۳۰۵۴۱۰
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

ترامپ: قوانین‌ بین‌المللی را نقض می‌کنم

نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: برای مبارزه با تروریسم، هر قانون بین المللی را زیر پا خواهم گذاشت.

خبرگزاری مهر: دونالد ترامپ نامزد پیشتاز حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خواستار تصویب قانونی برای شکنجه مظنونین به حوادث تروریستی شد.

ترامپ در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز گفت: من با شکنجه مخالف هستم ولی می خواهم با قانون زندگی کنم. وقتی داعش قانون را رعایت نمی کند ما هم باید بر اساس قانون آنها را مجازات کنیم.

ترامپ در گفتگو با فاکس نیوز که پیش از مصاحبه با این شبکه را تحریم کرده بود، افزود: باید قانون تصویب شود که تمام مظنونین همکاری کننده با تروریست ها شکنجه شوند.

نامزد جمهوری خواه آمریکایی در جریان مبارزات انتخاباتی خود گفته بود که در صورت پیروزی قوانین مربوط به ضد تروریسم را در کشور تشدید خواهد کرد. اظهارات ترامپ درباره افزایش قوانین مربوط به ضد تروریسم از سوی محافل آمریکایی محکوم شده است.

ترامپ در سخنانی نیز گفته بود در صورت رسیدن به پست ریاست جمهوری در صورت لزوم قوانین بین المللی را برای شکست دادن تروریست ها زیر پا خواهد گذاشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تامکت

      یارو خیلی وحشیه ... یونجه زیاد خورده ...

    • ناشناس

      این قبیل افراد در امریکا ظهورشان نتیجه ضعف ظاهری امریکا در سیاست خارجی و دودلی و عدم قاطعیت و چرخش های مکرر و بی برنامگی و شکست های مکرر در مبارزه با تروریسم است تحقیر مکرر نیروهای امریکائی در
      خاورمیانه و ...باعث شده که غرور کاذب امریکائی شکسته شده وبا ظهور پدیده ای به نام ترامپ و قول اینکه ابروی رفته را به جوب باز خواهد گرداند عده زیادی را دور خودش جمع کرده است و احتمال زیادی دارد که برنده شود .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج