زن، ابتدا او را مورد آزار و اذیت قرار داده و سپس با ضربات چاقو او را به قتل رسانده است.

این قاتل پس از سرقت طلاهای مقتول برای اینکه بتواند النگوهای او را نیز به‌دست آورد، اقدام به بریدن دست او کرده بود. در ادامه تحقیقات مأموران به این نتیجه رسیدند که قاتل مردی آشنا بوده چراکه هیچ اثری از درگیری یا ورود اجباری به خانه دیده نمی‌شد.

در چنین شرایطی بررسی‌ها برای شناسایی قاتل ادامه یافت و تیم تحقیق با بررسی‌ ارتباطات مقتول به سرنخ‌هایی از جوانی افغان دست یافت. این جوان ٢٠ساله، چندین‌بار با مقتول در تماس بوده و حتی به خانه او رفت‌وآمد داشت. از آنجا که هم‌زمان با جنایت، او نیز ناپدید شده بود، دستور بازداشت وی صادر و در تحقیقات تخصصی مخفیگاه این مرد در شهرستان جم شناسایی شد.

تیمی از کارآگاهان راهی این محل شدند و در یک عملیات ضربتی جوان افغان را دستگیر کردند. هرچند او منکر آشنایی و قتل زن جوان بود اما در بازرسی خانه‌اش طلاهای آغشته به خون مقتول پیدا شد و شکی باقی نگذاشت که جنایت از سوی وی رخ داده است. این مرد در بازجویی‌ها به قتل زن جوان اعتراف کرد و مدعی شد از مدتی قبل با این زن آشنا شده و کارهای او را انجام می‌داده است.

اما با دیدن طلاهایی که مقتول همیشه همراهش بود، وسوسه شده و نقشه کشیده بود که او را به قتل برساند تا بتواند طلاهايش را سرقت کند. به همین دلیل پس از اینکه آخرین بار به خانه زن جوان رفته، او را مورد آزار و اذیت قرار داده و پس از قتل وی، طلاهایش را سرقت کرده است. به گفته سردار عباس‌زاده، رئیس پلیس بوشهر، با اعترافات جوان افغان، وی به بازسازی صحنه قتل پرداخت و با قرار قانونی راهی زندان شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بعد همش بگید کشور دوست و برادرمسولین عزیز تو رو خدا جوان های خودمون رو درک کنید نمیتونید اشتغال زایی کنید حداقل افغانی ها رو از کشور بندازید بیرون تا لاقل جوانها بیکار نباشند .
      بیکاری=بدبختی.اعتیاد.سرقت و.......................

    • علی

      افغان ها باید به کشورشان برگردانده شوند و مسئولین اجازه ندهند که اقامت بی حساب و کتاب و کنترل نشده افغانها روز به روز امنیت ایرانیان را بیشتر و بیشتر تهدید کند .

    • بدون نام

      این افاغنه را از ایران اخراج کنید تا مثل اذری ها هموطنان فارس زبان راحت شوند در سایر ممالک افراد متخصص و دانشمندان و سرمایه داران جذب میشوند ولی ما جنایتکار و تروریست وارد کردیم و داریم فقط از 60 هزار نفرشون تو سیستم اموزشی کرمان ...................مهمان نوازی میکنیم باسازی بم وامثاهم رو خرج این ..............................................

    • بدون نام

      وقتی یک نوجوان و یا یک جوان 15 یا 20 ساله بدون هیچ گونه محدودیتی وارد ایران می شود باید انتظار وقایع و حوادث زیادی را داشت. منظورم مرد افغانی که توانایی کار را ندارد و فقط برای این جور کارها وارد ایران می شود.

    • بدون نام

      مردم خودشون باید همت کنند و به افغانها کار ندند و خونه اجاره ندند تا مجبور شن برگردن.مسئولین قرار نیس کاری بکنند انگار .
      افاغنه رو اصلا نه بعنوان کارگر به خانه هاتون راه بدید و نه نگهبان مجتمع هاتون کنید .از بنده به شما نصیحت.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ولی عوضش مسئولین در امر خطیر فیلترینگ خوب دارن کار میکنن!!!

    • بدون نام

      نمیدونم تا کی این پاپتی ها باید تو ایران گند به بار بیارن تا مسعولین به خودشون بیان

    • بدون نام

      آهای مردم ایران غیرتتون کجا رفته چار این افغان ها رو تو شهر و خونه هاتون راه می دید بخدا قسم تو شمال کشور و غرب کشور اصلا افغانی پیدا نمیکنید مخصوصا تو شهر تبریز و ارومیه و اردبیل یه ذره از ترک ها یاد بگیرید این ها رو باید از کشور بیرون کنیم خودمون اینهمه جوان بیکار داریم

    • سید محمد

      باسلام وقتی قرآن به زنان می فرمان می دهد که زینت های خودرابه غیر نشان ندهید فقط برای شوهران خود بیارایید وبانامحرم خلوت نکیند برای جلوگیری از همین جنایات می باشد والا امروزدنیا یک دهکده شده است ومرزها درحال برچیده شده هستند درقدیم رسم بود کسی از ده بیرون نرود اگر رفت درپشت کوه جن می باشد اورامی کشد باید مردم به فرهنگ قرآن آشنا شوند وآسوده زندگی کنند یاعلی مدد.

    • بدون نام

      اگه نظر منو منتشر نکنید آق کاربرتون می کنم حالا ببینید کی گفتم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج