جاباما
۳۰۵۰۹۰
۵۰۳۴
۵۰۳۴
پ

داستان ترسناک آمریکایی با لیدی گاگا

لیدی گاگا خواننده، ترانه‌سرا و بازیگر امریکایی از بازگشت خود به تلویزیون و حضور در فصل ششم سریال موفق «داستان ترسناک امریکایی» خبر داده است. گاگا در گفت‌وگوی روز گذشته خود با شبکه رادیویی «نیویورک سیتی» اعلام کرد قرار است در سری جدید سریال محبوب شبکه اف‌ایکس جلوی دوربین برود.

آی سینما: لیدی گاگا خواننده، ترانه‌سرا و بازیگر امریکایی از بازگشت خود به تلویزیون و حضور در فصل ششم سریال موفق «داستان ترسناک امریکایی» خبر داده است. گاگا در گفت‌وگوی روز گذشته خود با شبکه رادیویی «نیویورک سیتی» اعلام کرد قرار است در سری جدید سریال محبوب شبکه اف‌ایکس جلوی دوربین برود.

داستان ترسناک آمریکایی با لیدی گاگا

کم‌تر از یک هفته پیش، لیدی گاگا در هشتاد و هشتمین مراسم اهدای جوایز آکادمی با معرفی جو بایدن روی صحنه رفت و ترانه «تا وقتی سر خودت بیاد/ Til It Happen to You» را با حضور جمعی از قربانیان آزار و اذیت جنسی اجرا کرد. او که برای همین ترانه در فهرست نامزدهای اسکار امسال قرار داشت، در رقابت با سم اسمیت خواننده ترانه فیلم جدید جیمز باند - «نوشته روی دیوار» - شکست خورد و به عقیده خیلی‌ها تصمیم اعضای آکادمی در انتخاب بهترین ترانه سال، او را رنجیده‌خاطر ساخت.

در هر حال، اجرای گاگا در عرصه بازیگری و در نقش شخصیت «الیزابت جانسن/ کنتس» در «داستان ترسناک امریکایی: هتل» به قدری مورد توجه منتقدان و بینندگان تلویزیون قرار گرفت که دو ماه پیش، جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن سریال کوتاه یا تله‌فیلم را برایش به همراه داشت. خواننده ۲۹ ساله بُرد این جایزه را «یکی از بزرگ‌ترین لحظات زندگی‌اش» دانست.

به گزارش آی‌سینما به نقل از ورایتی، خواننده نامزد اسکار در مصاحبه خود با «نیویورک سیتی» تاکید کرد بازگشتش به فصل جدید این درام ترسناک قطعی است، اما نمی‌تواند وارد جزییات بشود و اطلاعات دقیق‌تری در اختیار شنوندگان قرار بدهد. در عین حال، مسئولان شبکه اف‌ایکس نیز فعلا سکوت کرده‌ و از اظهارنظر در این‌باره خودداری کرده‌اند.

چنانچه بازگشت گاگا به این سریال قطعی شده باشد، بسیار بعید است که او دوباره در نقش قبلی‌اش («کنتس») جلوی دوربین برود، چرا که هر فصل «داستان ترسناک امریکایی» روایتگر داستانی جدید، همراه شخصیت‌هایی جدید است. هر چند، سابقه داشته که بازیگرهای آن ثابت باقی بمانند و صرفا در نقشی جدید جلوی دوربین بروند. نوامبر گذشته بود که مسئولان اف‌ایکس از قطعی شدن ساخت فصل ششم سریال خبر دادند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج