۳۰۴۳۵
۱۰۳ نظر
۶۴۳۰
۱۰۳ نظر
۶۴۳۰
پ

از پراید تا مازراتی با علیرضا نیکبخت واحدی

علیرضا نیکبخت واحدی یکی از باتجربه ترین بازیکن هایی است که ماشین جزو اصلی زندگی او بود .علیرضا حتی امروز هم که باور کرده است هزینه کردن برای خرید ماشین زیاد سرمایه گذاری خوبی نیست باز ترجیح می دهد بهترین ماشین ها را زیر پایش داشته باشد.



از پراید تا مازراتی با علیرضا نیکبخت واحدی


برترین ها: فرسنگ ها از تهران دور است و سخت در حال تمرین است که حال ماشینش را می پرسی و پیشنهاد می دهی تا سوژه این شماره تخته گاز باشد. از ماشین بازی اش که می پرسی می خنند و می گوید که درباره اطلاعات فنی ماشین زیاد نمی داند و بیشتر رخ و قیافه ماشین دلش را می برد.علیرضا نیکبخت واحدی یکی از باتجربه ترین بازیکن هایی است که ماشین جزو اصلی زندگی او بود .علیرضا حتی امروز هم که باور کرده است هزینه کردن برای خرید ماشین زیاد سرمایه گذاری خوبی نیست باز ترجیح می دهد بهترین ماشین ها را زیر پایش داشته باشد. انگار زندگی فوتبالیست خوش تیپ ما به ماشین وصله خورده است. به همراه علیرضا چندین ساعت در اتوبان خاطرات ماشین بازی اش ویراژ دادیم.


از پراید تا مازراتی با علیرضا نیکبخت واحدی

اولین پراید من

اولین ماشینم را با اولین قسطم خریدم. آن زمان زیر پای بیشتر جوانان پراید بود. من هم یک پراید هاچ بک مدل ۷۵ خریدم. یشمی رنگ بود. کلی با آن در خیابان ها رانندگی کردم. نمی دانید آن پراید یشمی در همان سال ها چقدر انرژی به من می داد. امروز به جرات می توانم بگویم تکرار آن شادی‌ها سخت است. گاهی که به عقب بر می گردم می‌بینم در پشت رول همان پراید لحظه‌هایی داشتم که امروز از آن دقیقه ها بسیار دورم. یک سال بعد پراید را فروختم و یک دوو سیلو مدل ۷۶ خریدم. شنیده بودم فرمان دوو بسیار نرم است و رانندگی با آن محشر است. با رانندگی پشت این ماشین باور کردم همه شنیده هایم درباره دوو درست بود.از دوو هم راضی بودم .


ب ام و کروک بهترین انتخاب

باور داشتم ب ام و همیشه برنده است. از جمله کمپانی هایی که بسیار طرفدار طراحی هایش بودم کمپانی ب ام و بود. یک روز یک دستگاه ب ام و مدل 335 دیدم که کروک بود .دلم را به آب زدم و گفتم که باید این کروک را داشته باشم. یک هفته بعد ب ام و 335 کروک سفید خریدم. همان طور که فکر می کردم بود. ب ام و بهترین طراحی اتاق را دارد. اتاقش را دوست داشتم و دارم. مدتی هم با این ب ام و رانندگی کردم. امنیت بسیار بالایی داشت. رانندگی با آن بسیار راحت بود. نمی شد از پشت فرمانش نشستن خسته شوم و این در صورتی بود که بارها از زیاد رانندگی کردن خسته می شدم. باز هم تاکید می کنم حتی طراحی صندلی های این ماشین به گونه ای بود که حس خواب را از راننده می گرفت و تو اطمینان می‌دادی که اگر تصادفی هم صورت بگیرد هیچ آسیبی به سرنشین نخواهد رسید. راحت بگویم این ب ام و کروک سفید جزو بهترین انتخاب هایم بود.


و امروز نیکبخت با CLS

چندی بعد با اینکه ب ام و را خیلی دوست داشتم فروختم و یک دستگاه بنز دیگر خریدم. مدل CLS و تا امروز با همین ماشین به سر تمرینات می روم و سفر می کنم. چه کسی است که از بنز بدش بیاید؟ هر کسی هم این حرف را بزند حتما درباره این کمپانی اطلاعات زیادی ندارد و به خاطر سلیقه و یا عدم آگاهی بنز را تایید نمی کند. چون این کمپانی در همه جای جهان شناخته شده است و بیشتر مردم دنیا به طراحی های فنی این ماشین ذره ای شک ندارند.من هم این CLS ام را دوست دارم و سعی می کنم با او خوش رفتار باشم.



عشق من مازراتی

درست است که این همه ماشین بازی کردم و امروز به خاطر همین تجربه ام در سوار شدن ماشین های مدل بالا، سوژه تخته گاز شدم اما امروز به این طرز فکر رسیدم که نباید برای ماشین زیاد پول خرج کنم. گاهی با خودم می گویم شاید اگر این همه ماشین باز نبودم ثروت بیشتری داشتم، ولی راستش را بخواهید آدم ماشین باز همیشه عادت ماشین بازی را دارد، حتی اگر دیگر ماشین مدل بالا نخرد همیشه آمار ماشین های خوب به بازار آمده را دارد. خیلی وقت است این بنز را دارم و دوست هم ندارم تعویضش کنم، اما اگر بخواهم ماشین دیگری بخرم مازراتی را انتخاب می کنم. این ماشین خیلی بی رقیب و کم نظیر است.


چرا ۲۰۶ را فروختم

از آنجا که من عادت داشتم زود ماشینم را عوض کنم، ترجیح دادم ماشین جدیدتری بگیرم. مدلی که تازه وارد بازار شده بود و در پارگینک خانه هر کسی نمی توانستی پیدایش کنی.آن زمان تازه چند ماهی بود که پژو 206 به بازار آمده بود .رفتم به نمایشگاه و یک دستگاه 206 صفر مشکی گرفتم.

رانندگی با 206 هم برایم جذابیت داشت. بیشتر از همه اینکه آن زمان 206 خیلی کم بود و نسبت به سایر ماشین ها اتاق جالب تری داشت که برایم ماشین خاصی شد، اما به صورت این مدل در تهران زیاد شد و در خیابان ها و اتوبان ها تا دلتان بخواهد 206 دیده می شد.گفتم ماشینم را عوض می کنم.


از پراید تا مازراتی با علیرضا نیکبخت واحدی

آئودی تی تی من بی رقیب بود

‏‏آئودی مدل تی تی به بازار آمد. نمی دانید چقدر عاشق این ماشین شدم. تصمیم گرفتم یک دستگاه تی تی بگیرم. هنوز چند روز از تصمیمم نگذشته بود که یک دستگاه تی تی در پارگینگ خانه داشتم.از خودم خوشم می آمد که هر چه می خواستم به دست می آوردم. با آن آئودی بسیار خاطره های شیرینی داشتم. چقدر هوایش را داشتم و سعی می کردم با آن تصادف نکنم و کسی خش روی آن نندازد. برایم ماشین بی رقیبی بود. بعد هم هوای بنز در سرم افتاد و یک ۲۸۰KLCخریدیم. نقره ای رنگ و کروک. ماشین تکی بود. زیاد در خیابان نمی دیدم کسی سوار این ماشین باشد. بیشتر دوستان و هم باشگاهی هایم عاشقش شده بودند. انقدر تک و بی نظیر بود که سه سال CLK داشتم و با آن در شهر تردد می کردم. حتی ترجیح می دادم با این ماشین به مسافرت بروم. شاید باورتان نشود اما خیلی برایم حس نابی بود که به خاطر رانندگی در جاده با این ماشین برنامه سفر بچینم.



از پراید تا مازراتی با علیرضا نیکبخت واحدی

آقای دزد با بنزم به در و دیوار زد

دزد ها همه جا هستند. حتی اگر نتوانند ماشین را بدزدند وسایل داخل ماشین را به سرقت می برند. درست یک سال پیش سر بی احتیاطی خودم بنزم را دزدیند. ۹ خرداد ماه سال قبل ماشین را با سوییچش در خیابان رها کردم که ماشینم را دزدیند. به ماموران اطلاع دادم و اطمینان دادند که زود پیدا می شود. ۸ تیر ماشین را در خیابان دیباجی پیدا کردند و تحویلم دادند. زمانی که ماشین را دیدم تا دلتان بخواهد حرص خوردم. آقای دزد گویا رانندگی بلد نبوده و کلی با ماشینم به در و دیوار کوبیده بود.بنز بیچاره پر خش شده بود و چندین جای اتاق هم فرو رفته بود. آن شب از حرص خوابم نمی برد.


تصادف ممنوع

خدا را شکر تا امروز تصادف شدید نکردم. تصادفاتم در حد خوردن به جدول در زمان پارک یا بی احتیاطی در پارک کردن هنگام رفتن به داخل پارگینک بوده است. دوستانم می گویند دست فرمان خوبی دارم اما باور کنید اهل ویراژ دادن نیستم. اصلا دوست هم ندارم با سرعت بالا بین ماشین ها رانندگی کنم. از حق نگذریم شاید چندین بار در اتوبان ها این کار را کردم اما درست زمانی پا روی گاز گذاشتم که اطمینان داشتم از پس جمع کردن ماشین بر می آیم و البته اتوبان و یا خیابان هم خلوت بوده است. در اتوبان شلوغ لای بازی کیف می دهد اما 90 درصد منجر به تصادف شدید می شود. هر کسی در جوانی اش این لایی بازی ها را تجربه کرده است. اگر بگویم نکردم شعار دادم، اما برای زمان نوجوانی بود که تازه گواهینامه گرفته بودم.

از پراید تا مازراتی با علیرضا نیکبخت واحدی

بدترین تصادفی که دیدم

یک شب به همراه دوستانم از فشم به سمت مرکز شهر بر می گشتیم. آن زمان هنوز گارد ریل وسط جاده فشم را نکشیده بودند. ناگهان یک دستگاه پاترول و یک دستگاه دوو را دیدم که با کوه برخورد کرده بودند. آنقدر تصادف شدید و سنگین بود که سرنشین هر دو ماشین در دم فوت کرده بودند. هیچ وقت آن لحظه و تصویر آن ماشین ها که له شده بودند از ذهنم بیرون نمی رود. هر کسی می گوید تصادف یاد این دو ماشین می افتم. آن لحظه که این تصادف را دیدم تا خانه می لرزیدم. فردایش هر چند دقیقه یک بار تصویر آن حادثه مقابل چشمانم می آمد.


قورباغه سبز من

مدتی بعد یعنی سال 82 مزدا 323 وارد بازار شد .من هم 206 را فروختم و یک مزدا 323 مشکی خریدم. تا سال 83 آن مزدا زیر پایم بود و با این ماشین هم راحت بودم. دلیل محکمی برای فروختنش نداشتم ، اما نمی دانم چرا دلم هوای داشتن ماشین دیگری را کرد .انگار عادت کرده بودم و نمی توانستم مدت طولانی یک مدل ماشین را سوار شوم، شاید هم به خاطر موقعیت شغلیم بود که ترجیح می دادم ماشین هایم بی رقیب تر باشند. به هر حال هنوز هم نمی دانم آن روزها چرا این همه ماشین عوض کردم! شاید هم اقتضای سنم بود .بالاخره یک فولکس انتخاب کردم . یک دستگاه فولکس سبز رنگ گذر موقت گرفتم.فولکس را 6 ماه هم نداشتم، هنوز از رانندگی با فولکس سبز رنگم خسته نشده بودم که ماشین دیگری دلم را برد.



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      حالم از هرچی فوتبالیسته بهم میخوره. پولای مملکتو هدر میدن.

      هیچکارم نمیکمم.

      پاسخ ها

      • مانی

        همچین گفته " خوشم میاد از خودم هرچی میخواستم زود بدست میاوردم" خوب هر کس دیگه هم جای تو بودو این همه پول مفت داشت همینجوری میشد، همچین اعتماد بنفس داره فکر کرده بیل گیتس که با تفکر این همه پول بدست آورده و داره خرج میکنه...

      • رویا جون

        آی گفتی آقا امیر منم همینطور اگه پول نون بازوش بود یه چیزی این همه پول میدن به اینا آخرش چی ؟؟؟جلوی تیمهای نمیدونم ردیف چندمیه جدول میبازن.....اگه این پولا رو به ورزشهای انفرادیمون میدادن الان شاید میزدیم رو دست چینیا تو مدال اوردن تو المپیک.......اگه دل جوونامون بشکنه که نمیتونن برن دنبال ورزش مورد علاقه شون تقصیر ایناست و مسئولین....واقعا که

      • سمیرا

        آی گفتی رویا جون آره به خدا کاشکی اینقدر که بهشون پول میدن حداقل کار میکردن....این پولا مال بیت الماله مطمئنم مردم راضی نیستن این پولا رو بدن تو حلقوم اینا.....این پولا به قول تو باید به ورزشکارای انفرادیمون داده بشه ....نه به اینا که حتی جام جهانیم نمیتونن برن چه برسه به المپیک......حیف پول

      • امیر

        گربه دستش به گوشت نمیرسه می گه بومیده.زحمت کشیده پولشم میگیره . تموم دنیا بیشتر از اینم به فوتبالیستاشون میدن. حالا جو المپیکی گرفتتون ،یه المپیکه باصد تا ورزش که با یک جام جهانی فوتبال برابری نمی کنه

      • سعید

        اتفاقا
        اره خب خودتم میگی برابری نمیکنه میزنه بالااااااااااااااا
        فقط پول بیت المال(جیب من و تو)رو حیف میکنن

    • یک شهرونداندیمشکی

      شاید بازهم میگم شاید که فوتبالیست خوبی باشی ولی حالا اقای فوتبالیست چقدر با ماشینات پز میدی چه معنی داره

    • حسن71

      یکی دیگه تصادف کرده این بنده خدا کوپ کرده

    • محسن

      یه نگاه به خودت بنداز ببینم الان وضعیتت هم مثل ماشین عوض کردنت هست یا نه ؟

      پاسخ ها

      • اصغر

        ای کاش فوتبال ات هم مثل ماشین عوض کردنت بود....

    • ایرانی

      وقتی پول بیت المال رادو دستی تقدیم افرادی چون تو میکنند چرا نخری

    • بدون نام

      اگه پول خودش باشه نوش جونش اما اینا پول بیت اماله که بازیکنی که ارزشی نداره قرداد چنصد میلیونی میبنده و پولش از مالیات و سرمایه های مردم ایران هزینه میشه نمونه خیلی خیلی خیلی کوچیکش همین زلزله آذربایجانه که با یه زمین لرزه کوچیک کلی ادم میمیره یا اواره میشه اگه این پولا وپولای دیگه هزینه مردم میشد ما حتی نزردیک به کشورهای صنعتی بودیم این کشورو این مردم تو هیچ جای دنیا نیستند امیدوارو چاپ کنید

      یا حق

    • سجاد هیکل

      فقط موقعی که استقلال بود ازش خوشم میومد ولی حالا.............................................

      پاسخ ها

      • Houria

        ماشاا.. پرسپولیسی ها !!!!!!!!!!!البته چون منفی ها قرمزه وگرنه نمیدونم الان کدوم تیم بازی میکنه!

    • بدون نام

      واقعا براتون متاسفم آخه چرا کسی رو که نه از لحاظ بازی مورد تایید نه اخلاقی میارید بزرگش میکنید که چی؟!!
      کاش این همه که به امثال این فوتبالیستها بها میدید یخورده به المپیکیا بها میدادید که قهرمان واقعی اند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا حرف حق اینه!!!!!

    • بدون نام

      پسر خاله ام یک عمه پیر ولی مایه دار داره که هر از چندگاهی کل دکوراسیون خونه اش رو میریزه به هم و یک تحول اساسی تو خونه اش انجام میده.پسر خاله ام تعریف میکرد یه روز بهش گفتم عمه چقدر این خونه رو زود به زود بازساری می کنید؟براتون سخت نیست؟عمه اش بهش گفته بود "عمه جون پول که زیادیه باید چیکارش کرد؟".......

      پاسخ ها

      • در اینجا ناشناس

        1 جوری داستان نوشتی که حالا میخوای چی بگی..

    • jaguar

      اونقدر وجود نداشت که حتی به زلزله زدگان تسلیت بگه

    • سعید

      باز علی دایی رو بگی یکارای برا مملکت کرده ولی اینا جوزءاین که پول در بیارن پز بدن کاری نکردن ...کاش نگاهی هم به فقیر فقرا بندازن حداقل آخرتشونو هم مثل دنیاشون آباد کنن...

      پاسخ ها

      • امیر

        من نمی دونم چرا واسه مردم حتی خدا هم تکلیف معین میکنیم.شما این نسخه رو برای خودت بپیچ . اون هم خودش می دونه با پولش چیکار کنه.مسئول سیر کردن مردم هم دولته نه نیک بخت. نه اینکه ازش خوشم می یاد تعریفش رو کنم

    • کمال فرزاد

      داری مبارکت باشه داداش عشق و حالشو ببر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ey val

      • vahid.shz

        منفی هاتو برم من

    • رضا

      خرج که از کیسه مهمان بود ............

      در تمام دنیا ورزشکاران پردرآمد هستند و هزینه می کنند ولی به همون اندازه تلاش می کنند و به تیمشان تعصب دارند ولی متاسفانه در این مورد هم ما از اونور بوم افتادیم ، پول میگیریم ولی تمرین تعطیل ، تعصب تعطیل و ....
      همین آقای نیکبخت زمانی که پرسپولیس بودن در اردوهای شب قبل از بازی با خودش
      پلی استیشن می برد که تو هتل بازی کنه ،
      واقعا" این تفکر چه قد می ارزد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • رضا94

      نیکبخت حیففففففففف که تو استقلالی هستی ......پول ما مردم رو بده به ماشین پز هم میدییییییی

    • ایلیا

      ما که بخیل نیستیم هر چه می خواهی ماشین عوض کن.
      ولی نظر من این است این سری یک فراری زرد رنگ بخری

    • حسن

      واقعا که, یاد داستان کباب همسایه افتادم. همه فوتبالیست ها انقدر پول دارن و نمی دونن چکار کنن از این کارا می کنن. یه جور کل کل واسه تک بودن ماشینشون سر تمرین هست که تو حرفاش هم مشخصه. ما یه فرقون نداریم حداقل تو سرپایینی ها سوار بشیم همش سوچ باباهه رو می پیچونیم. اونوقت این 6 ماه یبار ماشین عوض می کنه

    • ایرج

      اگه فوتبالست نبودی با اجازه الان باید گاری سوار میشدی پسر جان!!!!!

    • بدون نام

      از داشتن خودش نیس پول مردمو مفت مفت بهشون میدن نمیدونن باهاش چیکار کنن.اگه فقط یبار فقط یبار این فوتبالیستا یجایی به قول معروف یه افتخاری واسه مملکت میاوردن باز آدم میگفت اشکال نداره حقشونه.اما هیچ کار نکردن پس دارن حق مردم بدبختو میخورن بایدم تند و تند ماشین عوض کنن.شمام ازشون عکس بگیرین و اونا ...

    • بدون نام

      اه اه حالموبدکردهمش من من میکنه اراده میکردم توخونم بودوچرت وپرت های دیگه ادم مغروربیخود

    • علی

      متاسفانه گرد تازه به دوران رسیدگی از صورتش پاک نشده

    • محمود

      حیف از این پولها حیف.

    • sahar

      یارب مباد انکه گدا معتبر شود!!!!!

    • ناشناس

      خوشبحالت که داری.کاش ما هم داشتیم

    • SANA

      che rabti dare dozdi karde mage? az tavanayi va estedadi ke dashte pul daravorde .in kheyli ham khube va tahsin bar angize..

    • بیتا

      یعنی همه ی اینا به کنار این جمله اش به کنارررر
      ~~~~~~هنوز چند روز از تصمیمم نگذشته بود که یک دستگاه تی تی در پارگینگ خانه داشتم.از خودم خوشم می آمد که هر چه می خواستم به دست می آوردم......~~~~~
      از خودت خوشت اومد؟؟؟؟؟؟؟؟پوله مفت مردم و می ری خرج می کنی تازه با خودت حال می کنی؟؟؟ دسته یه بچه ام پول بدی هر چی بخواد می تونه بخره...والاااااااا......

    • منا

      خدا از سر تقصیراتشون بگذره چون نمیدونن که قارون زیر همون گنجش مدفون شد باید همه چیزو بذاره بره امیدوارم ایشون از اون دسته نباشه .

    • بهنام

      ای کاش عکسای دوران اول ورود به فوتبتلشون رو میدیدن و یاد گذشتشون میفتادن که کی بودن و چی شدن حالا دارن با پول خود مردم بهشون فخر میفروشن
      میانگین سطح سوادشون به زور از دیپلم بالاتر میره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حقاکه زدی توخال!ازحقوق کارمندجماعت کیلویی مالیات کم میکنن میدن به همین تازه به دوران رسیده های بیسواد

    • مسیو من

      به جان خودم بلد نیس اسم این ماشینایی که گفته رو بخونه مردم گفتن شنیده یاد گرفته. فوق لیسانس بیکار ودست به دهن داریم اونوقت1آدم بیسواد صحبت از همچین ماشینایی بکنه...
      خدایاشکرت

    • اصغر

      اگه منم مثل این آدم عوض این که برم کشتی میرفتم فوتبال وضم مثل این تازه به دوران رسیده بود.هرچی پوله میدن به این فوتبالیستا اگه یک دهم پولی رو که به اینا میدادن به ما کشتیگیرا میدادن شاید منم دیگه کارگر نبودم و الانم کشتی مو میگرفتم.

    • اصغر

      اگه منم مثل این آدم عوض این که برم کشتی میرفتم فوتبال وضم مثل این تازه به دوران رسیده بود.هرچی پوله میدن به این فوتبالیستا اگه یک دهم پولی رو که به اینا میدادن به ما کشتیگیرا میدادن شاید منم دیگه کارگر نبودم و الانم کشتی مو میگرفتم.

    • الهه

      چه حرفای بی ربطی می زنین؟از پول شماهابرداشته؟
      پول داره هرچی هم بخوادمیخره این عقده ای بازیاچیه؟!نمی تونین ببینین یکی باپولاش هرکاری میخوادمیکنه؟؟؟
      چقدحسودین؟!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اصلا بحث ندیدن و حسادت و عقده ای بازی ما نیست خانم جون....مهم اینه که برای این پول هایی که شما میفرماییدو ایشون بیل نزدن که...باز اگه تو زمین هم خوب دویده بود آدم میگفت ورزشکار خوبیه...پس تا چیزی رو نمیدونی اینجوری حرف نزن...البته که شما دخترا همتون کشته مرده ی همین چیزایی هستید که این آقا داره و حلال بودنش و شخصیت و سواد طرف براتون مهم نیست...

      • بهروز

        بحث حسودی کردن نیست خانم

      • امیر

        اگه بحث حسودی نیست پس چیه .حالا که این بدبخنها همه زندگیشون تو ویترینه همتون درفش کاویانی دست گرفتین که چی؟؟؟؟

      • بدون نام

        خانوم نمیدونی .... نگو

    • ناشناس

      عقده هاتو خوب تخلیه کن...شاید یک شب بخوابی وصبح ببینی همه چیزت را از دست دادی...تو هم که کمبود داری و انوقت هستش که دق میکنی

    • kasra khalvati

      tu jame,e pulayi heyfo meyl mikonan ke velkharjiye in agha pishe un pula adadi nis...
      kash in aqa va amsale in aqa be fekre unayi ke be shame shab hasratan...be unayike daro nadareshuno mifrushan ta pule ye koliyaro jur konan ta zende bemunan va.. va.. va.. be fekre injur adama ham bashan

    • hamid

      اومده بود هی ماشین بخره و عوض کنه یا بفوتباله؛ گرچه بازیش هم به درد نمیخوره

    • مهدی

      نوش جونت داداش . کور بشه هر کی نتونه ببینه. تونسته زحمت کشیده فوتبالیست شده . حالا می تونی برو فوتبالیست شو همچین پولایی در بیار

      پاسخ ها

      • lili

        آقا مهدی همه پول رو دوست دارن.ولی وقتی که فقط پول رو به فوتبالیستا بدن و همه بخوان برن فوتبالیست بشن اونوقت کسی نیس که بره کشتی گیر و وزنه بردار و دوومیدانی کار و تکواندوکار و ... بشه و بره توی المپیک مدال بگیره و رنکینگ کشورتو ببره بالا و تو پزشو بدی.

      • hossein

        akhe aziz ye chizi migi ina talash kardan bekhoda age ye 1saatam talash karde bashan hamash ba parti bazie aziz man to hamin shahrestane mahshahr ye bazikonaei didam ke vaghti mibinameshon delam vasashon misoze

      • بدون نام

        همین پولا رو به امثال احسان حدادی بدن ببینن نتیجش چی میشه تو المپیک

    • مهدي

      واقعا متاسفم وقتي كه نود درصد كشور برا ي پول سياه سگ دو ميزنن تا ته تهش يك پرايد كاركرده بخرند اونم با كلي بدبختي اونوقت بعضيا سره پز دادن ماه به ماه ماشين عوض ميكنن در حد لاليگا ولي بازي ميكنند در حد تيم هاي پايه

    • ناشناس

      بچه هابخدا با هیچکدوم ازدارایی هامون حتی تا دم ورودی قبرستونم نمیبرنمون الکی دل خوش نکید نه شما اقای نیکبخت نه بقیه ایناعین لباس اجاره ای هستن مثل سندرلا تایم داره مدت استفادشون .....براهمتون ارزوی سلامتی دارم رویاهاتون واقعیت بایییییییییییییییییی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مشكل دارايي نيستش مشكل اون مردمي هستند كه الان گرسنه اند و اون آقا با پول اونا دارن ماشين خريد وفروش ميكنن

    • افشین

      پول مفت مملکت رو وقتی به امثال شما بدن همین میشه

    • رسول

      بابا آدم تو این دنیا هیچی نداشته باشه فقط یه ذره شانس داشته باشه. من که اصلا به عدالت اعتقاد ندارم. تو این دنیا همیشه قوی حق ضعیف رو خورده. همه اونایی که انتقاد کردن اگه خودشونم جای نیکبخت بودن دست کمی ازش نداشتن .خودمم همینطور. همه جای دنیا همینه. فقط فرق ما با کشورای پیشرفته اینه که اونا با یه سیستم درست توزیع ثروت رو عادلانه تر کردن تا همه از یه رفاه نسبی برخوردار باشن.

    • صابر

      میدونم از این کارش و حرف من خوشتون نمیاد ولی خدایی تمریناتی که اونا میکنن خیلی سخته تو سرما تمرین تو گرما تمرین... ولی اونم کار درستی نمیکنه میاد پز ماشینش رو میره درسته زحمت کشیده ولی نباید مغرور بشه.

      پاسخ ها

      • امیر

        با این افکار کمنیستی که من می بینم دوستان دارن اوضاع ما از اینه که هست بدتر نشه بهتر نمی شه

      • محمد رضا

        آخه عزیز دل زحمتی که این میکشه زیاده یا زحمتی که یک کارگر شریف، یا یک نفر فنی کار آزموده، یک پزشک محترم، یا هزاران انسان با کارهای کاربردی ، هزاران گل توی فوتبال آنم فوتبال ما به ثمر برسه ذرهای باعث پیشرفت بشریت و رفاه هیچ انسانی نمی شود. اصلاً گیریم اینها خیلی هم کا درست واسه چی باید اینهمه پول باید بگیرند نهایت سالی 10-12 میلیون از سرشونم زیادی هست. مگر دنبال یک توپ دویدن چه ارزسی داره؟

    • مجید

      میدونید چقدر فقیر تو جامعه داریم.
      خدایا مسئولا چرا هیچ کاری نمی کنند.
      خدا یه نگاه کن ببین اینا را ...

    • يه كسي

      پسر جان اگه پول دارى برو باهاش حالشو بكن چرا به مردم پز ميدى
      انقد بدم مياد از آدم هايى كه................

    • ورزشکار بدبخت

      منم پول زیادی داشتم همچین کاری میکردم...خوب این همه پول چیکارش کنه؟
      باید یجوری حرومش کنه...از یه طرف میان پول آب و برق سالن های ورزشی رو از ما ورزشکارای فقیر بدبخت میگیرن ا زیه طرف هر چی در امد کشور هس میدن اینا بخورن..گناهی ندارن...میخوام بدونم تا حالا چندتا قرار داد زیر 350 داشته؟؟؟؟
      بخدا همینم خیییلی زیادشونه..مگه دارن چیکار میکنن.مثه قدیم سانتر بلند شاید یکی اومد فرجی شد سری تکون داد گل زدن همین...

    • فرزانه

      امیدوارم این پولها از گلوی تو و امثال تو پایین نره. ما که حلال نمی کنیم پول مالیات وبیت الماله. من نمیدونم رو چه حسابی این پولها رو به یه مشت ادم بدرد نخور مثل تو میدن که بری ماشین بازی !

    • زهرا

      تازه به درون رسیده پول ندیده

    • ناشناس تر

      امشب ديدين تو برنامه ٩٠به چه روزی افتاده بود؟كم مونده بود جلو دوربين گريه كنه،گهى پشت به زين و گه زين به پشت!
      اخرش رو هم ديديم چى شد،دنيا به كسي وفا نداره

    • محمد رضا

      متاسفانه نخبگان تحصیلکرده و واقعی کشورمون با دریافتی اندک حقوق ماهیانه کارهای بزرگ می کنند. ولی متاسفانه یک عده آدمیهایی که کارشون ارزش چندانی نداره اینچنین از پول بیت المال بهره می برند، ببینم آخر اگر این باشگاهها خصوصی بودند می توانستند آنقدر پول مفت به اینها بدهند. اصلاً ارزش کار اینها به چیست؟ یک پزشک یا یک مهندس یا سایر تحصیلکرده بعد از سالها تحصیل و تحمل رنج و مشقت 1/1000 در آمد اینها رو نداره تازه ارزش کار آنها کجا و ارزش بیکاری اینها کجا، حیف از این همه پول مفت.

    • شهره

      بعضیا تو این مملکت واسه یه لقمه نون از صبح تا شب جون میکنن بعضیام مثل این اقا با 2ساعت دوویدن میشن اینجوری......

    • سوریاش

      حیف از این پولهای بادآورده

    • sky

      گند زدی با این مصاحبه ات خوب خودتونو لو دادین خیالتون راحت که این پولا از بیت المال نیست

    • بدون نام

      اگر تو حاشیه نمیرفت یکی از موفق ترین بازیکنای لیگ بود

    • vahid

      shomaham darin berin pooz bedi. gorbe dastesh begosh nemiresid goft boo mideh

    • فرشته

      جناب علیرضا خان میخوام یه حرف خواهرانه بهت بزن : برادر عزیز ، إنقد که به فکر ماشین عوض کردنت هستی !!! یه خوورده م به فکر 50 سال دیگت باش روزه مرگتو میگم روزی که میمیری و هیچکدوم ازین ماشینا به دادت نمیرسه روزی که همه ثروت ت رو میزاری و میری روزی که تو اون روز تو هم مثه فقرا لباس می پوشی یه تیکه لباس سفید به اسم کفن...؟؟؟؟ به فکر اون روز باش یه ذره از این پولاتو واسه رضای خدا خرج کن به خدا قسم فقط اینه که واست می مونه..؟؟؟ من خودم الان کارشناسی ارشد میخونم شهریمو یکی از آدمایی که خیییییییییییلی بیشتر از تو پول داره میده یکی که ثروتش میلیارد هاس و با هوشو ذکاوت وتلاشش به دست آورده ولی مثه تو نیس و بلده چه طوری از ثروتش استفاده کنه همین خوده من بعد نمازم همیشه واسش سه تا سوره توحید(بابر با یک ختم قرآن) میخونم و...
      خلاصه اینکه برادر عزیز یه ذره به خدا و بنده هاش فک کن ، به این فک کن که اگه اراده کنه یکی از همین ماشیناتو که پوزشون میدی وسیله قبض روحت قرار بده .... ولی فعلا از روی لطف و رحمتش بهت فرصت داده پس قدر این فرصت رو بدون ؟؟؟!!!!!....

      پاسخ ها

      • ebi

        شما از کجا میدونیکه ایشون کمک نمیکنه؟؟
        این ماشینارو هم همون خدایی که قابض روح هستش بش داده

    • shadi

      har chi ke hast be khodesh marboote
      dost dare
      mitoone
      mikhare
      shomaha hamatoon darid ghezavat mikonid
      hala khobe to bakht azmai barande nashode ke enghad hers mizanid
      shoma ham age orze darid berid mesle on ye footbalist beshid
      shomaharo hatta vase toop jam kardan nemibaran
      in donya donyaye adamaye zerange ke fekreshon khob kar mikone
      shoma alan cheshetoon oftade be in bande khoda
      kheiliya hastan ke kheili rahat tar az ishoon pol darmiyaran

    • بدون نام

      من موندم چرا گیر دادین به این بنده خدا مگه فقط این پول میگیره اصلا فوتبال میبینین که میگین بلد نیست فوتبال بازی کنه وقتی نیکبخت میخواست بره تولیگ اسپانیا نصف مردم تلویزیونم نداشتن الکی قضاوت نکنین

    • mohamad

      پول شخصیت میاره-احترام میاره-سواد میاره-هر چیزی که فکرشو بگی میاره.اما در مورد فوتبالیستامون:1بازیکنای مقدونیه تایوان و زامبیاو... که تو لیگ4 کشورشون بازی میکنن رنگ تیم ملی ندیدن میان لیگ ما میشن اقای گل میشن بازیکن میلیاردی.تیم ملی که نگو بزرگترین افتخارمون 6تا به کره زدیم و استرالیا رو بردیم اونم قدیما که پولی بهشون نمیدادن الان پول میلیاردی میگیرن مربی میلیاردی میارن میرن با اردن مساوی میکنن به کره میبازن

    • رضا

      الان میگی ما برات چکارکنیم برو یه چیزی بگو در شان فوتبال باشه

    • ali

      اگه به همین اندازم به فکر پیشرفت تو فوتبال بودی باز یه حرفی!!!حیف این همه جوون با استعداد که حقشون خورده شده

    • سعید

      آدمی را آدمیت لازم است ن همین ماشین(لباس) زیباست نشان آدمیت.

    • حسين

      کاش با پول فوتبال بود كسيكه ۳ بار وزن كم ميکنه قطعا فوتبال هم نميتونه بازی کنه

    • فتح اله

      خدا وکیلی همین نیکبختی که این همه پول مفت مملکت را بهش دادند آیا میتونه دو تا روپائی با توپ فوتبال بزنه به خدا من موندم که این خدا چه حکمتی داره که آدمی مثل نیکبحت که اندازه 5 کلاس درس نخونده به این ثروت می رسه اونوقت تو این ممکلکت افرادی که واقعا از لحاظ علمی و اختراعات این همه تلاش می کنند و باعث سرافرازی مملکت میشن اونوقت به سختی باید امور زندگیشونو بگذرانند

    • بی نام

      یکی از بزرگان میفرماید:هیچ خشتی روی خشت دیگری نمی اید مگر اینکه حق یتیم یا مستضعفی خورده شود....

    • ebi

      خداوند در قرآن میفرماید:
      خدا به هرکس که بخواهد ثروت بی حساب میبخشد
      شما هم انقد حسودی نکنید زشته
      خدا به اون پول داده به شما هم قطعا چیزایی بخشیده که به اون نداده

    • نادیا

      اول می خام نظرمو درمورد دوستانی بگم ک چشم دیدن ادم موفق مثل علیرضا روندارن براتون باید متحسر بود ک اینقدر ادمهای متحجری هستین اگه ادمها جایی برای پیشرفت دارن وپیشرفتی کردن اولن لطف خدا بوده بعدم همت خودش ماشین یا چیزی ک حتما لیاقتشو داره ک خدا بهش داده پس ماچکاره ک حرص بخود میزنیم ماشینشم خیلی بهش میاد

    • امير

      حيف اون فوتبالت كه زود بيخيالش شدى

    • نادیا

      سلام دوستاران وشیفتگان ب قول ساره دادش علیرضابخصوص امیر باید بگم بیشترtvنگاه کن که سوتی ندی مژده ب همه شما دوستاران بدم ک داداشیمون قرارپرفروغ تراز ازهمیشه ب تیم استیل اذین گهر دورد اضافه بشه ماهم باتمام وجودازولی نعمتمون اقاامام رضامیخام ک مثل همیشه سایه نازنینشو ازروسرودست بابرکتشوازپشت علیرضای مهربون کم نکن ودراخرکامنتم ازبردارای مسول تشکر می کنم ک مجوزبازی صادرکردن

    • پژمان

      اينكه نيكبخت پولداره و ما بي پوليم مشكل نيكبخت نيست ريشه تو مسائلي داره كه تفسيرش تو اين صفحه ها نمي گنجه شايد هر كدوم از ما كه الان اونو نصيحت مي كنيم و بهش راهكار ميديم جاي اون بوديم همين كارها رو ميكرديم و ...

    • شایان

      نیکبخت واحدی اون تی تی رابه من میدی

    • نادیا

      سلام اگه ب شما میگن فن بایددر هرچی فن پیج بایدگل گرفت چرا بعضی ادم هامثل فرشته بایداینقدر عقده ای باشن اگه دوست نیستین دشمنم نباشین از مدیر سایت متعجبم ک بااینجور کامنت های بی محتوا سایتو زیر سوال می بره علیرضا ا ین همه مشکل داره بااین فن های بی تعصب بایددلش ب چی خوش باشه

    • علیرضا

      بهترین چپ ایران بودی. اگه اراده کنی و تیم ملی بره جام جهانی فیکس بازی میکنی. اونایی هم که میگن لیسانسن و بیکار تقصیر خودشونه. هدفشو دنبال کرده تو رشته خودش زحمت کشیده پول گرفته نوش جونش.چرا نمیگین 100 هزار نفر بهش فحش نا حق میداد کدوم یک از شما هایی که میکین پول مفت تحمل این چیزا رو داشتین؟ با اینکه من یه استقلالی ام اما باز نیکبخت رو عشقه.

    • شیوا

      ایول داری بابا منم عاشق ماشین بازیم میدونم چی میگی وچه حالی داره

    • نادیا

      راستش قصدکامنت گذاشتن نداشتم اما کامنتهای بقیه روک خودم خونم ب جوش امد چراماادمها اگه بشه اسم خیلیهامونوادم گذاشت نمگن اشرف مخلوقاتیم پس جرااز کسی ک شناخت کافی ندارم اینقدرباقاتیعت نظر میدیم اگه خیلی از ماتوان خرید یک پیکی روهم نداریم گناه بقیه چیه یاخودمون عرضه نداریم بهش برسیم یاخدانمی خاد پس ماهاروتوگور هم نمی ذارن

    • حامد

      میبینم بد جوری همه حرص می خورید !؟
      منم فوتبالیست هستم باور کنید پول از حلالم حلال تره! سختی هایی که ما می کشیم شما 1 ساعتش رو هم نمی تونید تحمل کنید!
      پس لطفا سکوت!

    • بهزاد

      این آقای نیکبخت واحدی مثل اینکه یادش رفته بود آن موقع که تو ابومسلم بود با گرمکن تیمش به عروسی دوستش رفته بود دوست نزدیک من در آن عروسی بوده اون موقع زیاد نیکبخت واحدی رو نمیشناختند حالا که به پول و پله رسیده تیپ و قیافه اش رو برای ما عوض کرده و برای ما ماشین بازی میکنه به قول دوستمون با پول بیت المال برو یک کم از وحید هاشمیان و کریم باقری یاد بگیر که چطوری و بدون قیافه و پز دادن به مردم زندگی میکنند

    • مریم

      سلام حسرتت مونده به دلم انشالله به سرت بیاد تا بفهمی عاشق شدن یعنی چه

    • مهران

      خدا به همه عقل ومنطق داده حالا علیرضا بکار برده داره لذت دنیارو میبره.

    • بدون نام

      جون

    • ایمان

      آقا نیکبخت حقش بود آدم خوبی ه

    • بدون نام

      اخه نیکبخت،اگر پول داشت این روزگارشنبودپول بلیط ترکیه،راقرض منکنه ماشین،چی،کشکه،چی،یه،زمانی،بدبخت،ماشین،صاحب،خونشه،میگرفت،یه،سرتمرینی،که بگن نیکبخت،عجب،ماشینی داره کوماشین،بدبخت،برای،نان،شب،لنگه،لنگه،گذشت،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج