جاباما
۳۰۴۴۴۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

«دودکش» مخاطبان را سورپرایز می‌کند

بهنام تشکر که این روزها مقابل دوربین سریال نوروزی «دودکش» ایفای نقش می‌کند، گفت: با اتفاقات جدیدی که در «دودکش» خواهد افتاد، به نظر می‌رسد مخاطبان این مجموعه در ایام نوروز سورپرایز شوند.

خبرگزاری ایسنا: بهنام تشکر که این روزها مقابل دوربین سریال نوروزی «دودکش» ایفای نقش می‌کند، گفت: با اتفاقات جدیدی که در «دودکش» خواهد افتاد، به نظر می‌رسد مخاطبان این مجموعه در ایام نوروز سورپرایز شوند.

بازیگر نقش نصرت در سریال «دودکش» درباره‌ی تغییرات سری دوم این مجموعه به کارگردانی محمدحسین لطیفی بیان کرد: همه کاراکترهایی که در سری اول «دودکش» حضور داشتند، در کنار هم هستند اما نقش‌های فرعی کمی تفاوت کرده است. فیلمنامه سری دوم همان‌طور که اطلاع‌رسانی شده است، توسط کوروش نریمانی با انشاء خودش نوشته می‌شود و قطعا با کار برزو نیک‌نژاد تفاوت خواهد داشت.

«دودکش» مخاطبان را سورپرایز می‌کند

وی ادامه داد: آقای لطیفی که کارگردانی سری اول از «دودکش» را برعهده داشت، در سری دوم نیز با همان کارگردانی هوشمندانه‌اش «دودکش» را می‌سازد. رابطه کاراکتر نصرت و فیروز هم مثل سری اول خواهد بود و همچنان با هم کَلکَل خواهند داشت. از طرفی اتفاقاتی که برای کاراکتر نصرت خواهد افتاد نسبت به سری اول بهتر خواهد بود.

او در ادامه اظهار کرد: به نظرم «دودکش» بهتر و جذاب‌تر از سری اول خواهد شد؛ چراکه قرار است اتفاقات جدیدی در داستان سری دوم رخ بدهد.

بهنام تشکر در پایان درباره‌ی روند تولید این مجموعه نوروزی اعلام کرد: گروه سازنده این روزها همه تلاشمان را می‌کنند تا «دودکش۲» را به پخش نوروزی برسانند. در حال حاضر در خیابان ایتالیا که لوکیشن اصلی داستان است مشغول تصویربرداری هستیم و همه کاراکترها مقابل دوربین ایفای نقش می‌کنند. تاکنون شش الی هفت قسمت از تصویر برداری به پایان رسیده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج