۳۰۵۵۴
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

خيابان مولوي نشست كرد (+عکس)

براثر این حادثه بخشی از آسفالت وسط خیابان مولوی نشست کرد و گودالی به طول ۱۰ متر و عرض ۱۵ متر ایجاد شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت : کارشناسان در حال بررسی علت نشست زمین و ایجاد گودالی به عمق ۶ متر در خیابان مولوی هستند.

ملکی در گفتگو با مهر درباره جزئیات این حادثه اظهار داشت : در پی بروز این حادثه و اطلاع آن به سامانه ۱۲۵ ، ساعت ۴ و ۵۱ دقیقه امروز، ستاد فرماندهی آتش نشانی بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۶۷ را به محل حادثه در خیابان مولوی اعزام کردند. در نخستین بررسی ها مشخص شد براثر این حادثه بخشی از آسفالت وسط خیابان مولوی نشست کرد و گودالی به طول ۱۰ متر و عرض ۱۵ متر ایجاد شده است.

وی افزود : آتش نشانان زمانی که به محل حادثه رسیدند این گودال پراز آب بود به همین خاطر آتش نشانان با ایمن سازی و کشیدن نوار هشداردهنده در اطراف محل حادثه، اقدام به تخلیه آب از داخل گودال کردند.

ملکی درباره علت این حادثه گفت : هنوز علت این حادثه به سازمان آتش نشانی اعلام نشده اما کارشناسان سازمان آب و گاز به همراه یک تیم از آتش نشانان در محل حاضر بوده و در حال بررسی علت حادثه هستند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی در پایان تاکید کرد : خوشبختانه با ایمن سازی سریع محل از سوی آتش نشانان ، شاهد حادثه در محل فرونشست زمین نبودیم.

خيابان مولوي نشست كرد (+عکس)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هنگامه

      تو مملکته ما زنده بودن تو اینجور حوادث شانسی شده!!! بدشانسی کی در خونمون رو بزنه، معلوم نیست ! خدا خودش رحم کنه...........

    • علی اصغر خشکباری

      من فکر کنم روح رستم داشته رد میشد حواسش نبوده یهو پاشو گذاشته زمین.احتمالا نرفته فیلم پاتو زمین نذار رو ببینه.خارجی ها نقاشی سه بعدی میکشن همه دورش جمع میشن ما واقعا اجرا میکنیم.همینشم جای نقاشی سه بعدی بذارید توی سایت ها که ما هم کم نیاورده باشیم با توجه با داشتن کمال الملک در تاریخ هنری همه باور میکننااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج