۳۰۵۵۵۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ارشاد: کتاب عطاالله مهاجرانی مشکلی ندارد

سخن گوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کتاب عطا مهاجرانی در گذشته مجوز دریافت کرده است و مربوط به الان نیست ضمن اینکه این کتاب مشکل محتوایی نداشته و دقیقا بررسی شده است.

خبرگزاری میزان: سخن گوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کتاب عطا مهاجرانی در گذشته مجوز دریافت کرده است و مربوط به الان نیست ضمن اینکه این کتاب مشکل محتوایی نداشته و دقیقا بررسی شده است.

نشست خبری حسین نوش آبادی سخن گوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دز سالن کنفرانس وزارت ارشاد با حضور اصاحاب رسانه در حال برگزاری است.

سخن گوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ابتدای این مراسم گفت: انتخابات هفتم اسفند پاسخ مردم به ندای رهبری و اعتماد به دولت بود.انتخابات پرشور نشان داد پيوندهای مردم و نظام ناگسستنی است.

وی افزود : مردم در سالی كه به عنوان سال همدلی و همزبانی بود به اين شعار به صورت عينی پاسخ دادند. اين انتخابات دست آورد بزرگ نظام و مردم و رهبری است و پيروز بزرگ اين انتخابات رهبری است.

وی در خصوص کتاب عطا مهاجرانی گفت:كتاب عطا مهاجرانی در گذشته مجوز دريافت کرده است و مربوط به الان نيست.

نوش آبادی تصریح کرد: این کتاب مشكل محتوايی نداشته و دقيقا بررسی شده است. و باید بگویم اگر بخواهیم مقایسه كنیم در میان ده ها هزار كتاب شاید تعداد این گونه كتاب های ضد اخلاق به تعداد انگشتان دست نرسد.

سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: ممنوع التصویری رییس دولت اصلاحات به وزارت ارشاد مربوط نیست و باید توسط مسئولان مربوطه تصمیم گیری شود.

وی افزود: منكر نقاط ضعف در جشنواره فیلم فجر نیسیتم اما اعتقاد دارم امسال جشنواره فیلم فجر، هم به لخاظ محتوایی هم كیفی برتر بود و طبیعی است نقاط ضعف را سال آینده برطرف میكنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج