۳۰۵۱۰۵
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (۴)

کیث کیمبل، از وبسایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند.

برترین ها - ترجمه از سولماز محمودی: کیث کیمبل، از وبسایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند. متاکریتیک وبسایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (4)

آخرین فیلم جف نیکولز (کارگردان/نویسنده) با عنوان "ویژه نیمه شب" (Midnight Special) بعد از اکران در برلین نقدهای خوبی دریافت کرد. این فیلم که روز ۱۸ مارس در ایالات متحده اکران می شود، ماجرای پدری (با بازی مایکل شانون) را روایت می کند که برای محافظت از پسرش آلتون (با بازی جیدن لیبرهر) و پرده برداشتن از واقعیت پنهان در ورای نیروهای ویژه پسرش، از دست تندروهای مذهبی (به رهبری سم شپارد) و دولت فدرال به سرکردگی آدام درایور، فرار می کند. فیلم سینمایی "ویژه نیمه شب" فیلمی در ژانر تعقیب و گریز است که پایانی علمی-تخیلی دارد.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (4)


جوآن (با بازی جنیفر جیسون لی) نام زنی است که به خانه جدیدی نقل مکان می کند تا هزینه های مراقبت از پسرش جیمز (با بازی کمرون موناهان) که به کما رفته را کاهش دهد. وقتی بِل (با بازی بلا ثورن) دوقلوی جیمز شاهد رخ دادن اتفاقاتی عجیب و غریب در آن حوالی می شود می فهمد که آنها به خانه شوم معروف امیتی ویل نقل مکان کرده اند. فیلم سینمایی ترسناک "امیتی ویل: بیداری" (Amityville: The Awakening) به کارگردانی فرانک خلفون روز اول آوریل 2016 روی پرده سینماها می رود.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (4)


فیلم سینمایی "تاریکی" (The Darkness) ، فیلم جدید گرِگ مک لین، کارگردان فیلم های "ولف کریک" 1 و 2 (Wolf Creek) است که در این فیلم ستاره هایی مانند کوین بیکون، رادها میچل، دیوید مازوز و لوسی فرای در قالب خانواده ای بازی می کنند که پس از رفتن به گرند کانیون به خانه خود برمی گردند ولی در بازگشت با نیرویی ماورا الطبیعه روبرو می شوند که از ترس ها و آسیب پذیری آنها تغذیه می کند. این فیلم ترسناک روز جمعه 13 مه 2016 اکران می شود.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (4)


نقدهای اولیه در مورد فیلم "999" (Triple 9) به کارگردانی جان هیلکوت (کارگردان فیلم های "پیشنهاد"، "جاده" و "بی قانون") متفاوت بوده است. این فیلم پُرستاره که همین هفته اکران می شود بازیگرانی مانند کیسی افلک، وودی هارلسون، کیت وینسلت، آرون پُل، چیوتل اجیوفور، آنتونی مکی، نورمن ریدس، گل گدوت، کلیفتون کالینز جونیور و تریسا پالمر را دارد. قصه فیلم در مورد گروهی از مجرمین و مأمورین پلیس فاسد است که نقشه قتل یک مأمور پلیس را می کشند تا بزرگترین سرقت خود در شهر آتلانتا را عملی کنند.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (4)


"رئیس" (The Boss) نام فیلمی کمدی با بازی ملیسا مک کارثی است که ماجرای میشل دارنل را روایت می کند که بخاطر معاملات پنهانی به زندان فرستاده می شود. پس از آزادی وی خودش را آماده می کند تا تبدیل به یکی از محبوب ترین شخصیت های آمریکا شود، ولی طبیعتاً افرادی که او زندگی شان را نابود کرده به آسانی کارهای او را فراموش نمی کنند. کارگردان این فیلم بن فالکون، همسر مک کارثی، است که فیلمنامه آن را مشترکاً نوشته اند. "رئیس" روز هشتم آوریل اکران می شود و بازیگرانی همچون کریستن بل، کریستن شال، کیثی بیتز، پیتر دینکلیجريال سسیلی استرانگ و مارگو مارتیندیل در آن نقش آفرینی می کنند.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (4)


تایکا وایتیتی نویسنده/کارگردان فیلم "آنچه در سایه ها انجام می دهیم" (What We Do in the Shadows) فیلمی اقتباسی از رمان "خوک وحشی و آب تره" نوشته بری کرامپ ساخته است. این فیلم داستان ریکی (با بازی جولیان دنیسون) پسربچه ای شهری را روایت می کند که با خانواده جدیدی که او را به فرزندی پذیرفته اند خو می گیرد. خاله بلا و دایی هِک (با نقش آفرینی ته ویاتا و سم نیل) خانواده جدید او هستند که در حومه شهری در نیوزیلند زندگی می کنند. ریکی مجبور می شود به خانه جدیدی نقل مکان کند بنابراین او و دایی هک فرار می کنند. فیلم سینمایی "جستجوی وایلدرپیپل" (Hunt for the Wilderpeople) در جشنواره ساندنس امسال استقبال گرم و خوبی دریافت کرد و تریلر بین المللی این فیلم کاملاً گواه بر این موضوع است.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (4)


از میان بازیگرانی که در فیلم موفق و تحسین شده و برنده اسکار "ببر خیزان، اژدهای پنهان" (Crouching Tiger, Hidden Dragon) ساخته انگ لی در سال 2000 بازی کرده بودند، فقط میشل یئو در دنباله جدید این فیلم با عنوان "ببر خیزان، اژدهای پنهان: شمشیر سرنوشت" (Crouching Tiger, Hidden Dragon: Sword of Destiny) نقش آفرینی خواهد نمود. اولین نقدی که از این فیلم شده مدعی است که این فیلم تقلید ضعیفی از فیلم اصلی است و تریلر جدید آن چیزی بر خلاف این ادعا نمی گوید. بازیگران دیگر این فیلم دانی ین، جیسون اسکات لی، یوجینیا یوان، جوجو چن و هری شام جونیور هستند و یوئن وو-پین، فیلمساز و بدلکار افسانه ای هنرهای رزمی، این فیلم را که این هفته در نتفلیکس پخش می شود را کارگردانی نموده است که بر روی پرده های آیمکس و نه سالن های معمولی سینما نیز اکران خواهد شد.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (4)


در فیلم زندگی نامه ای "زاده شدن برای آبی بودن" (Born to be Blue) ایتان هاوک نقش چت بیکر، خواننده جاز و نوازنده ترومپت را بازی می کند. رابرت بادرو فیلمنامه آن را نوشته و خودش کارگردانی کرده است. این فیلم زندگی بیکر در دهه شصت و اعتیاد او به هروئین و بازگشتش به زندگی عادی را به تصویر می کشد. اکران این فیلم در جشنواره تورنتوی 2015 نقدهای خوب و مثبتی برایش آورد و هاوک بخاطر بازی اش در این فیلم مورد تحسین قرار گرفت. این فیلم قرار است روز 25 مارس به اکران عمومی دربیاید.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (4)


بیش از 30 سال پس از فیلم "ماجرای بزرگ پی-وی"، پل روبنز با فیلم کمدی "تعطیلات بزرگ پی-وی" (Pee-wee's Big Holiday) در نقش پی-وی هرمان باز می گردد و با ملاقات با یک غریبه اسرارآمیز (با بازی جو مانگانیلو) تصمیم می گیرد که به سفر برود. جان لی این فیلم را کارگردانی نموده و جسیکا پولی، عالیه شوکت و استفانی بئاتریز در این کمدی نقش آفرینی نموده اند که قرار است روز هفدهم مارس یعنی یک روز قبل از پخش در نتفلیکس اکران گردد.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (4)

اخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلم هایی که قرار است ساخته شوند:

• فیلم سینمایی "جنگ ستارگان: اپیزود هشتم" (Star Wars: Episode VIII) به نویسندگی و کارگردانی رایان جانسون و با بازیگران جدیدی همچون بنیچو دل تورو، لائورا درن و کلی ماری تران، روز ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ اکران می شود.

• دنباله فیلم "بلید رانر" (Blade Runner) به کارگردانی دنیس ویلنوو، بازیگرانی همچون هریسون فورد و رایان گاسلینگ را خواهد داشت و روز ۱۲ ژانویه ۲۰۱۸ اکران خواهد شد.

• فیلم سینمایی "جان ویک: فصل ۲" (John Wick: Chapter ۲) روز دهم فوریه ۲۰۱۷ روی پرده سینماها خواهد رفت.

• فیلم "دیوار بزرگ" (The Great Wall) به کارگردانی ژانگ ییمو و با بازی مت دیمون قرار است روز ۱۷ فوریه ۲۰۱۷ اکران گردد.

• استودیوی آمازون فیلم بعدی وودی آلن را خواهد ساخت که فیلمی کمدی رمانتیک مربوط به دهه سی با بازیگرانی همچون استیو کارل، جسی آیزنبرگ، جینی برلین، بلیک لایولی، پارکر پوزی، کریستن استوارت، کوری استول و کن استات است. (منبع: Variety)

• جولیان مور در حال مذاکره برای بازی در نقش ضدقهرمان دنباله فیلم "کینگزمن: سرویس مخفی" (Kingsman: The Secret Service) است. (منبع: Heat Vision)

• کریستین بیل و اسکات کوپر کارگردان فیلم "خارج از کوره" (Out of the Furnace) دوباره قرار است با هم در فیلم "دشمنان" (Hostiles) همکاری کنند. این فیلم درباره یک سروان ارتش است که مسئولیت اسکورت کردن یک رئیس قبیله شایان که در حال مرگ است و خانواده اش به سوی سرزمین های قبیله ای شان را بر عهده می گیرد. (منبع: Variety)

• کیرا نایتلی در حال مذاکره برای نقش آفرینی در نقش کاثرین بزرگ در فیلم زندگی نامه ای باربارا استرایسلند درباره این حکمران روس است. (منبع: TheWrap)

• رایان رینلودز در حال مذاکره برای پیوستن به ربه کا فرگوسن در فیلم علمی-تخیلی "زندگی" (Life) ساخته دنیل اسپینوزا است. (منبع: Deadline)

• به جسیکا چستین پیشنهاد بازی در نقش اصلی در فیلم "بازی مولی" (Molly's Game)، اولین تجربه کارگردانی آرون سورکین، داده شده که فیلمی اقتباسی از زندگینامه مولی بلوم است. (منبع: TheWrap)

• امیلی بلانت در حال مذاکره برای بازی در نقش مری پاپینز در دنباله ای ساخته راب مارشال است. (منبع: Variety)

• جیلیان اندرسون به هریسون فورد، آنتونی هاپکینز، پل بتانی، ناتالی دورمر، طاهر رحیم و مارتین فریمن پیوست تا در فیلمی مهیج و جاسوسی به کارگردانی جاستین چادویک با عنوان "رازهای رسمی" (Official Secrets) بازی کند. (منبع: Variety)

• پل راد و استیو کوگان در فیلم اندرو فلمینگ با عنوان "یک خانه ایده آل" (An Ideal Home) بازی خواهند کرد. (منبع: THR)

• سیرشا رونان در فیلم "در ساحل چزیل" (On Chesil Beach) به کارگردانی دامینیک کوک که اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته ایان مک اوان است بازی خواهد کرد. (منبع: Variety)

• دوین جانسون و برد پیتون (کارگردان) برای دنبال فیلم "سن آندریاس" (San Andreas) دوباره با هم همکاری خواهند کرد. (منبع: Heat Vision)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج