۳۰۵۰۸۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

سرپناه هلال احمر برای مسافران نوروزی

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آمادگی برای تغذیه اضطراری ۱۶۰ هزار مسافر نوروزیخبر داد و گفت: آمادگی لازم برای اسکان اضطراری ۹۰ هزار تن از مسافرین نوروزی نیز وجود دارد.

خبرگزاری میزان: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آمادگی برای تغذیه اضطراری ۱۶۰ هزار مسافر نوروزیخبر داد و گفت: آمادگی لازم برای اسکان اضطراری ۹۰ هزار تن از مسافرین نوروزی نیز وجود دارد.

در نشست خبری تشریح برنامه های جمعیت هلال احمر که صبح امروز در سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر برگزار شد، ناصر چرخ‌ساز، درباره منابع به‌کارگیری شده درطرح نوروزی ۹۵، با اشاره به این که در مجموع یک‌هزار و ۲۷۳ پایگاه و پست امداد و نجات در ایام نوروز فعال خواهد بود، گفت: بر این اساس ۵۰۱ پایگاه ثابت، ۵۷۱ پست موقت، ۱۸۵ پست سیار، ۱۶ پست هوایی و بکارگیری ۵ هزار ۱۹۷ نفر روز نیروی عملیاتی در نوروز ۹۵ برای خدمت‌رسانی به هموطنان فعال است.

آمادگی برای تغذیه اضطراری ۱۶۰ هزار مسافر نوروزی

وی با اشاره به رشد ۴ درصدی منابع در نوروز ۹۵، نسبت به طرح ملی امداد و نجات سال گذشته، افزود: در مجموع ۳ هزار و ۳۴۷ دستگاه خودرو و تجهیزات امدادی شامل یک‌هزار و ۲۶ دستگاه آمبولانس، یک‌هزار و ۲۸۲ خودروی امدادی، ۴۷۵ دستگاه موتورسیکلت امدادی، ۳۶۴ دستگاه خودروی نجات، ۱۲۲ دستگاه موتور آمبولانس، ۵۰ دستگاه خودروی ویژه عملیاتی، ۱۹ فروند بالگرد امدادی، ۱۱ دستگاه خودروی ارتباطات، در طرح نوروی امسال برای امدادرسانی آماده است.

چرخساز با اشاره به آمادگی جمعیت هلال احمر برای تغذیه اضطراری ۱۶۰ هزار نفر مسافر نوروزی خاطر نشان کرد: همچنین آمادگی لازم برای اسکان اضطراری ۹۰ هزار تن از مسافرین نوروزی نیز وجود دارد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر درباره تفاوت‌های طرح نوروزی ۹۵ هلال‌احمر با سال گذشته، مطرح کرد: برنامه‌ریزی به‌منظور مدیریت یکپارچه طرح و ارزیابی آن با همکاری ستاد و سازمان‌های جمعیت، طراحی و اجرای سامانه مدیریت عملیات (IMS) برای مدیریت بهینه طرح، اجرای برنامه های پژوهشی و طرح‌های مطالعاتی همزمان با اجرای طرح، به‌کارگیری سامانه آنلاین در ارزیابی طرح ملی امداد و نجات نوروزی و به‌کارگیری تجربه پیشکسوتان و بازنشستگان در ارزیابی طرح از جمله تازه‌های طرح نوروزی امسال است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج