۳۰۵۰۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تساوی تیم ملی فوتبال ایران برابر تونس

تیم ملی فوتبال کشورمان در شرایطی دیدار دارکاتی برابر تیم ملی فوتبال تونس را با تساوی به پایان رساند.

خبرگزاری مهر: تیم ملی فوتبال کشورمان در شرایطی دیدار دارکاتی برابر تیم ملی فوتبال تونس را با تساوی به پایان رساند که دو بار از این تیم آفریقایی پیش افتاد اما به خاطر ضعف در ساختار دفاعی دوباره دروازه‌اش باز شد تا در نهایت بازی با تساو به پایان برسد.

تیم ملی فوتبال کشورمان که در اردوی تدارکاتی مجارستان حضور دارد، چهارشنبه شب در دیداری تدارکاتی به مصاف تونس رفت.

در این دیدار دوستانه که در ورزشگاه شهر "کشکه مت" مجارستان برگزار شد، تیم ملی فوتبال کشورمان برابر حریف به تساوی ۲ بر ۲ دست پیدا کرد.

ملی پوشان ایران که در این دیدار بازوبند مشکی وارد زمین شده بودند تا با هموطنان زلزله زده آذربایجان همدردی کنند، نیمه اول نتوانستند نمایش خوبی داشته باشند اما در نیمه دوم روی درخشش محمدرضا خلعتبری به دو گل رسیدند.

در دقیقه ۵۶ خلعتبری از درون محوطه جریمه گل اول را وارد دروازه حریف کرد اما سه دقیقه بعد ضعف ساختار دفاعی تیم ملی کار دست کی روش داد و "عمار جمال" گل تساوی را به ثمر رساند.

در ادامه ملی پوشان کشورمان در دقیقه ۶۰ به گل برتری دست پیدا کردند. در این دقیقه بازهم محمدرضا خلعتبری با جا گذاشتن دو بازیکن تونس در محوطه جریمه توپ را روی سر محمد قاضی فرستاد تا این بازیکن دومین گل ایران را به ثمر برساند اما باز هم ضعف دفاعی باعث شد تیم تونس در دقیقه ۸۳ توسط "ایسام جمعه" گل تساوی را به ثمر برساند.

تیم ملی تونس در آخرین رنکینگ اعلام شده از سوی فیفا رتبه چهل و یکم جهان و هفتم قاره آفریقا را در اختیار دارد و این در حالی است که تیم ملی فوتبال کشورمان به عنوان چهارمین تیم قاره آسیا در جهان چهل و هشتم است.

تیم ملی فوتبال ایران خود را برای دیدار با لبنان در هفته چهارم از مرحله چهارم و نهایی مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ در قاره آسیا می کند که روز سه شنبه ۲۱ شهریورماه در بیروت برگزار می شود.

شاگردان کی‌روش در مرحله چهارم و نهایی مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ در قاره آسیا با تیم‌های کره جنوبی، قطر، ازبکستان و قطر هم‌گروه است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج