۳۰۴۸۹۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ویدئو چک از والیبال به فوتبال رسید

بدون شک استفاده کردن از ویدئو چک در دنیای فوتبال انقلاب بزرگی در این رشته ورزشی به راه خواهد انداخت.

خبرآنلاین: بدون شک استفاده کردن از ویدئو چک در دنیای فوتبال انقلاب بزرگی در این رشته ورزشی به راه خواهد انداخت.

ویدئو چک در والیبال خیلی از مشکلات را حل کرده است.گاهی داور نمی بیند و گاهی خط نگه دار.گاهی سرعت توپ آنقدر زیاد است که باید هم به تیم داوری حق داد که چشمان شان میلیمتری خطا کند و امتیاز را به نفع یک تیم صادر کنند.

با این حال ویدئو چک انقلابی بزرگی در والیبال به راه انداخت.با این روش خیلی از حق ها ناحق نمی شود و اگر مربیان و بازیکنان یک تیم به تصمیم داوران اعتراض داشته باشند بازبینی صحنه خط بطلانی می کشد روی تمام شک و شبهات.

از والیبال که بگذریم قرار است این انقلاب به یکی دیگر از مهیج ترین رشته های ورزشی آورده شود.رشته فوتبال که طرفداران زیادی در جهان دارد.در فوتبال اتفاقات زیادی می افتد.توپ های زیادی از خط دروازه عبور نمی کند و داوران آن را گل اعلام می کنند و بلعکس.

گاهی اوقات صحنه های برخورد توپ به دست در محوطه ۱۸ قدم آنقدر مشکوک است که با چشم مسلم هرگز نمی توان آن را تشخیص داد اما آیا ویدئو چک در فوتبال می تواند مثل والیبال نتیجه بخش باشد؟

رویترز در گزارشی در این مورد نوشته است:«همیشه این موضوع مطرح بوده که ویدئو چک به فوتبال راه پیدا کند اما این پیشنهاد با مخالفت پلاتینی روبرو بوده است.حالا که او محروم است می شود این طرح را پیاده کرد.

بر اساس این طرح قرار است فناوری ویدئو چک در چهار زمینه گل شدن یا نشدن، کارت‌های قرمز، پنالتی‌ها و مشخص کردن اشتباهات داوری فناوری به کمک داوران بیاید.

فعلا هم همه چیز آزمایشی است و در لیگ دسته دوم ایتالیا مورد بررسی قرار می گیرد.به این ترتیب اگر همه شرایط فراهم باشد از دو سال آینده این فناوری در سراسر فوتبال جهان مورد استفاده قرار می گیرد.

این در حالی است که جیانی اینفانتینو رییس جدید فیفا درباره این موضوع گفت: تصمیمی تاریخی برای فوتبال گرفتیم. نشان دادیم که به جامعه جهانی گوش می‌دهیم. باید هوشیار باشیم و نشان دهیم که عصر جدیدی در فیفا آغاز شده است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج