۳۰۵۶۸۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

انهدام باند زورگیری از نوجوانان

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام باند سه نفره‌ای خبر داد که به سرکردگی جوانی ۱۹ ساله اقدام به زورگیری از نوجوانان می‌کردند.

خبرگزاری ایسنا: رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام باند سه نفره‌ای خبر داد که به سرکردگی جوانی ۱۹ ساله اقدام به زورگیری از نوجوانان می‌کردند.

در تاریخ ششم دی ماه امسال فردی با مراجعه به کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس به مأموران اعلام کرد که پسرش توسط سه سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا ۱۲۵ مشکی رنگ و در داخل پارک ، مورد زورگیری قرار گرفته است، با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع زورگیری با سلاح سرد و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

شاکی پرونده به همراه پسر ۱۳ ساله‌اش در پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ حاضر شد و پسر مالباخته در خصوص نحوه زورگیری گوشی تلفن همراهش به کارآگاهان گفت: به همراه دو نفر از دوستانم در پارک نشسته بودیم که ناگهان سه پسر حدودا ۲۰ ساله به ما نزدیک شدند، ابتدا از ما آدرس پرسیدند اما ناگهان با تهدید چاقو به سمت هر سه نفر ما حمله ور شده و ما را کتک زدند ؛ پس از آن شروع به وارسی لباس هایمان کردند و گوشی تلفن همراهم را از جیب در آوردند، سپس سوار یک دستگاه موتورسکیلت طرح هوندا ۱۲۵ مشکی شده و از محل متواری شدند.

همزمان با آغاز رسیدگی به پرونده ، شکایت های مشابه دیگری به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که در تمامی آنها سرنشینان جوان یک دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا ۱۲۵ مشکی اقدام به زورگیری گوشی تلفن همراه آنها کرده بودند.

پسر ۱۴ ساله‌ای نیز پس از حضور در پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در ساعت ۱۹ روز ششم دی ماه امسال به همراه دوستانم در حال بازی کردن در محدوده اتوبان شهید باقری،نبش خیابان ۲۱۰ بودیم که سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت هوندا ۱۲۵ مشکی به ما نزدیک شده و با تهدید و ضرب و شتم ، گوشی تلفن همراهم را از جبیم در آورده و متواری شدند.

نوجوان دیگری نیز در اظهارات مشابه عنوان کرد که در ساعت ۱۶ روز ۲۴ دی ماه در میدان ۴۷ منطقه نارمک به همین شیوه و شگرد توسط سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت هوندا ۱۲۵ مشکی مورد زورگیری قرار گرفته است.

با توجه به وقوع سرقت های مشابه توسط سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت در شرق تهران، تیم های نامحسوس ویژه در پایگاه چهارم پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری متهمین تشکیل شد و سرانجام در تاریخ ۱۸ بهمن ماه کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی در حین گشت زنی نامحسوس در محدوده تهرانپارس، خیابان ۲۱۲ شرقی به دو سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا ۱۲۵ مشکی مشکوک ، آنها را متوقف و در بازرسی از آنها موفق به کشف چند قبضه چاقو شدند .

همزمان با دستگیری دو متهم بنام های علی. ر ۲۰ ساله و علی. ع ۱۹ ساله، تعدادی از شکات و مالباختگان برای شناسایی متهمین به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ دعوت شدند ؛ با شناسایی دقیق متهمان ، هر دو متهم صراحتا به ده ها فقره زورگیری اعتراف و سرکرده گروه به‌نام امیر رضا . د ۱۹ ساله را معرفی کردند .

با شناسایی محل تردد سرکرده گروه در خیابان ۱۹۶ شرقی ، "امیر رضا . د" نیز دستگیر ، به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل و پس از مواجه حضوری با شکات و اطلاع از اعتراف صریح همدستانش صراحتا به انجام زورگیری از نوجوانان عمدتا ۱۶ - ۱۵ ساله اعتراف کرد .

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی پایتخت، سرهنگ کارآگاه فخرالدین افراسیابی، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعتراف صریح متهمان به ده‌ها فقره سرقت و زورگیری به شیوه مشابه، قرار قانونی از سوی مقام قضایی صادر و متهمان برای انجام تحقیقات و شناسایی سایر جرایم ارتکابی در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

افراسیابی از کلیه شکات و مالباختگانی که بدین شیوه و شگرد مورد زورگیری، تهدید با سلاح سرد یا ضرب و شتم قرار گرفته‌اند خواست تا برای شناسایی متهمان و پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ در سیدخندان - خیابان ابوذر غفاری - جنب کلانتری ۱۲۰ سیدخندان مراجعه کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج