۳۰۴۴۹۷
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

فروزان: پرسپولیس ۳ بار به من پیشنهاد داد

دروازه‌بان تیم فوتبال راه آهن ، گفت: از اینکه تیمم باخت ناراحتم اما خوشحالم از اینکه استقلال ۳ امتیاز دیگر در راه قهرمانی کسب کرد.

خبرگزاری ایسنا:‌ دروازه‌بان تیم فوتبال راه آهن ، گفت: از اینکه تیمم باخت ناراحتم اما خوشحالم از اینکه استقلال ۳ امتیاز دیگر در راه قهرمانی کسب کرد.

محسن فروزان پس از شکست یک بر صفر راه‌آهن مقابل استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من به سختی دروازه‌ تیمم را بسته نگه داشته بودم. برای من مهم این است که روی اشتباه داور گل نخورم. این موضوع مرا خیلی ناراحت می‌کند. من از اینکه تیمم باخت ناراحتم، اما خوشحالم از اینکه استقلال سه امتیاز دیگر در راه قهرمانی کسب کرد.

وی در خصوص اینکه قبل از شروع بازی به سمت رحمتی رفته و با او دست داده است، تصریح کرد: این اتفاقات مربوط به گذشته است. وظیفه‌ام بود که به سمت رحمتی رفته و با او دست بدهم.

دروازه‌بان تیم فوتبال راه‌آهن در خصوص مشکلات مالی تیمش خاطر نشان کرد: مشکلات مالی را همه باشگاه‌ها دارند و ما هم داریم. این مشکلات باید زودتر حل شود وگرنه به تیم ضربه می‌زند و در ادامه بازی‌ها به مشکل می‌خوریم. همه سعی و تلاش خود را می‌کنیم تا با لطف خداوند در لیگ برتر بمانیم.

فروزان در پاسخ به این پرسش که چرا پیش از شروع بازی به سمت تماشاگران دو تیم استقلال و راه‌آهن رفته و برای آنها گل پرتاب کرده است، گفت: وظیفه من بود که این کار را انجام دهم. من از بچگی استقلالی بودم و با اینکه از این تیم جدا شدم فکر، ذکر و قلبم با استقلال است. هواداران بدون هیچ منتی یک سال برای من زحمت کشیدند و من نمی‌توانم زحمت آنها جبران کنم، به همین دلیل پیش از شروع بازی به سمت آنها گل پرتاب کردم.

وی در خصوص اینکه آیا باشگاه پرسپولیس به وی پیشنهاد حضور در این تیم را داده است، گفت: این موضوع واقعیت دارد. آنها سه بار به من پیشنهاد دادند، اما با توجه به اینکه من یک استقلالی هستم تا الان قبول نکرده و قبول هم نخواهم کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ali

      به نظرم یه بازیکن حرفه ای هیچ وقت همچین حرفی نمیزنه که آقای فروزان گفتن به نظرتون آقای فروزان تو کدوم تیم موفق میشد.پرسپولیس یا راه آهن؟

    • میلاد

      دیگه اینقد چاپلوسی لازم نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج