۳۰۵۰۶۸
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

بازداشت برادر سلطان کوکائین ایران

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر از دستگيری برادر پنجک خبر داد و گفت: از دستگاه‌های قضايي درخواست مي كنم تا به وضعيت خانواده حسين پنجك رسيدگي كنند.

خبرگزاری میزان: رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر از دستگيری برادر پنجک خبر داد و گفت: از دستگاه‌های قضايي درخواست مي كنم تا به وضعيت خانواده حسين پنجك رسيدگي كنند.

سردار علي مویدي درباره پرونده پنجک(سلطان کوکائین ایران) اظهار داشت: پس از دستگیری متهم اصلی خانواده او همچنان اقدام به قاچاق مواد مخدر می کنند تا خلا او احساس نشود. ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ۲۰ روز قبل در یک عملیات پیچیده برادر پنجک را در یک عملیات پیچیده شناسایی و دستگیر کردند.

وي با بيان اين مطلب كه تا چه زمانی اين خانواده بايد سلامت جامعه را به خطر اندازد، گفت:تكليف اين خانواده همچنان در هاله‌‎ای از ابهام است.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر در خاتمه تصريح كرد: از دستگاه قضايی درخواست می‌كنم تا پس از محاکمه متهم اصلی به موضوع خانواده او نیز ورود کند. پلیس مواد مخدر در صورتی که هریک از اعضای این خانواده را با مواد دستگیر کند پرونده آنها را به دستگاه قضایی می سپارد.

حسین پنجک یکی از بزرگترین قاچاقچیان مواد مخدر کوکائین کشور بود که اردیبهشت سال گذشته در عملیات ویژه ای شناسایی و دستگیر شد. متهم که بیش از ۱۷ سابقه دستگیری اط سوی پلیس دارد پس از اینکه ثزوتش از راه فروش مواد مخدر به ۴۰ میلیارد تومان رسید در یک جشن شبانه با هزینه چهار میلیارد تومان میهمانی میلیاردر شدن برگزار کرد.

از متهم ۳۲ ساله چندین خودرو لوکس و قایق تفریحی کشف و ضبط شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برادر پنجک چی کرده؟

    • بدون نام

      دمش گرم....سلطان کوکولی!!!!خدایی از شیشه و کراک و این آشغالها خیلی بهتره حداقل منشا گیاهی داره...طرف 32 سالشه 17 بار سابقه داره و 40 ملیارد بادآورده و 4 ملیارد خرج مهمونی...واقعا نابغس ای کاش تو راه درست استفاده میکرد هنرشو

    • بدون نام

      حتما عفو خورده وآراد می شود

    • بدون نام

      یعنی این فرد از بابک زنجانی جرمش کمتره.این فرد که باید به اعدام محکوم می شد.چرا 17بار آزادش کردن. این فرد جرمش معتاد کردن جونا ی مملکته باید زنده بمونه.ولی بابک زنجانی رو سریعا اعدام میکنن..............................

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج