۳۰۴۲۶۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

اطلاعات جدید از گلکسی A۹ پرو

گلکسی A۹ پرو سامسونگ اندکی پس از معرفی گلکسی A۹ آماده‌ی عرضه به بازارهای جهانی است؛ نسخه‌ی پیشرفته‌ی یکی از بهترین محصولات سامسونگ با مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری عالی.

zoomit.ir - مهدی زارع: گلکسی A۹ پرو سامسونگ اندکی پس از معرفی گلکسی A۹ آماده‌ی عرضه به بازارهای جهانی است؛ نسخه‌ی پیشرفته‌ی یکی از بهترین محصولات سامسونگ با مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری عالی. تصاویر دقیقی از این گوشی نیز به تازگی در اینترنت منتشر شده که نشان‌دهند‌ه‌ی شباهت کامل آن با نسخه‌ی معمولی گلکسی A۹ است.

اطلاعات جدید از گلکسی A9 پرو

گوشی گلکسی A۹ پرو به زودی پس از عرضه‌ی نسخه‌ی معمولی گلکسی A۹ به بازار عرضه خواهد شد. مشخصات این نسخه همان طور که از نامش پیداست، از نسخه‌ی معمولی حرفه‌ای‌تر خواهد بود. اما تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد گلکسی A۹ پرو شباهت کاملی به گلکسی A۹ دارد. احتمالا نسخه‌ی پرو نیز ابتدا در چین عرضه خواهد شد اما از زمان دقیق آن اطلاعی در دست نیست.

گلکسی A۹ پرو (SM-A۹۱۰۰) مانند نسخه‌ی معمولی مجهز به پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون ۶۵۲ است اما بر خلاف گلکسی A۹ از حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی بهره مند خواهد بود. سیستم‌عامل این گوشی نیز اندروید ۶ مارشمالو است در حالی که گلکسی A۹ مجهز به اندروید ۵.۱ آبنبات چوبی است. این دو نسخه در زمینه‌ی دوربین نیز با هم تفاوت دارند. طبق گزارش مرکز TENAA، نسخه‌ی پرو مجهز به دوربین پشتی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی خواهد بود در حالی که نسخه‌ی معمولی دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی داشت.

مشخصات دیگر این دو نسخه مانند صفحه نمایش ۶ اینچی AMOLED با دقت ۱۹۲۰*۱۰۸۹ پیکسل، پشتیبانی از شبکه‌ی مخابراتی ۴G و حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی به همراه امکان استفاده از کارت حافظه‌ی میکرو اس‌دی، در این دو نسخه از گلکسی A۹ مشترک است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج