۳۰۴۱۸۹
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

تصمیم اچ‌ بی‌ او درباره «بازی تاج و تخت»

برای نخستین بار از زمان آغاز سریال «بازی تاج و تخت» در سال ۲۰۱۱، پیش از آغاز فصل ششم نسخه‌ای از سریال برای منتقدان و روزنامه‌نگاران ارسال نخواهد شد.

خبرآنلاین: برای نخستین بار از زمان آغاز سریال «بازی تاج و تخت» در سال ۲۰۱۱، پیش از آغاز فصل ششم نسخه‌ای از سریال برای منتقدان و روزنامه‌نگاران ارسال نخواهد شد.

مایکل لومباردو مدیر برنامه‌ریزی شبکه اچ‌بی‌او در تائید این خبر گفت : «هیچ خبرگزاری در سرتاسر جهان کپی این سریال را پیش از نمایش فصل ششم دریافت نخواهد کرد.»

انتشار پیش از موعد چهار قسمت نخست فصل پنجم سریال در سال گذشته یکی از دلایل اصلی این اقدام شبکه اچ‌بی‌او است. با انتشار رفتن چهار قسمت اول فصل پنجم و لو رفتن بسیاری از اتفاقات کلیدی سریال، مسئولان اچ‌بی‌او ارسال فیزیکی دی‌وی‌دی برای منتقدان و روزنامه‌نگاران را کاملا متوقف کردند و به جای آن یک سایت برای این کار در نظر گرفتند که کاربران پیش از دیدن سریال باید مراحل احراز هویت پیشرفته‌ای پشت سربگذارند.

تصمیم اچ‌ بی‌ او درباره «بازی تاج و تخت»

در حقیقت یکی دیگر از دلایل احتیاط بیش از حد اچ‌بی‌او برای جلوگیری از لو رفتن سریال را می‌توان، تاخیر انتشار کتاب جدید جرج‌ آر.آر مارتین نویسنده و خالق داستان‌های «ترانه یخ و آتش» دانست. مارتین ماه ژانویه اعلام کرد که ششمین کتاب با عنوان «بادهای زمستان» تا پیش از نمایش فصل ششم سریال منتشر نخواهد شد. به این ترتیب داستان سریال از کتا‌ب‌های مارتین پیشی می‌گیرد، و از این روی سازندگان سریال با تمام قوا سعی می‌کنند که اسراری همانند سرنوشت جان اسنو را تا زمان پخش سریال سربسته نگاه دارند.

به گفته لومباردو، این تصمیم با حمایت قاطع دیوید بنیاف و دی‌.بی وایس سازندگان سریال «بازی تاج و تخت» گرفته شده است.

او با اشاره به این که روزنامه‌نگاران و منتقدان آن‌ها درک می‌کنند در ادامه گفت :«وقتی شما نسخه‌ای از سریال را در اختیار دارید، همیشه این احتمال وجود دارد که یک دوست از شما تقاضا کند که سریال را به او هم نشان دهید، و ممکن است اتفاقات مختلف دیگری بیافتد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا کی پخش میشه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج