۳۰۵۶۹۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

گردشگری ادبی!

سفر به زادگاه نویسندگان بزرگ جهان که آثار خاطره انگیزی را خلق کرده اند، یا مکان هایی که ماجرای داستان های هیجان انگیز در آن رقم خورده اند، برای همه ما می‌تواند جالب باشد.

وب سایت ۱۱۸سفر: سفر به زادگاه نویسندگان بزرگ جهان که آثار خاطره انگیزی را خلق کرده اند یا مکان هایی که ماجرای داستان های هیجان انگیز در آن رقم خورده اند، برای همه ما می‌تواند جالب باشد. در این مطلب با ما همراه شوید تا تور کوتاهی در ۱۰ مقصد گردشگری برتر ادبی جهان داشته باشیم.

پاریس، فرانسه

گردشگری ادبی!

برای دیدار با برخی از نام آشناترین نویسندگان جهان در فضایی متفاوت هیچ مکانی بهتر از گورستان "پرلاشز" در شهر پاریس نیست. برخی از بزرگان ادبی جهان از اوایل قرن نوزدهم تاکنون، در این گورستان آرمیده‌اند.


بوینس آیرس، آرژانتین

گردشگری ادبی!

بوینس آیرس ادبی‌ترین شهر آمریکای لاتین محسوب می شود و دوستداران کتاب و کتاب خوانی به مجموعه‌ای از جاذبه‌های ادبی مختلف مانند کتابخانه‌ها دسترسی دارند.


کرالا، هند

گردشگری ادبی!

کرالا منزلگاه زبان شاعرانه مالایایی و یکی از باشکوه‌ترین مناطق هند است که زادگاه "آرونداتی روی"، نویسنده کتاب "خدای چیزهای کوچک" نیز محسوب می شود. کرالا به واسطه آب و هوای مطلوب خود لقب "بهشت هند" را نیز یدک می کشد.


لندن، انگلیس

گردشگری ادبی!

از نویسندگانی همچون "ویلیام شکسپیر" و "چارلز دیکنز" تا "سر آرتور کانن دویل" (خالق داستان‌های شرلوک هلمز) و "جی کی رولینگ"، نویسنده کتاب "هری پاتر" همگی موجب می شوند تا عاشقان دنیای کتاب تعطیلات دلپذیری را در لندن سپری کنند.


دوبلین، ایرلند جنوبی

گردشگری ادبی!

دوبلین یکی از شش شهر ادبی یونسکو در جهان با برخورداری از جاذبه‌های مختلفی مانند موزه‌ها، تورهای ادبی و کتابخانه‌ها، شهری ایده‌آل و رویایی برای عاشقان کتاب محسوب می شود.


ملبورن، استرالیا

گردشگری ادبی!

ملبورن یکی دیگر از شهرهای ادبی یونسکو در جهان و پایتخت فرهنگی استرالیا است. بازار کتاب ملبورن، کتابخانه‌ها و سایت‌های مرتبط با نویسندگان، ملبورن را به شهری فوق العاده برای دوستداران کتاب مبدل کرده است.


مومبای، هند

گردشگری ادبی!

پس زمینه‌هایی زنده و رنگارنگ که در فیلم موفق "میلیونر زاغه نشین" دیدیم از کتاب "کیو و اِی" نوشته "ویکاس سواراپ" اقتباس شده بودند. همچنین، عبور از خیابان‌هایی که الهام بخش "جیت تاییل" در نگارش رمان "نارکوپولیس" - یکی از نامزدهای دریافت جایزه بوکر ۲۰۱۲ - دلایل خوبی برای بازدید از شهر مومبای محسوب می شوند.


کی وست، فلوریدا، آمریکا

گردشگری ادبی!

مهم‌ترین جاذبه ادبی و گردشگری شهر "کی وست"، خانه "ارنست همینگوی" یکی از چهره‌های مطرح ادبی جهان محسوب می شود.


سنت پترزبورگ، روسیه

گردشگری ادبی!

روسیه بیش از هر مکان دیگری در جهان از موزه‌های ادبی برخوردار بوده و خیابان‌های سنت پترزبورگ که با داستان "آنا کارنینا" به قلم "لئو تولستوی" گره خورده‌اند، مکانی فوق العاده برای هواداران این نویسنده و ادبیات روسیه محسوب می شوند.


تمپر، فنلاند

گردشگری ادبی!

"مومین‌"های اسب آبی که "توو جانسون" خالق آنها بوده از شخصیت‌های کارتونی مورد علاقه کودکان بوده در شرایطی که چهره‌های ادبی دیگری مانند "سپو ژاکینن" خالق شخصیت داستانی "بازرس کوشکینن"، شهر تمپر را در میان مقاصد گردشگری ادبی جهان قرار داده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج