جاباما
۳۰۵۲۵۴
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

رونمایی از یک موتورسیکلت خاص +عکس

موتور سیکلت هایی که برای مسیرهای صعب العبور و مسابقه در چنین محل هایی طراحی و ساخته می شوند ِ بیشتر بر روی قدرت تمرکز دارند و حداکثر سرعت آن ها برای کسانی که جنون سرعت دارند مناسب نیست.

وب‌سایت زوم تک: موتور سیکلت هایی که برای مسیرهای صعب العبور و مسابقه در چنین محل هایی طراحی و ساخته می شوند ِ بیشتر بر روی قدرت تمرکز دارند و حداکثر سرعت آن ها برای کسانی که جنون سرعت دارند مناسب نیست ِ از این رو طرفداران خاص خود را داشته و در همه جا و محلی قابل استفاده نیستند.

رونمایی از یک موتورسیکلت خاص +عکس

حال خبر خوبی که برای این دسته از موتورسواران به گوش می رسد این است که اولین موتورسیکلت برقی صحرایی توسط یک شرکت اروپایی با نام Armotia اخیرا رونمایی شده است.

این شرکت ایتالیایی موتورسیلکتی صحرایی و قدرتمند ساخته که برقی بوده و با شارژ باتری می تواند یک ساعت در مسیرهای صعب العبور حرکت کند.

گفتنی است این موتور سیکلت صحرایی Due X نام گرفته و ۱۲۵ کیلوگرم وزن دارد ضمن اینکه قدرت موتور آن ۱۵ اسب بخار است.

از جمله مواردی که این محصول را به یک وسیله خاص تبدیل کرده است بهره بردن آن از ۲ انجین است که یکی به چرخ های عقب و دیگری به چرخ های جلو قدرت می بخشد ِ.فناوری استفاده از ۲ انجین در موتورسیکلت صحرایی Due X باعث می شود که توانایی بالارفتن از موانع را مضاعف و سطح اصطحکاک را در این موتورسیکلت کاهش دهد.

رونمایی از یک موتورسیکلت خاص +عکس

نکته دارای اهمیت دیگری که این محصول را منحصربفرد ساخته این است که صفحه نمایشگر سرعت، دور موتور، شاخص بنزین و…. در آن نصب نشده است و این اطلاعات را می توان با نصب یک برنامه بر روی گوشی هوشمند و قرار دادن آن بر روی قسمت جلو Due X در اختیار داشت.

این موتور سیکلت برای تصویربرداری لحظات هیجان انگیز مسابقه در مسیرهای سخت صحرایی دارای یک دوربین است که می تواند به تصویر برداری از مسیرها بپردازد.

حداکثر سرعت این موتور سیکلت در حدود ۸۰ کیلومتر بر ساعت است و قیمت آن ۱۳ هزار و ۴۶۰ دلار می باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج