جاباما
۳۰۴۲۹۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

«چک» دربی لندن را از دست داد

با مصدومیت دروازه‌بان چک‌تبار توپچی‌ها، شانس قهرمانی آرسنال در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس کمتر از قبل شد.

خبرگزاری تسنیم: با مصدومیت دروازه‌بان چک‌تبار توپچی‌ها، شانس قهرمانی آرسنال در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس کمتر از قبل شد.

در جریان بازی شب گذشته (چهارشنبه) تیم‌های فوتبال آرسنال و سوانزی در ورزشگاه امارات از هفته بیست‌و‌هشتم لیگ برتر انگلیس، توپچی‌های لندن نه تنها متحمل یک شکست خانگی شدند و سه امتیاز را از دست دادند، بلکه شاهد مصدومیت پتر چک، دروازه‌بان و یکی از عوامل کلیدی موفقیت‌های این فصل خود هم بودند.

در دقایق پایانی این بازی چک که برای کمک به خط حمله تیمش جلو کشیده بود تا از یک کرنر استفاده کند، هنگامی که توپ به دست بازیکنان سوانزی افتاد با تمام سرعت به سمت دروازه‌اش برگشت و در همان حین دچار کشیدگی عضله شد. مصدومیت چک آنقدر هست که او بازی حساس تیمش در روز شنبه هفته آینده در دربی لندن برابر تاتنهام را از دست بدهد؛ دیدار با یکی از مدعیان اصلی قهرمانی که در حال حاضر در رده دوم جدول قرار دارد.

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال با تأیید مصدومیت دروازه‌بان پیشین چلسی، اعلام کرد که در دربی لندن داوید اوسپینا از دروازه توپچی‌ها محافظت کرده و برای اولین بار در ترکیب اصلی آرسنالی‌ها به میدان خواهد رفت.

مصدومیت چک در شرایطی رخ داده است که لوران کاسیلنی، مدافع میانی آرسنالی‌ها نیز به دلیل مصدومیت از ناحیه ساق فوتبال خانه‌نشین است و رسیدنش به دربی لندن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

ونگر گفت: چک از ناحیه کشاله ران آسیب دیده بود و در جریان بازی هم مصدومیتش تشدید شد. او شنبه بازی نخواهد کرد. من کاملاً به اوسپینا اعتماد دارم. از شدت مصدومیت و مدت غیبت چک خبر ندارم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج