۳۰۴۲۵۸
۵۰۲۸
۵۰۲۸
پ

اندروید N، از نوتلا تا جلبک

اندروید در آستانه‌ی معرفی محصول جدید خود یعنی اندروید N است. این‌که چرا حرف N در نام این سیستم‌عامل آمده، هنوز برای هیچ‌کس مشخص نیست.

مجله دیجی کالا - فرشته سلیمانی: اندروید در آستانه‌ی معرفی محصول جدید خود یعنی اندروید N است. این‌که چرا حرف N در نام این سیستم‌عامل آمده، هنوز برای هیچ‌کس مشخص نیست. براساس حدس و گمان‌هایی که از قبل هم وجود داشت،‌ احتمالا قرار است اندروید N را با نام نوتلا بشناسیم. اما هیروشی لاک‌هایمر، معاون ارشد گوگل در بخش اندروید به‌تازگی توییتی منتشر کرده که به نظر می‌رسد در آن با اسم اندروید N شوخی کرده‌ است.

اندروید N، از نوتلا تا جلبک

لاک‌هایمر در این توییت درباره‌ی یک نوع جلبک به نام Nori حرف زده و گفته Nori علاوه‌بر این‌که غذای سالمی است، بسیار هم خوشمزه است. او سپس لینکی به مقاله‌ی ویکی‌پدیا درباره‌ی Nori داده تا کسانی که اسم این جلبک را نشنیده‌اند با آن آشنا شوند. این نوع جلبک در دستور پخت غذاهای ژاپنی زیادی استفاده می‌شود.

گوگل نسخه‌های مختلف سیستم‌عامل اندروید را بر اساس دسرهای شیرین و به ترتیب حروف انگلیسی نام‌گذاری می‌کند. آخرین نسخه‌ی این سیستم‌عامل در سال ۲۰۱۵ با نام اندروید ۶.۰ مارشمالو ارایه شد. از آن‌جا که Nori این جلبک خوراکی، طعم شیرینی دارد،‌ احتمال می‌رود به‌زودی نام آن را در دنیای تکنولوژی زیاد بشنویم.

البته شاید لاک‌هایمر فقط می‌خواسته در صفحه‌ی توئیترش یک بازی زبانی راه بیندازد و با مخاطبان شوخی کند. خیلی‌ها معتقدند هرچقدر هم که بپذیریم Nori خوشمزه و شیرین است، نشستن یک جلبک کنار اسم اندروید ۷.۰ چندان جالب به نظر نمی‌آید.

به‌هرحال تا زمانی که گوگل رسما از نام این سیستم عامل پرده برنداشته،‌ نمی‌توانیم با اطمینان درباره‌‌اش صحبت کنیم.

کنفرانس سالانه‌ی گوگل هم در راه است و احتمالا در این برنامه از سیستم‌عامل اندروید N رونمایی می‌‌شود. به این ترتیب همه‌ی ابهام‌ها برطرف خواهد شد.

این کنفرانس ۲۹ اردیبهشت (۱۸ می) برگزار می‌شود و تا ۳۱ اردیبهشت (۲۰ می) ادامه خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج